11.517 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

følger mig over alt ? følger mig over alt ?

hej alle sammen .. smiley
jeg har næsten lige fået min kære lille molly som er 10 mdr . og hun følger mig lige meget hvor jeg går selv hvis jeg skal på toilet skal hun ligge ved siden af når jeg laver mad ligger hun der og når jeg går ind i soveværelset så er hun der .. hvorfor gør hun det og hva kan jeg gøre for at hun også kan blive liggende selv om jeg bare skal hente noget ? håber i forstår smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  følger mig over alt ?
  • #1   9. feb 2011 Du har næsten lige fået hende, skriver du:-)

Jamen, hun har jo brug for at blive tryg i hendes nye omgivelser og tryg ved hende nye "mor":-)

Giv hende lidt tid, hun er 10 mdr. og skal nu til at begynde forfra et nyt sted og med nye mennesker, så forståeligt nok at hun søger tryghed og noget hun kan stole på.

• #2   9. feb 2011 okay mange tak for svaret er jeg glad for at høre smiley

• #3   9. feb 2011 Min gamle afdøde cocker som blev 11 år fulgte mig i alle årerne overalt, var jeg på wc ja så var hun med var jeg i køkkenet var hun med, hun var en rigtig lille trykheds narkoman......

• #4   9. feb 2011 min hund er 7 år han går osse efter mig når jeg hjemme selv når jeg skal på toilet så går han med og lægger sig jeg syntes det meget dejlig han ælsker sin mor hehe

• #5   9. feb 2011 Hun søger dig for at få tryghed, og lad hende endelig gøre det, indtil hun har været hos dig et stykke tid og er faldet godt til.
    Så kommer det måske af sig selv, at hun finder mere ro i sig selv, men du kan også godt træne det med hende, så du beder hende om at lægge sig i sin seng; gi hende en hapser der tar lidt tid at spise, imens du feks går på toilettet.
    Så lærer hun stille og roligt, at hun godt kan hygge sig andre steder i liiige i måsen på dig;O)

Vores hvalp er goså slemt glad for mig. Når jeg feks står og laver mad ligger han helt op af mine ben (helst rundt om). Det er super hyggeligt...til tider...andre gange må han gerne kravle af mig, og gør det når han blir bedt om at putte sig.
    Så kravler han hen nærmest ovenpå vores tæve.

Han er ikke utryg eller noget, men kan bare godt li fysisk kontakt;O) Typisk GD´er ;O)

• #7   9. feb 2011 Hvis Enzo fik lov, ville han også følge os over alt. Det gør han bare ikke.

• #8   9. feb 2011 Nogle hunde vil også bare være med i alt - f.eks. ligger det hos bull terrieren at de føler sig som et fuldstændigt jævnbyrdigt medlem af familien, og derfor skal de naturligvis være med i alt.. Så min bullie sidder gerne og trækker badeforhænget fra akkurat sådan at han lige kan holde øje, mens jeg er i bad.. smiley Han har lært at han sover i sit bur (det er ikke lukket), så om dagen synes jeg at det er helt okay, at han gerne vil tilbringe noget tid sammen med mig, og hvis han synes det er spændende er det helt fint.. Da han var mindre, blev han ikke udenfor badeforhænget, men hoppede altid med ind under bruseren - det er han så stoppet med smiley

• #9   9. feb 2011 Vores den "gamle" gjorde det også i starten. Men stille og roligt så gik det over i, at han blev liggende eller selv opsøgte rum, hvor jeg/vi ikke var i.

Vores "nye" er 2 år og vi har haft ham i ca. 4 måneder. Han gør det samme. Følger mig alle vegne. Det får han selvfølgelig lov til (bare ikke, når jeg går på toilettet eller i skabet). Jeg tror på, at på et tidspunkt har han ikke samme behov for at følge mig rundt. Men indtil vi når det tidspunkt, så får han lov til det.

• #10   10. feb 2011 Nynne gør det også, og har gjort det altid.. Hun er bare 'mors hund' 100%..
    Hun får dog ikke altid lov til at gå med, jeg gider ikke lige have hende med på toilettet, så beder jeg hende gå over og lægge sig..

• #11   10. feb 2011 sådan har jeg det også men hvis jeg lukker døren til toilettet piver hun helt vildt . smiley

Kommentér på:
følger mig over alt ?

Annonce