Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
regler om indførelse af hvalpe til Norge og Sverige. Jeg mødte en opdrætter for noget tid siden, han havde en hvalp tilbage som var solgt til Norge, han var ret frustreret ...
Avl
Oprettet:
16. aug 2015
Visninger:
1.986
Jackie's hvalpe er snart 5 uger... Jackie har været en tur i Norge og blive parret med en rigtig flot hanhund, som ren faktisk er pære dansk... Hanhunden...
Avl
Oprettet:
28. nov 2013
Visninger:
742
Jubii, min Bianca skal være mormor om 2 uger Wee, Bianca's datter, Luna, som hun hedder nu, i Norge er blevet parret med en lækker, lækker hanhund. En han, som jeg ...
Avl
Oprettet:
30. jan 2013
Visninger:
1.143
Bianca's smukke datter fra B-kuldet er ny Nordisk Champion Bianca's datter fra B-kuldet Luna (Piccobello Bentley's Bernice Of B&L) som bor i Norge, er i går den 11.11.2012 blevet...
Avl
Oprettet:
12. nov 2012
Visninger:
1.196
Salg af hvalp til Norge Ja, der kommer godt nok spørgsmål fra mig i dag! Vi er ved at aftale med nogle nordmænd at de skal købe en hvalp af...
Avl
Oprettet:
8. nov 2012
Visninger:
1.700
at sælge hvalp til norge sagen er den min pomeranian tæve ligger med 5 blandings hvalpe da vi pludselig havde naboens chi på besøg i vores eller...
Avl
Oprettet:
25. aug 2012
Visninger:
1.730
snart klar til avl - måske :-) yep yep yep! Fik ENDELIG svar på Elvi's rygfotografering... K1 ! (det bedste er K0 - værste K9) er simpelthen så gla...
Avl
Oprettet:
28. maj 2012
Visninger:
1.015
Sidste manden Chuck flytter hjemmefra C-kuldet er nu 14 uger og sidste manden, søde Chuck, har fået en dejlig ny familie. De kommer fra Tyskland den 7.1 og h...
Avl
Oprettet:
28. dec 2011
Visninger:
874
8 uger i dag - snøfte Tænk sig nu er de 8 uger gået. De skal så småt til at flytte hjemmefra. Men heldigvis sker det "drypvis" og lille Cissi...
Avl
Oprettet:
15. nov 2011
Visninger:
1.124
Eksport af hund til Norge Er der nogen der kan hjælpe mig. Jeg skal sende Clark til sin nye ejer i Norge, og skal sende et eller andet til opdræ...
Avl
Oprettet:
2. nov 2011
Visninger:
3.963
C-kuldet 6 uger i dag Pyha, det går stærkt. Sikke de udvikler sig og der er liv og glade dage. De er næsten mere uden for kravlegården end...
Avl
Oprettet:
1. nov 2011
Visninger:
834
De sidste 2 rejste til Norge i dag Nu er der godt nok tomt i huset. Bestis og Luna har jeg afleveret i Kastrup Lufthavn her i eftermiddag. Først Bestis og...
Avl
Oprettet:
5. jan 2011
Visninger:
754
Siger farvel til 3 guldklumper i dag Åh, det bliver svært at sige farvel til Billie, Picco (Bradley) og Pumba (Bailey) i dag. I eftermiddag bliver de hen...
Avl
Oprettet:
27. dec 2010
Visninger:
898
Nu har 4 ud af de 5 fået deres navne Snøft, der er ikke længe til at de 5 flytter hjemmefra. Heldigvis flytter kun 3 den 27.12. De sidste 2 der skal til Nor...
Avl
Oprettet:
20. dec 2010
Visninger:
932
hvordan dælen finder jeg dem?? ja jeg er jo faldet over en hanhund, som ejes af en dame i Norge, og jeg kunne godt tænke mig at komme i kontakt med de...
Avl
Oprettet:
14. mar 2010
Visninger:
1.189
Hektisk morgen :-) Jow jow, så fik jeg endnu en henvendelse på brug af Tarzan (Rally-B Sváva's Bioccolo) Jeg har snakket med damen i o...
Avl
Oprettet:
12. dec 2008
Visninger:
365
Hvalpe på vej?? (bogen) Jeg synes på et tidspunkt en herinde tilbød at maile hvalpe på vej eller lign bog til folk... På det tidspunkt tænkt...
Avl
Oprettet:
19. nov 2008
Visninger:
825
rejse til Norge. Så kom min Prinsesse,i løbetid igår. Vi skal til Sandnes i Norge. Sejle fra Hirtshals og til Kristianssand,med hurt...
Avl
Oprettet:
5. maj 2008
Visninger:
795
Hvalpeventeliste - fraspringere UHHH - Jeg blir altså forarget Når nu man planlægger kuld, skriver folk op og holder underetttet osv.. Hvad er det s...
Avl
Oprettet:
4. jan 2008
Visninger:
1.986
Eksport af hvalp til norge Nogen der kender de nye regler sidder med en mulig hvalpekøber fra norge i tlf!!
Avl
Oprettet:
16. dec 2007
Visninger:
2.009

Annonce