{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Renlighed nat
  • #1   29. sep 2019 Mine hvalpe har altid sovet i sengen,eller i en kasse ved siden af sengen. Så på den måde var det ret nemt at opdage når de var urolige, så jeg kunne tage dem ud.

  • #3   29. sep 2019 Din hvalp er 9 uger … du kan ikke forvente den allerede er helt renlig …. så du må ud af dynerne om natten og lufte den . …. Sådan er det at have hvalp.
    I forgårs lavede du også en tråd om det samme emne .


  • #4   29. sep 2019 Du har hvalpen sovende hos dig så du kan høre når den skal ud;) sværere er det så ikke smiley

  • #5   29. sep 2019 De første par uger sov sten i sengen, så han vækkede mig, hvis han skulle ud.
    Ville jeg ikke have hund i sengen, ville jeg enten sætte et vækkeur en gang eller to i løbet af natten eller smide en madras på gulvet og sove med hvalpen, så jeg vågnede, hvis den skulle ud.

    Det er meget forskelligt, hvor hurtigt hvalpe kan holde sig en hel nat, så ud med den ved behov og hav lidt tålmodighed smiley


  • #9   29. sep 2019 De har sovet i en kravlegård og når de blev urolige gik vi ud. Jessie brækkede benet ved at falde ned fra sofaen 16 uger gammel, så jeg vil personligt aldrig turde have en hvalp i sengen uden opsyn.

  • #11   29. sep 2019 Å åhhh, så er hunden ikke renlig smiley

  • #13   29. sep 2019 Jeg har aldrig rigtig fattet den der med at stille vækkeuret for at gå ud med hvalpen smiley det er i mine øjne fjollet at vække hvalpen om natten, det er da noget smartere at vente og se om den vågner og vil ud;) rigtig mange hvalpe sover faktisk igennem mange af nætterne ;);

  • #16   29. sep 2019 Jeg har nu også sat vækkeuret om natten med begge mine. Gået i seng omkring midnat, sætter uret til kl. 3 og står op igen kl. 7. Ingen af dem har haft uheld om natten ud over det, og ingen af dem har haft svært ved at blive renlige. Bella var renlig da hun var 9 uger, og Dorit noget senere, omkring 11 uger.

  • #17   29. sep 2019 Netop med den tanje, at der ikke var grund til at vække vaps før han rent faktisk skulle tisse, valgte jeg at have ham i sengen i starten. Jeg tror simpelthen ikke jeg ville vågne, blot fordi han blev urolig og futtede omkring nede på gulvet.

    Men det er jo ikke alle, der bryder sig om hundi sengen, så tænker, at hvis man sover tungt og ikke er sikker på at vågne, hvis hvalpen bliver urolig, så giver det jo mening at sætte vækkeuret - hellere skulle ud om natten lidt længere tid, end hvalpen måske reelt ville gave brug for, end at den får mange uheld inde om natten smiley


  • #18   29. sep 2019 Urolig hvalp = ud at tisse.
    Sovende hvalp = ikke tisse.

    Det er ikke så kompliceret smiley


  • #19   29. sep 2019 Jeg vågner desværre af ingenting smiley

  • #20   29. sep 2019 Jeg skal selv op omkring 3 gange hver nat. Så der vågner vapsen, og blev i starten tilbudt at komme ud, hver gang.
    Det blev meget hurtigt tydeligt, at hun kun havde brug for, at komme ud en enkelt af gangene.
    Og efter lidt tid, valgte hun, at blive liggende, og springe besørgelsesturen over.

    Det har hun fået lov at styre meget selv. Jeg giver hende muligheden for at komme ud, og så kan hun vælge at slå til, eller lade være.

    Jeg synes ikke det har gjort det vanskeligere, at gøre hende renlig, på den måde (må svare til at stille et vækkeur).


  • #22   29. sep 2019 Ja ok, så havde jeg nok også valgt et alternativ smiley

    Sten var svær at sove fra - han placerede en pote på hver side af mit hoved og mulede rundt i hovedet på mig til jeg vågnede smiley
    - det gør han faktisk stadigvæk, det med at mule rundti hovedet på mig med sin næse, hvis han af en eller anden grund skal ud om natten...



Kommentér på:
Renlighed nat

Annonce