Forum kategorier

Hundens ve og vel

Hundens ve og vel

Medlemmer: 744
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Kastration - hjælp Hej alle, vil meget gerne høre jeres mening, hvis i kender noget til dette. Vi har en kryptocid som skal kastreres (...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jan 2012
Visninger:
1.105
kløen bagtil. Har en lille hund som har meget med at klø hans numse hen af gulvet. Nogen der har oplevet det ved deres?
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. nov 2011
Visninger:
704
min hund har løs kneskal ;( ja luffe har løs kneskal i sit ene bav ben. ville høre om nogen kener til det og ved vad det kan jælpe ( vis det er nog...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. nov 2011
Visninger:
822
AKUT - AMMETÆVE SØGES Kopi.taget andensteds ! AKUT AKUT - AMMETÆVE SØGES. Da vores tæve desværre har fået konstateret yverbetændelse hvor ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. okt 2011
Visninger:
1.522
Mentalbeskrivelse Mentalbeskrivelse Tilmeldingsfrist: Søndag den 2. oktober. Østjyllandsudvalget afholder mentalbeskrivelse med plads ti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. sep 2011
Visninger:
582
YES! Min hund har skidt! For en uges tid siden skiftede vi over til Hills - Sensitive Skin som hun får 2 gange dagligt. Før gik hun på Pro Natur...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. sep 2011
Visninger:
1.741
hvad skal jeg gøre ?? min lille hvalp Bailey spiser katte lort og andre/sit eget lort (undskyld udtrykket) jeg er lidt bekymret da jeg har hø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. sep 2011
Visninger:
929
foder skift nu har jeg lige fået det nye foder hjem og skal til at køre hunden hen på det, meeen lige så snart der kommer en lille ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. aug 2011
Visninger:
787
Ræveskab i Nykøbing Sj. Guincho var ved dyrlæge i dag, til almindeligt eftersyn. Det var hos Stine Elkjær fra Odsherreds Dyrehospital. Hun fort...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. aug 2011
Visninger:
1.168
dyrlæge besøg var på hygge besøg hos dyrlægen idag med min lille GD hvalp på 9½ uge gammel og da vi havde været der i en 10-15 min s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. aug 2011
Visninger:
1.447
Atopica mod Pemphigus Vulgaris (ang. Buddy). Så har vi idag, sammen med dyrlægen, besluttet, at sætte Buddy på en fast forebyggende behandling, som forhåbentlig ka...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jul 2011
Visninger:
3.397
Opfølgning på Buddy's sygdom II. For 1½ måned siden, skrev jeg om min lille Buddy's sygdom Pemphigus Vulgaris---som er en autoimmun lidelse. Det betyder...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jul 2011
Visninger:
1.357
Har I oplevet at havvand giver hudirritation? Tidligere idag, lavede jeg denne tråd med, hvad folk gør efter en tur ved stranden: http://www.hundegalleri.dk/for_mess...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jun 2011
Visninger:
2.234
Hvad gør I, efter en badetur ved stranden? Når jeg har haft Fifi ved stranden og hun har været ude at bade, tager vi hende i bad, når vi kommer hjem. Hun plejer d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jun 2011
Visninger:
983
Forkølet?? Nogle der ved om hunde kan blive forkølet. Min hund nyser sådan lidt og da vi vågnede i morges, havde hun ligesom børn ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jun 2011
Visninger:
10.968
Opfælgning på Buddy's sygdom. ( Pemphigus Vulgaris VIP Skrevet: 04-06-2011 00:12:55 Slet hele emnet D. 29/5-11, oprettede jeg en tråd om min Buddy, som desvær...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jun 2011
Visninger:
5.194
Hjælp---har nogen set dette før? VIP Skrevet: 29-05-2011 10:03:08 Slet hele emnet For to år siden i juni 2009, fik min Chi. Buddy en voldsom...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. maj 2011
Visninger:
1.174
Dryptisseri? Hej. Min hund Flicka, på 4 år, har på det seneste gået og dryppet? Altså, hvis man skælder hende ud, kan hun finde på ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. apr 2011
Visninger:
802
Er han ved at blive gammel? Del 2 RIP Ja måtte desværre tage afsked med lille Emil i dag... :'(
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. apr 2011
Visninger:
627
Ehh What!! Er det virkelig kun DDH der bruger Patella test hos Shih tzu, nu har jeg snakket med en del fra DRU, der bruger man det...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. apr 2011
Visninger:
584

Annonce