{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

Færdighedsprøver og tricks? {{forumTopicSubject}}

Jeg træner til færdighedsprøve 3 med min collie Dixie, og det går sådan set fint - men det bliver altså lidt kedeligt i længden at træne alene ??
Derfor vil jeg høre om der ikke er nogen derude der har lyst til at mødes og træne sammen engang imellem, og også gerne udveksle hjælp, tips og erfaringer?
Jeg bor på Vestfyn lige udenfor Middelfart, men kører gerne efter det, dog indenfor "rimelighedens grænser" ??

Anyone?

Kommentarer på:  Færdighedsprøver og tricks?
  • #1   14. dec 2016 Det eneste jeg stadig træner er spor..
    Hvis du har lyst, så må du gerne komme med og gå sammen med min veninde og mig.

• #2   14. dec 2016 Anni, det er sødt af dig, men jeg tror jeg springer over - det er tricks'ne som både Dixie og jeg synes er sjove smiley

• #3   14. dec 2016 Ved der er nogle fra Hotdog hallen der jævnligt mødes og træner - De er tilstede i de fleste HTM/FS relaterede FB grupper.

Er selv på stadiet hvor jeg er ved at finde ud af om det er noget jeg vil gøre mere i, men hvis jeg efter konkurrencen i Hangaren i weekenden konkludere, at det er det - Så er vi frisk på lidt fællestræning smiley
    Kan måske også lokke Yodas opdrætter med, som har været i sporten nogle år og også bor på vestfyn.

• #4   14. dec 2016 Menellis, Yoda's opdrætter er Anita?

Hende har jeg tidligere trænet tricks hos, og nu er det agility - men desværre har hun ikke nogen trickshold pt...

Hotdog-hallen var afgjort også en mulighed, hvis ikke der var fyldt op af medlemmer smiley Og det er nu også mest selskab jeg savner og ikke et specifikt sted at træne - med det rette selskab træner jeg gerne hvor som helst smiley

• #5   14. dec 2016 Det er det nemlig smiley

Hun har rigtigt nok ikke hold nu, men er måske klar på noget fælles træning?

Hotdoggerne har mulighed for at invitere andre med i hallen til fællestræningerne + de også mødes andre steder udenfor hallen og træner.
    Så tænkte mere det var nogle der var interessante at få kontakt med - De er i hvertfald ret aktive rundt omkring i landet. smiley

• #6   14. dec 2016 Måske - jeg må prøve at lufte tanken når vi har nytårstræning smiley

• #7   14. dec 2016 Kunne i hvertfald være en mulighed smiley
    Omend hun nok snart er optaget af hvalpe i et par måneder smiley

• #8   14. dec 2016 Ja, det har jeg hørt smiley

Kommentér på:
Færdighedsprøver og tricks?

x