{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.692 visninger | Oprettet:

Lua
Lua
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 66 Svar: 246

Hvor mange her inde er egentligt homoseksuelle? Total off topic! {{forumTopicSubject}}

Hej.

Det er totalt off topic, men eftersom jeg selv er lesbisk, så kom jeg til at tænke på, hvor mange herinde, der er åben omkring at være homoseksuelle? smiley

Jeg syntes, det kan være lidt hårdt at bo i en lille by, hvor man godt kan føle sig sådan lidt "helt alene i verden".

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af blandingsbatteri i bad 500 kr.
  • Reparation af klippo plæneklipper. “ rekyl” og snor mangler efter sigende. + tjek 900 kr.
  • Reparation af taginddækning / tagfals ved tagvindue (2 små steder) 1.200 kr.
  • udskiftning af lås 530 kr.
  • Rengøring 2.300 kr.
  • Problem with wanshing machine, probably with the door (Bosh, error -61) 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor mange her inde er egentligt homoseksuelle? Total off topic!
  • #1   30. aug 2016 Jeg er, og det er fedt smiley
    Har en dejlig kæreste, vi er sammen på 5. År, og er for nyligt flyttet sammen smiley

• #2   30. aug 2016 Jeg er ikke. Men HVIS jeg var til kvinder, ville jeg klart falde for Lene Beier fra TV2.

• Dea
    Dea Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 2 Svar: 204
    #3   30. aug 2016 Tæller det at identificerer sig som pansexuel i det her sammenhæng? smiley I så fald, ja, og jeg er også åben omkring det. Selvom folk nok antager at jeg er hetro, fordi jeg er gift med en mand. smiley

• Dea
    Dea Tilmeldt:
    jul 2015

#6   30. aug 2016 Macks
    Egentligt et godt spørgsmål. Bisexuel er du til to køn, pansexuel er køn lidt ligegyldigt.
    Jeg tænder på personlighed, intelligens og (dybe) stemmer. Så jeg kunne også godt være sammen med en transsexuel også og er meget tiltrukket af det androgyne.

Så som udgangspunkt betyder køn intet for mig. smiley

• #7   30. aug 2016 Er det ikke at man falder for selve personligheden frem for kønnet?

• Dea
    Dea Tilmeldt:
    jul 2015

#9   30. aug 2016 MLA
    Jup, også det i høj grad smiley

Macks
    Altså at bisexuelle falder for personlighed frem for køn? Det vil jeg da tro, jov. Men de bisexuelle jeg kender er som udgangspunkt ikke til transsexuelle også. Hvilket jeg er smiley

• #12   30. aug 2016 Ca 10% hvis HG er repræsentativ for resten af befolkningen

• #16   31. aug 2016 Her smiley Jeg vil sige jeg er en smule mindre åben omkring det efter jeg og ex'en gik fra hinanden.
    Jeg kan sagtens følge dig omkring det at føle sig helt alene i verden.

• #17   31. aug 2016 Jeg er ikke, men min niece som også er herinde er, hun har været sammen med sin partner siden skoletiden smiley
    Jeg selv har et ambivalent forhold til homoseksuele, jeg har på den ene side intet i mod dem og folk skal selv bestemme hvad de er til, og jeg har et helt fint forhold til min niece og hendes kæreste, men ser jeg dem eller andre homoseksuele kysse osv, så går jeg fuldstændig i baglås, får kvalme og ordet ad ad ad fylder hele mit hovede smiley
    Jeg aner ikke hvorfor, jeg har virkelig prøvet at analysere mine følelser og sige til mig selv :hold nu op, det er helt naturligt smiley
    Men en del af mig må vist ikke mene det er naturligt, selvom min holdning er at det er det smiley

• #18   31. aug 2016 Jeg er ikke, men efter min datter startede i skole er min vennekreds med homosksuelle i godt nok blevet udviget smiley Jeg kendte også nogle før, men slet slet ikke det omfang som jeg gør nu..

De er jo bare mennesker som alle andre smiley

• #20   31. aug 2016 det underligt når i snakker om det alene i verdenen, min veninde er biseksuel hælder nok mere til den feminine side, men hun har rigtigt svært ved at finde piger der er seriøse omkring dating, så møder hun en der virker rigtig sød, men så er de enten ikke rigtig til piger eller skingrende sindsyge smiley hvordan møder i andre mennesker? piger nok mest smiley

• #21   31. aug 2016 Det nyeste par jeg kender fandt hinanden på børnenes skole smiley

• #23   31. aug 2016 CF : Husk at lige adresse din bemærkning med svar nr eller navn, så folk ved hvem du henv dig til smiley

Ja, ærligt og redeligt, ellers ville jeg for filan ikke skrive det.

• #24   31. aug 2016 Jeg forstår stadig ikke den med Pan og Bi.. Er der ikke 2 køn, hvor nogle så psykisk er et andet end de er fysisk? (Okay 3 hvis man tæller hermafrodit med)

• #25   31. aug 2016 en pan seksuel er til alt, mens en biseksuel kun er til de to køn, panseksuelle har intet i mod at date transkønnet osv. men dette gør biseksuelle ikke smiley

• #27   31. aug 2016 er heller ikke smiley Men kender da til nogle, dog ikke nogle jeg snakker med.. smiley

• #29   31. aug 2016 Ikke mig, men er totalt ligeglad med hvad andre er. Så længe jeg eller andre sagesløse ikke tvinges til at deltage i kønsakten, kan folk for min skyld knalde med hvem de vil, hvordan de vil.

• #31   31. aug 2016 Jeg er også til begge køn, men har kun haft mandlige kærester smiley Min omgangskreds er alle hetero, men har engang haft flere homoseksuelle venner da jeg var yngre. Dejlige åbne mennesker, som jeg desværre mistede kontakten til smiley

• #32   31. aug 2016 jeg er heller ikke ... men min søn er biseksuel ... havde pige kærester som teenager, men nu er det vist mest fyre han dater ..... endnu er vi ikke blevet præsenteret for en kæreste .... jeg har en god mandlig ven der er homoseksuel og som har levet i fast forhold i mange år ....

Jeg har ingen problemer med at folk kysser og holder i hånd, om hinanden osv, men overdrevet "vi er vilde med hinanden" udfoldelser gider jeg ikke se på, det er så uanset konstellationen ......

• #37   31. aug 2016 Jeg er med årene nået frem til at jeg vist er asexuel. "6" siger mig simpelthen ingen ting og det har det aldrig gjort. Men altså jeg er lykkeligt gift - med alt hvad det indebære smiley
    Stor blev min forundring da jeg for ca 14 dages tid opdagede at LGBT foreningen (nu også med Q - hvad det så er for nogen smiley ) har inddraget asexuelle i deres forening. Det finder jeg en smule selvmodsigende.
    Når jeg tænker over det er der egentlig forholdsvis mange lesbiske i min omgangskreds.

• #38   31. aug 2016 en transseksuel er en der klæder sig som det modsatte køn, eller har et ønske om at være modsatte køn.
    hvordan man ved om man er biseksuel? hvordan ved man man er hetro?
    det hele er jo i bund og grund kogt ned til sex. hvad tænder en, hvem forelsker man sig i og som biseksuel er der bare både pisse lækre mænd og pisse lækre kvinder! istedet for kun at drømme om mand og hus drømmer man måske også om kvinde og børn.. altså ja man ved det ligesom andre ved de er hetro eller homoseksuelle

• #39   31. aug 2016 Quote: "en transseksuel er en der klæder sig som det modsatte køn"

Nej nej og atter nej. Det er en transvestit...

Transseksuel, eller transkønnet, er meget mere komplekst...Det er ens identitet, og kan ikke blot "koges ned til" ens påklædning...

Bare lige for at få det sat på plads..

• #40   31. aug 2016 Som sagt af min skønne transeksuelle ven...så er jeg så straight (heteroseksuel) som man kan være smiley men jeg har en meget mangfoldig vennekreds af homo, trans, pan og ja a-seksuelle og selvfølgelig også en del hetero.

Jeg synes det er skønt med mangfoldighed og mennesker er skønne uanset seksuelle præferencer etc. smiley smiley

• #42   31. aug 2016 Der er SÅ mange betegnelser smiley DR har pt en udsendelse om det -den kan vist ses på nettet endnu første afsnit...det er meget spændende og fedt...jeg håber der kommer mere fokus på det så alle kan få lov til at "være den" de føler sig smiley

• #44   31. aug 2016 jamen det dr sender indebære det også folk som squrrielkind osv?
    altså så vidt jeg som jeg nu kan læse er transkønnet en pænere måde at sige transseksksuel på for ikke at støde folk

• #45   31. aug 2016 åååårh en transseksuel er fx. squrrielkind altså en person som er noget andet end det de biologisk er født som... mens en transkønnet enten er en mand eller en kvinde (modsatte køn af hvad de er)

• #48   31. aug 2016 HAHAHA ville ønske der var en grine græde smiley som på sms! smiley men det er måske også lidt indviklet!

• #49   31. aug 2016 Jeg er også stået af med hvad der er hvad. Men for min skyld må folk være hvad de vil. Vi har alle brug for at føle os elsket. Om det så er af en mand/kvinde/transseksuel eller alt mulig andet. Det vigtigste er søreme da at folk er lykkelige smiley

• #51   31. aug 2016 Jeg er ikke, men har intet problem med hvad andre er smiley

• #52   31. aug 2016 Jeg er også biseksuel, for mig er det ligegyldigt om det er en mand eller en kvinde, for jeg falder for personen bag. Jeg har tidligere haft forhold til 2 kvinder ( altså ikke på samme tid smiley ) .

Jeg havde aldrig tænkt at jeg var andet end hetero, før jeg en dag pludselig sad og voldsnavede en pige på PAN i Århus, dengang det nu eksisterede smiley

Så at jeg er gift med en mand, er rent tilfælde, men jeg vil dælme ikke bytte ham ud , kun få sekunder ind imellem, ahahahahaha smiley

• #56   31. aug 2016 Ej, må jeg ikke benytte lejligheden til at anbefale Leah Raeders bog Black Iris (hendes bøger generelt)? Det er lidt en hyldest til LGBT(QIA) community og hun er altså virkelig en vi har brug for i litteraturen, især YA/NA, for at sprede opmærksomhed og accept især i forbindelse med slut-shaming også. Jeg er heteroseksuel men hendes acknowledgements fik mig næsten til at tude. Så hvis man er interesseret i den slags kan jeg virkelig anbefale hendes bøger - håber det er i orden jeg lige kom med en kommentar fra sidelinjen smiley

• #58   31. aug 2016 Sådan som jeg læser det, så er man transkønnet når det handler det om ens KØN. Ikke om seksualitet - den kan jo være lige så forskellig som hos alle os andre. Så man skiller simpelthen seksualitet og køn ad. En transkønnet føler sig født i den forkerte krop.
    Transvestitter er så personer, der egentlig i bund og grund er tilfredse med deres biologiske køn, men bare godt lide at klæde sig som det modsatte køn.
    Det er sådan, som jeg har opfattet det. Men der er mange betegnelser, og det er svært at finde rundt i.. men selve debatten om en dualistisk kønsopfattelse (og er køn udelukkende biologisk? Socialt? Psykologisk?) synes jeg er enormt spændende, og man kan jo også gå derud, som min veninde mente, at køn er 100% kulturskabt smiley

• #59   31. aug 2016 Hov, den udsendelse om køn på DR1 kommer da forresten i aften kl 21 smiley

• #60   31. aug 2016 Demi smiley

• #63   31. aug 2016 Mike's- Det hedder vist bare ikke at have fundet den rette smiley
    Men jeg synes det er 2 forskellige slags kærlighed.
    Min kærligheden til min hund kan ikke sammenlignes med min kærlighed til min ex.
    Hun var tit meget jaloux på hunden. Men jeg elskede altså hende lige så meget som hunden.

• #65   31. aug 2016 Mike's mor- Jeg kunne godt følge hendes tankegang omkring det. Trist ja, men sandt.
    Men nej de problemer man kan have med en kæreste har man jo ikke med hunden.

• #66   31. aug 2016 Helt 100% fra hjertet så elsker jeg mine hunde højere end nogen mand eller kvinde! de er som mine børn, så det er slet ikke samme kærlighed overhovedet i min verden!
    og hvis min kæreste ikke kan finde sig i mine dyr kommer først så må han pakke sine ting, man smider jo heller ikke sine børn ud fordi ens nye mand ikke kan lide ens børn vel? smiley

• #68   31. aug 2016 Jeg kan sagtens tænde på en pige og har kysset med flere. Meen jeg ser mig selv som hetero. Har aldrig haft sex med andre end mænd.

Min kæreste er det bedste der er sket på kærlighedsfronten ??

Kommentér på:
Hvor mange her inde er egentligt homoseksuelle? Total off topic!

Annonce