3.493 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

hvalp med navlebrok hvalp med navlebrok

hej vores ene hvalp har fået lidt navlebrok dyrelægen siger det nok skal vokse sammen men er der nogle herinde der har haft hvalpe med navlebrok og måsked ved noget om det og kan man ikke købe noget til at holde det inde på plads til det gror sammen håber nogen kender til det

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvalp med navlebrok
  • #1   22. aug 2008 i de to kuld vi har haft har der også været et par stykker, Som regl giver dte ikke problemer. Du kan massere den blidt og trykke det på plads, men det vil sikkert poppe ud igen. Men som sagt for det meste ganske harmeløst :O)

• #3   22. aug 2008 takker for seres svar

• #4   22. aug 2008 klaus.

der er en link her om emnet.

(link fjernet)

• #5   22. aug 2008 Yoda havde navlebrok da vi fik ham for et par måneder siden, men vi har masseret 2-3 gange om dagen, og nu sidder den næsten permanent på plads. Sidst der var behov at skulle masseres var for over en uge siden!

• #7   22. aug 2008 hej tina
    jeg ved jo ikke om du fik nedslag i prisen da du købte Dharma men jeg vil da gå ned i pris for min hvalp eller tilbyde at betale for at få den fjernet hvis det skulle blive nødventigt men jeg håber da det vokser sammen som det skal Men jeg synes da det er medst nomalt det er os der sælger hvalpene der skal betale da man jo er klar over at det kan sked den ikke vokser sammen

Kommentér på:
hvalp med navlebrok

Annonce