1.682 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Pekingeser han søges til avl Pekingeser han søges til avl
Hejsa
jeg søger en han til min lille molly hun er ikke særlig gammel i nu men vil gerne ha at jeg vi får et rigtig godt forhold til pekingeser så vi får et godt forløb sammen..
Mange knus
0 synes godt om
okt 2006
Følger: 66 Følgere: 62 Hunde: 7 Emner: 274 Svar: 4.722
hvem skal ha et godt forhold...du eller hunden??
jeg mener..det er jo "en hund" med dyriske instinkter og ikke romeo og julie romancer....?
læste at hun var ikke så gammel(på din profil), men hvornår har du tænkt dig at hun skal ha hvalpe?
er der et behov for Pekingesere på markedet?
har du tænkt dig at lave nogle sundhedstjek på hende...?det er altid en god start, for så ved man om ens tæve overhovedet bør avles på.. ;o)
nov 2006
Følger: 17 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 21 Svar: 57
som skrevet skal hun ikke ha hvalpe før hun er klar til det. stor i meget kontakt med dyrelægen om hvordan og hvor ledes hun skal ha hvalpe hvorfor skulle hun da ikke kunne det????
og om det er et behov pekingeser kan man jo så tage il den tid....
forstår sku ikke hvad du mener...............
okt 2006
du vil ikke ha hvem som helst er faderen...men du har jo ikke nogle krav endnu end at det skal være en pekingeser og familien/ejeren skal du kunne være "venner" med? andre krav læser jeg ikke....?
hvornår er hun klar, vil du mene?
hvorfor hun ikke skulle ha hvalpe...? jamen et ret godt hint til hvornår man ikke tager en tæve i avl er da hvis den fx afviger fra racestandarten, lider af arvelige defekter, sygdomme som ikke ses udenpå men indeni ved undersøgelser som "vi dødelige" ikke kan se med det blotte øje..........
det er da en god ide at undersøge om der er et marked for ikke stambogsførte pekingesere...?vil du ikke gerne ha lov til selv at vælge imellem hvalpekøberne og sikre dig så godt som muligt for at de får det hjem som du ønsker de skal ha...eller er det ok bare at sælge til de som byder? -for det kan jo blive et "must" hvis du ikke har købere nok til et kuld hvalpe.....
det er dét jeg mener.......... ;o)
nov 2006
Følger: 17 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 21 Svar: 57
okt 2006
er du nået længere med overvejelserne mht sundhed?
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.618
Pekingeser han søges til avl