{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.707 visninger | Oprettet:

Hvad tager man på til bryllup, HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Kære HG
Jeg ved i før har været så gode til at hjælpe med den slags, så nu håber jeg i vil hjælpe mig smiley
Jeg er lige blevet inviteret til min brors bryllup. Jeg har hørt det bliver ret stort og "prinsesse" bryllup, uden helt at vide det. Der er ikke dresscode.
Så hvad tager man lige på? Jeg ejer pt. intet så pænt, så uanset kommer jeg til at skulle ud og købe noget.

Jeg tænker selv en kjole? men er det kort, lang eller en mellemting? jeg er med på man IKKE har hvidt eller helt lyse farver på (Det havde jeg til min søsters bryllup for nu 8 år siden, dog med tilladelse og med sort, så det ikke blev for brudeagtigt)

Jeg er ca. 162 cm høj og er desværre ret "buttet" det vil sige det er primært min mave, som jeg vil sige kunne ligne at jeg er gravid, hvilket er det jeg er allermest ked af ved min krop og jeg har det derfor med at gå i alt for stort tøj for at dække det, men jeg vil så gerne finde noget pænt som ikke bare får mig til at ligne en ballon. men jeg bruger vel en xl-xxl afhængig af str. (42-44 tror jeg nok)

Budget under 1000 kr og jo lavere jo bedre, da jeg virkelig ikke er god til at bruge penge på den slags smiley

Evt. noget man også kan bruge til konfirmation, det er godt nok mange af de samme mennesker der kommer, men jeg er ikke millionær smiley

Så søde hgere hvor skal man kigge hen hvis man skal finde noget pænt? og hvad tager man på? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad tager man på til bryllup, HJÆLP!
Kommentér på:
Hvad tager man på til bryllup, HJÆLP!

Annonce