4.156 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
22 Svar
hundetræning korsør slagelse.. hundetræning korsør slagelse..
hey hvor vil i anbefale og gå til hunde træning hende i det område..
0 synes godt om
feb 2007
Følger: 18 Følgere: 9 Hunde: 6 Emner: 16 Svar: 294
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 2.585
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 73 Svar: 611
Jeg overvejr hende (jeg tror nok hun hedder Mette) fra Slagelse dyrehospital, da jeg har en hund med mange "små" adfærdsproblemer... hun er dog ikke utilregnelig.
maj 2005
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 70 Svar: 1.491
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 4 Emner: 8 Svar: 141
okt 2007
Hende mette har jeg ikke meget til overs for..
Jeg vil sige jeg synes man skal prøve sig lidt frem. Stedet skal matche hvad man gerne vil opnå med træningen, og man skal passe sammen med træneren...!! - så ud og se om du må komme og være med nogle steder..
maj 2007
Det har du nok ret i... jeg matchede nok ikke ret godt med hende vi havde, jeg synes hun var for rapkæftet og så brugte hun mere tid på at fremhæve det de hunde kunne der bare kunne det i stedet for at hjælpe os andre med hunde der aldrig havde prøvet det... jeg mener faktisk helt alvorligt at det må det træneren er der for... altså hjælpe os der ikke prøvet det før.
Mette kender jeg kun fra tv.
okt 2007
Nu har jeg samme person som træner igen. Han passer meget bedre på den hund jeg har med der og det jeg gerne vil med hans træning, og der hvor jeg selv er nået til nu.´
Men det er derfor jeg var så glad for ´Lillens træning. Der var meget få hunde og det bliver tilpasset meget til den enkelte. Hun er adfærdsterapeut og der er i træningen stor fokus på det sociale, samarbejdet mellem hund og ejer, og så synes jeg at hun var suveræn til at formidle tingene!! Jeg er sikker på at hun har hjulpet mig meget med min den første hund. og det var også hende vi søgte råd hos da vi tilføjede nummer 2.
Det eneste er jeg ville ikke anbefale hende hvis man vil træne efter program og konkurrencer.
Hende mette må jeg indrømme kom skævt ind på mig ved at starte med at sige at min hund ikke var velkommen når den var over 4 mdr. På mig virkede hun nedladende og arrogant. Derudover synes jeg bare dervar alt for lidt vejledning og opsyn i forhold til min mening. Dog skal det siges at dette var hundeleg og ikke træning. Men det var nok til jeg tog min hund under armen og ikke sætter mine ben der igen.
I Slagelse er der jo også DKK og har man terrier har DTK et godt sted i næstved. disse har jeg dog ikke selv nogen erfaring med.
Men ja, trænere og træningssteder er så forskellige som os, og der er da heldigvis et sted for alle, så det er bare med at prøve sig frem!! - Jeg har kun oplevet at man er velkommen til at komme og kikke og mange steder også træne med inden man bestemmer sig---
maj 2005
okt 2007
maj 2005
Vil nemlig rigtig gerne starte.
okt 2007
man starter på et kursus hold.. Det er omkring 10 gange.. og meget basis. Men carlos kunne jo heller intet.
Det var liiidt tungt synes jeg, men hyggeligt nok, og man fik de basale ting på plads-
Vi er lige flyttet på et C-konkurrence hold. Og jeg er rigtig glad for det, og træneren. Jeg vil gerne træne ham mod konkurrence og selv lære en masse, og det tror jeg helt sikkert vi har mulighed for her-
Derudover træner vi også agility, dog på hyggeplan for nu
Jeg synes det er en hyggelig klub, og med nogle gode aktiviteter. plads til alles ambitioner og noget socialt sammenhold!
okt 2007
Ellers er der fastelavs fest på lørdag klokken 11, der er jeg sikker på du er velkommen til at kikke forbi og høre lidt hvis det er
maj 2005
Jeg trænede nemlig med Hannibal på et kursus hold i politihundeklubben her i Slagelse, og træneren var god nok, men vi var 12 hunde og 11 af dem var unge Hanner på omkring et år.
En hund gik flere gange til angreb da den ældre dame ikke kunne holde hendes shæfer.
Og Hannibal stressede helt vildt over alle de hunde, jeg kunne slet ikke få kontakt og det var næsten et helvede. Jeg lærte selvfølgelig af træneren så jeg kunne uden problemer træne hjemme.
Er bare usikker på om han vil stresse igen...
Han kan de basale lydighed, men jeg ville gerne forbedre det endnu mere også ville jeg måske træne til konkurrence.
maj 2005
Uhh det lyder spændene og har ikke planer for weekenden så det lyder da som en rigtig god ide.
Træner du både Kiwi og carlos derude?
okt 2007
Her er størtedelen hvalpe da det jo tit er der man starter op.. Men passer man ikke på holdet så bliver man flyttet !! Det kan jo være i skal starte på et c-hold eller andet, men det kan du jo snakke med dem om!
På C holdet er vii.. puha det er vidst også lidt forskelligt.. mener også vi er omkring de 6-10 hunde. Men der er to trænere på alle holdene og vi deles derfor tit op. Det er rert fordi så er der som du nævner ikke mere end en 3-4 andre hunde, og så er der ikke så meget ventetid.
Det med de store hold var også lidt min skræk, men jeg synes det fungerer rigtig godt på denne her måde.
Okay, så skal du nok ikke regne med at træne med ham på lørdag for der er det fælles træning, og der vil så være en del hunde, men en god dag til en snak!!
Nej det er kun Carlos jeg træner der ude. Jeg ved ikke om jeg på et tidspunkt starter op med kiwi der også. Men Jeg ville helst have hende ud til Lillen tror jeg
maj 2007
Hvad koster træningen i DKK??
feb 2007
feb 2007
maj 2005
Jamen jeg kommer helt klart forbi lørdag og kigger.
Jeg vil nemlig gerne træne konkurrence. Måske med Hannibal eller måske først med nr. 2 hund også bare alm med Hannibal.
feb 2007
okt 2007
hundetræning korsør slagelse..