{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kom her
  • #1   8. apr 2008 Det kommer vel an på HVORDAN du kalder.......Sæt dig ned, vend ryggen til hende og hav en godbid i hånden. Den skal hun først have, når hun er helt henne ved dig.....IKKE række ud efter hende. Denne øvelse laver du mange gange, OGSÅ uden at hun skal have snor på. Kald hjem, godbid og fri igen. Kald med en lys og glad stemme og hvis du kan komme til det ind imellem, så gem dig, så hun selv skal finde dig og ROS når hun finder dig. ALDRIG skælde ud uanset hvor længe hun er om at komme hen til dig!!!
    Udover det skal du være meget opmærksom på at beagler generelt er svære at opdrage på:-))

• #4   8. apr 2008 Haha.. Balto lever også i sin egen verden, og det der med at vende ryggen til og sætte sig ned og vente, hjælper ingen ting.. så kan jeg i hvert fald sidde der og glo rigtig, rigtig længe *GG* Den øvelse virker bestemt ikke med ham!

• #5   8. apr 2008 Nu er det jo ikke det beagler er kendt for at vær bedst til.....

Men det det drejer sig om for dig er at finde ud af hvad den bedste belønning er for netop din hund..
    For min hund er det en bold, men det kn være at det er et reb til trækkeleg, et pivedyr eller godbidder for din hund.

Kald på din hund når du ved den vil komme alligevel.. gerne indenfor eler i din egen have.
    Hunden skal have kæmpe belønning når den kommr og meget gerne yndglingslegen sammen med dig..

Når du har gjort sådan ca. 1.000 gange og har brugt verdens bedste beløning HVER gang... Så forventer hunden at få det når du kalder og skynder sig at komme med det samme...

Eller det er ihvertfld teorien...

Jeg brugte dnne metode på min tervueren Dess. Jeg fik hende som2 ½ årig, og jeg kunne IKKE kalde hende til mig..
    Idag 4 år efter er hun lydighedskonkurrencehund på højt plan.

• #6   8. apr 2008 Stavefejl er helt gratis idag, så dem får i nogle stykker af

• #7   8. apr 2008 Når det nu er en Beagle du har, vil jeg anbefale dig at købe en hundefløjte... Beagler er meget selvstændige og har en tendens til at lukke helt af hvis de får færten af et spor eller lignende..

De fleste holder derfor også kun Beagler i snor eller indhegnede områder.. Aiya går dog frit hos os, men vi bor også langt ude på landet, afskåret fra trafik og naboer.. Her bruger vi hundefløjten til alm. indkald og bilen hvis hun løber for langt væk..

• #8   8. apr 2008 Jamen, hvis I ikke kan kalde jeres hunde hjem må der jo være gået noget galt? Normalt vil en hund da gerne hjem til sin fører.....Specielt retrieverne, hvis der er godbidder i farvandet.......Og det skal IKKE være det almindelige foder, men noget helt andet, så det er spændende:-))

• #10   8. apr 2008 Mette>> Tro mig Balto eeeelsker al slags mad og godbidder, og har prøvet med pølser, frikadeller osv.. Hvis han ser en anden hund, eller noget andet spændende, så er han væk på ingen tid.. Har også prøvet at løbe modsat ham og råbe på ham som om der sker noget spændende, men han ikke engang så meget som vender sig om *GG*

• #11   8. apr 2008 tusind tak for alle jeres svar (:

Kommentér på:
Kom her

Annonce