11.517 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
følger mig over alt ? følger mig over alt ?
hej alle sammen ..
jeg har næsten lige fået min kære lille molly som er 10 mdr . og hun følger mig lige meget hvor jeg går selv hvis jeg skal på toilet skal hun ligge ved siden af når jeg laver mad ligger hun der og når jeg går ind i soveværelset så er hun der .. hvorfor gør hun det og hva kan jeg gøre for at hun også kan blive liggende selv om jeg bare skal hente noget ? håber i forstår
0 synes godt om
dec 2008
Følger: 40 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 527 Svar: 6.805
Jamen, hun har jo brug for at blive tryg i hendes nye omgivelser og tryg ved hende nye "mor":-)
Giv hende lidt tid, hun er 10 mdr. og skal nu til at begynde forfra et nyt sted og med nye mennesker, så forståeligt nok at hun søger tryghed og noget hun kan stole på.
aug 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 103
jan 2007
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 5 Emner: 69 Svar: 998
dec 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 68 Svar: 429
sep 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 27 Svar: 358
Så kommer det måske af sig selv, at hun finder mere ro i sig selv, men du kan også godt træne det med hende, så du beder hende om at lægge sig i sin seng; gi hende en hapser der tar lidt tid at spise, imens du feks går på toilettet.
Så lærer hun stille og roligt, at hun godt kan hygge sig andre steder i liiige i måsen på dig;O)
Vores hvalp er goså slemt glad for mig. Når jeg feks står og laver mad ligger han helt op af mine ben (helst rundt om). Det er super hyggeligt...til tider...andre gange må han gerne kravle af mig, og gør det når han blir bedt om at putte sig.
Så kravler han hen nærmest ovenpå vores tæve.
Han er ikke utryg eller noget, men kan bare godt li fysisk kontakt;O) Typisk GD´er ;O)
mar 2010
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 91 Svar: 3.099
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 27 Svar: 1.092
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 315 Svar: 2.204
Vores "nye" er 2 år og vi har haft ham i ca. 4 måneder. Han gør det samme. Følger mig alle vegne. Det får han selvfølgelig lov til (bare ikke, når jeg går på toilettet eller i skabet). Jeg tror på, at på et tidspunkt har han ikke samme behov for at følge mig rundt. Men indtil vi når det tidspunkt, så får han lov til det.
apr 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 142 Svar: 1.977
Hun får dog ikke altid lov til at gå med, jeg gider ikke lige have hende med på toilettet, så beder jeg hende gå over og lægge sig..
aug 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 103
følger mig over alt ?