{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

Vild af glæde når gæster kommer {{forumTopicSubject}}

Hej Alle
Jeg er rimlig frustreret over min 7 mdr,s gamle hund
Hvalp Charlie fordi mine gæster synes han er en meget vild hund. Jeg kan godt se hvad de mener men jeg synes bare ikke de forstår ham ... Han er jo stadig et barn og af natur en meget glad hund . Derfor når der kommer nogen blir han så glad ( har jo dansk svensk gårdhund i ham , og hopper som een)
han hopper op ad deres ben ( eller skulder) fordi han blir så glad når de sætter sig på hug er han så glad at han vil op til deres ansigt og kysse .. Han lille hale kører af sted af bar glæde og i den får han revet lidt
ja han er meget glad og vild når de kommer og løber lidt omkring dem . Har sagt til dem at når de sagt hej til ham skal de ignorere ham .Jeg siger da også til ham bestemt når " nu er det nok " Nej Charlie sætter ham imellem mine ben og aer ham foran for dominere ham og sige slap af mor bestemmer og du skal være rolig nu på hunde sprog via ae ham der .. Han blir rolig men så snart jeg slipper er han oppe og ring igen
Gæsterne siger han er vild og at skal få styr på ham
jeg forstår dem godt men han er jo stadig lille ( og glad )og jeg arbejder på sagen . jeg synes bare ikke de forstår mig og Charlie og jeg blir frusteret og føler de synes han er en dårlig hund hvilket han ikke er ... Han er en hund med et godt sind bare glad . Han er en lærenem og klog hund når ellers ikke hans stædighed ( iform af ham har gravhund og beagle i sig ) spænder ben og hans homoner for han er også på vej ind i teanager tiden og det mærkes .
Har i nogle råd ?
Jeg er 1,ste gangs hunde ejer
På forhånd tak
Mvh Anette ( Charlies mor)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vild af glæde når gæster kommer
  • #1   14. maj 2006 hej anette.
    vores hund var også rimelig vild, kan også stadig blive lidt vild når mormor eller morfar kommer. men vi siger bare til gæsterne at de skal ignorerer hende indtil hun slapper af, og så kan de snakke med hende. håber du får styr på ham. potedask fra gaia & co


  • #2   19. maj 2006 Hej Kamilla og Kent K
    Tak for jeres svar
    ja det er da en mulighed men der kan gå lang tid før han slapper af og problemet er størst i gangen ved ankomst af gæsterne og når nogen rejser sig for gå på wc eller ud i køkkenet så vupti er han " på " igen " en tid ...
    alle forslag er værd at prøve
    tussind tak
    Anette og Charlie


Kommentér på:
Vild af glæde når gæster kommer

Annonce