{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

Seperationsangst... {{forumTopicSubject}}

Nu er der kun en time til vi skal afsted, og der skal afleveres til pasning weekenden over...

Og allerede nu kan jeg mærke den er helt gal, der bliver klynket og klæbet helt ekstremt, med jævne mellemrum bliver der sukket dybt og små hulk kommer spontant...
Stemningen er helt urolig -jeg prøver at holde mig i ro...tage en lur eller ligge op til fjernsynshygge på sofaen, det skal jo nok gå...det er en god veninde der skal passe, der er god til hunde, veterinærstuderende og forkælende. Sjovt og Sikkert -Det bliver en skøn weekend.

....Jeg ville bare ønske hun gad slappe lidt af...så kunne jeg få det meget bedre med at more mig en hel weekend...har i nogle gode råd?

Med venlig hilsen MINION -med den tumpede ejer...!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seperationsangst...
  • #1   30. jul 2015 Hahaha, årha - i den situation er det langt hårdere at være ejer end hund! smiley

  • #2   30. jul 2015 Her du prøvet at stikke hende et stykke chokolade? smiley

  • #3   30. jul 2015 And smiley åh ja...det er ikke skide sjovt...slet ikke første gang...med første hund.

    M.I. -hun er noget til den tykke side og lægen siger hun vil have godt af at tabe sig nogle kg -eller mange, så får hun kun gulerod og agurk som godbid -og dem er hun bare ikke så interesseret i.


  • #4   30. jul 2015 *fnis* smiley

  • #6   30. jul 2015 HAHAHA smiley smiley Spot on!

  • #7   30. jul 2015 Ud og gå en lille tur ? smiley

  • #8   30. jul 2015 Vi er på vej nu smiley jeg håber lidt veninde kan tale hende til ro...Jeg har valgt at være et forbillede og vise hende det nok skal gå via min egen rolige attitude...her i s-toget


    profilbillede
  • #9   30. jul 2015 Det skal nok gå Minion, det er vi helt sikre på.
    VI oplever det tit med vores Moar, men vi har fundet ud af at så bliver hun bare SÅ glad når hun kommer hjem igen, og så får vi ekstra guf og kæl!

    Vuf Vuf
    Fra Lucky og Rosa


  • #10   30. jul 2015 Uha, et alvorligt tilfælde af seperationsangst. Det skal der arbejdes på !!

    Du må heller skynde dig til psykolog/terapi/massage eller hvad der nu virker for dig smiley og lad hunden hygge sig med sin nye legekammerat smiley

    PS.
    Du skal nok overleve smiley


  • #11   30. jul 2015 Jamen stakkels - dig, tror jeg nok det er smiley
    Nyd turen smiley


  • #13   30. jul 2015 Puha jeg havde godt nok ikke regnet med jeg ville reagere så stærkt igen....
    Men jeg synes godt nok det er ubehageligt -og jeg har taget den lange vej hjem...og endte med at tænke ok, nu nyder du lige aftenen med de ting du normalt ikke gør...-jeg endte med at gå en lang tur.... smiley

    Nu skal der så HELDIGVIS pakkes, farves hår og jeg tænker jeg lige vil støvsuge, og vaske gulve -ting der er lidt svære med Lille Hund i hælene.... smiley


    Tak for alle jeres beskeder....i har alle ret smiley

    Lucky og Rosa...hun har sendt mig afsted med en masse godbidder o.O for der skulle både være fredags, lørdags og søndags slik....

    Ann-Marie...haha det går først rigtig galt hvis/når naboerne klager over mit hyleri smiley

    MLA hehe ja...ej det må bare godt begynde nu smiley så jeg kan blive lidt afledt smiley

    CF tak...jeg tror også han ender med at hygge sig gevaldigt mens det er mig der har det klart hårdest...og heldigvis for det! smiley


  • #15   30. jul 2015 Obsternasig, da jeg var afsted den uge, for er det en uge siden?? argh er dårlig til det med tiden, kom hjem sidste onsdag. smiley
    Var jeg klar til at tage hjem igen dagen efter, kunne simpelthen ikke forestille mig hvordan jeg skulle klare en hel uge uden hundene. Men jeg klarede det! smiley

    Minion, vores mor giver også os alt muligt med hele tiden! og selv om vi bare skal være hjemme, og hun tager afsted, så finder hun alt muligt frem, og skriver hver dag: husk at gå med hundene, giv dem et kys fra mig... smiley
    Men vi savner hende nu også en lille smule.


  • #16   30. jul 2015 CF jeg kunne ikke være mere enig smiley det er en svaghed og en styrke....Og det hjælper altså virkelig en stor del når man skal mentalisere og empatisere smiley

    Solvej det er første gang jeg har været så længe væk fra ham jeg tror nok det skal gå bedre med ooog en stor del går jo med at kanalisere det ud via joken og snak om det smiley men det har nu ramt mig overraskende meget ...Han fylder jo helt gevaldigt opdager man når tomheden melder sig...Og den der mere eller mindre irrationelle frygt for hvad der nu kan ske ham udenfor ens egen varetægt...Og er han nu ked af det?!

    Kræet har det dog fint...Han har været lidt rastløs..
    Har prøvet at kalde hans flok (begrænset til en -mig) til sig med et ulvehyl...Jep det gør fladfjæset altså...Og først nu har han haft ro nok til at spise og ligge sig til at sove lidt. Men det skal nu nok gå...Det er ikke værst smiley


Kommentér på:
Seperationsangst...

Annonce