{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vænne hvalp til at være alene hjemme
  • #2   23. okt 2014 God ide med at give noget spiseligt, hvis hvalpen får tørfoder, kan dette fint blødes op og puttes i et eller andet, fryses ned og gives inden man går.
    evt. blandes med lidt leverpostej eller vådfoder.
    Jeg bruger de her kong genius mike, de kan genbruges i det uendeligt og kan maskinvaskes.


  • #3   23. okt 2014 Har hvalp her på 15 måneder, og har selv lige været igennem den periode:-)
    Jeg gik fra hende uden at sige farvel eller noget som helst, når jeg kom tilbage ignorerede jeg hende som om det ingen betydning havde at jeg havde været væk. Efter nogen minutter når hun var HELT rolig tog jeg kontakt til hende.

    Jeg gik fra hende 15 min første gang, og satte det hurtigt op da jeg via en app på min iphone som optager lyde, kunne høre hun intet sagde når jeg var væk, men bare lagde sig til at sove. Fantastisk! smiley

    Efter en ca 10 dage gik jeg på arbejde og hun var alene tre gange om ugen 4 timer uden piv. Nu er det sat op til 5-6 timer og der er stadig ingen problemer.

    Det FØRSTE jeg gør når jeg kommer hjem er straks at gå tur med hende, STADIG roligt så hun ikke når at blive overgearet over jeg kommer hjem. Tager hende bare op og ud:-) Så leger vi når vi kommer hjem!

    Jeg har ikke forsøgt med en fuld arbejdsdag på 8 timer endnu, men prøver fra næste uge en af dagene og ser hvordan det går:-)


  • #4   25. okt 2014 Det er meget individuelt. Min er 4 mdr og kan være alene 8 timer nu, syntes slet ikke det der med at øge med 30 sek pr gang som mange sværger til virkede. Vi passede en labrador en uge da vi lige havde fået ham og det gjorde det simpelthen. Selv efter vi ikke havde hende mere, er han så dygtig alene, bider kun i sit legetøj mm smiley

Kommentér på:
vænne hvalp til at være alene hjemme

Annonce