{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.112 visninger | Oprettet:

Maria J
Maria J
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7

Hund kan ikke lide at køre bil. {{forumTopicSubject}}

Hej:) har en hvalp på 11 uger ca som hader at køre bil. Har en transporttaske jeg har hende i når vi kører men hun hyler og piver hele vejen. Jeg har overvejet om en sele ville være bedre så
Hun ikke er lukket inde. Men er det dumt eller godt til sådan en lille str der ikke kan lide at køre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskmaskinens hovedafbryder virker ikke og dermed kan den ikke tændes 810 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.590 kr.
  • Kun udevndig vinduespudsning på 1. sal 300 kr.
  • Opsætning af gips på lille område af skråvæg. 2.000 kr.
  • Vvs-installatører 2.000 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til at få hængt 2 lamper op 375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund kan ikke lide at køre bil.
  • #2   11. jul 2016 Væn hende til den taske førend I sætter hende i den i bilen. Kør meget korte ture til at starte med.
    Alternativt ville en kasse virke bedre, så hun ikke føler sig spærret inde?

• #3   11. jul 2016 Hvordan har i trænet det?

• #4   11. jul 2016 Min Bertha hylede også i starten. Gav hende en sikkerheds sele på til hunde og hun hylede stadig men ikke nær så meget. Blev ved med at køre med hende og træne hende, ignorerede hende fuldstændig når hun hylede. Efter en måned stoppede det og siden (nu er hun 2.5) er der aldrig problemer - hun elsker at køre både i bil og på cykel smiley

• #5   11. jul 2016 Jeg brugte D.A.P til Kaido. Hun havde et stofbur og tæppet i buret fik nogle pift. Derudover havde hun en halsklud, som lige blev sprayet med D.A.P og som hun fik på 15 minutter før vi skulle afsted. Så kørte vi småture og KUN ud til fede, hyggelige steder. Nu kunne hun bo i bilen, hvis hun fik lov. Hun elsker det smiley

• #6   11. jul 2016 Jeg ville starte fra bunden. Hygge tid i bilen , med godbidder. Start bilen , men kør ikke - kun hygge. Når hun så er tryg ved at gå ind i og være i bilen , så kør i starten meget korte ture - afslut med ros og godbidder. Gør langsomt turene længere - og kør et sted hen hun elsker , som- strand skov eller andet.

• #7   11. jul 2016 nogle hunde er bare mere anderledes end andre hunde er. man første og fremmest ingen godbidder. hvis hunden bliver kører syg. så er det mulig at den kaste op af det og kan os skide- jeg vil anbefal første og se hvordan din hundes krop er. hale ører lyd. det er svært vores hund sif har os problemer. hun brækker sin hvis hun sidder bag i men hvis hun sidder ved siden af mig på bagsædet så er hun lidt mere rolig.. måske kræver det træning. (:

• Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 489
    #8   11. jul 2016 Jeg vil anbefale en sele så hun kan se hvor i køre. Og så at der, hvis det er muligt sidder en samme med hende. smiley

Og så skal i træne at køre bil. smiley
    1. Sid blot i bilen og hyg jer med guffer.
    2. Start moteren, og ellers som trin 1.
    3. Kør nu en kort tur og slut af med noget super dejligt.
    Øg gradvist længden af de ture i køre. smiley

God træning, og sig endelig til hvis noget skal uddybes eller omformuleres. Og har du andre spørgsmål hjælper jeg gerne. smiley

• #9   11. jul 2016 Vil også sige : pas på med godbidder. De fleste hunde brækker sig efter køretur. Men igen, alle har en mening. Husk og følg din mave fornemmelse - det ska nok komme.

• #10   12. jul 2016 Altså jeg har en hund, som jeg kan fodre - smide i bil og køre 500 km uden han har brækket den mindste klat op.
    Men har haft én, der kunne køre ud af indkørslen og så var det hele overbrækket.
    Det er lidt som ved mennesker, nogle hunde bliver aldrig køresyge, og nogle lider under det hele livet.
    Det vigtigste er dog, at din hund bliver vænnet til at køre i bil - langsomt.

• Maria J
    Maria J Tilmeldt:
    maj 2016

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #11   12. jul 2016 Tusind tak for alle svarene:) tasken står altid på gulvet herhjemme så hun kan lægge sig i den mår
    Hun har lyst så hun kender den:) prøver at få købt en sele og så tager det i små
    Etaper smiley
    Tak smiley

Kommentér på:
Hund kan ikke lide at køre bil.

Annonce