Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pekingeser han søges til avl
  • #1   18. jul 2007 æhh....
    hvem skal ha et godt forhold...du eller hunden??

jeg mener..det er jo "en hund" med dyriske instinkter og ikke romeo og julie romancer....?

læste at hun var ikke så gammel(på din profil), men hvornår har du tænkt dig at hun skal ha hvalpe?
    er der et behov for Pekingesere på markedet?
    har du tænkt dig at lave nogle sundhedstjek på hende...?det er altid en god start, for så ved man om ens tæve overhovedet bør avles på.. ;o)

• #2   18. jul 2007 til Braks................jeg vil gerne kunne sammen med ejeren.. og jeg vil ikke ha hvem som helst skal være faren..
    som skrevet skal hun ikke ha hvalpe før hun er klar til det. stor i meget kontakt med dyrelægen om hvordan og hvor ledes hun skal ha hvalpe hvorfor skulle hun da ikke kunne det????
    og om det er et behov pekingeser kan man jo så tage il den tid....
    forstår sku ikke hvad du mener...............

• #3   18. jul 2007 forstår du ikke hvad jeg mener???

du vil ikke ha hvem som helst er faderen...men du har jo ikke nogle krav endnu end at det skal være en pekingeser og familien/ejeren skal du kunne være "venner" med? andre krav læser jeg ikke....?

hvornår er hun klar, vil du mene?

hvorfor hun ikke skulle ha hvalpe...? jamen et ret godt hint til hvornår man ikke tager en tæve i avl er da hvis den fx afviger fra racestandarten, lider af arvelige defekter, sygdomme som ikke ses udenpå men indeni ved undersøgelser som "vi dødelige" ikke kan se med det blotte øje..........

det er da en god ide at undersøge om der er et marked for ikke stambogsførte pekingesere...?vil du ikke gerne ha lov til selv at vælge imellem hvalpekøberne og sikre dig så godt som muligt for at de får det hjem som du ønsker de skal ha...eller er det ok bare at sælge til de som byder? -for det kan jo blive et "must" hvis du ikke har købere nok til et kuld hvalpe.....

det er dét jeg mener.......... ;o)

• #4   19. jul 2007 hun skal være omkring to år inden hvi får hvalpe tror du jeg er dum..??

• #5   19. jul 2007 hold da op...så er du ude i god tid.....men nej..jeg skrev jo netop ikke at jeg mistænker dig for at være dum...der er stor forskel på dum og uvidende.............

er du nået længere med overvejelserne mht sundhed?

• #6   19. jul 2007 Jeg ville nu vælge at lægge mere vægt på hanhundens egenskaber end hvorvidt jeg kunne være venner med ejerne, det er trods alt hanhunden der sammen med tæven skal give noget videre og ikke ejerne.

Kommentér på:
Pekingeser han søges til avl

Annonce