718 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Så er der mælk Så er der mælk

Ja, nu begynder ventetiden snart at lakke mod enden. I dag har Kasia for første gang mælk i patterne, så nu må hvalpene godt snart komme.

Hun har dog endnu ikke ændret adfærd (når man ser bort fra at hun har været ved at dø af sult i 1½ mdr), så jeg forventer ingen fødsel i nat og hun er jo også først sat til fredag.

Så med viden om at mine tæver som oftest har født 1-2 dage før planlagt, men jeg samtidig godt ved at en 2.gangs fødende godt kan have mælk i et par dage, så satser jeg lidt på torsdag. Det behøver heller ikke lige være i morgen, for så vil det gå ud over træningen med Aiyo.

Men jeg er nu ved at være lidt utålmodig smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Let rengøring 500 kr.
  • Toilet løber 3.400 kr.
  • Græsklipning 1.370 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Fjerne bed støbt i cement 4.200 kr.
  • Akkustikpaneler i entré 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er der mælk
  • #1   26. apr 2011 Ønsker dig alt held og lykke med de kommende hvalpe, vi går stadig og venter på at vi kan se om vores er drægtig, i søndags var det 5 uger siden parring.... Ventetiden er godt nok lang.....

• #2   26. apr 2011 Åh ja, den søde ventetid ;oD
    Kikki er kun 2 uger henne og jeg er ved at gå til.... Studerer hunden hele tiden og analysere på den mindste ting hun laver (var der lige et tegn der eller....) Tror helt sikkert hun er ved at være træt af mig ;oD

Held og Lykke med de kommende vapser herfra også.

• #3   26. apr 2011 Ja ventetiden kan godt være lang.. Min gik 69 dage så de sidste dage var det lige før jeg var henne og trykke på hende for at hvalpen skulle komme ud smiley

Held og lykke med det hele

• #4   26. apr 2011 årr ja min blev paret den 4 og venter bare på tegn og er der så lidt tænker men årr mon det er! men hel og lykke med den forståendene fødsel:-)

• #5   27. apr 2011 Vi er på 64. dagen i dag og der er absolut ingen tegn i måne og sol. Det er claras første kuld så vi ved jo ikke hvordan hun arter sig. Hendes mor og mormor blokkede op i 12-15 timer, så jeg forventer ligesom en lille "varsel";-)
    Heners temperatur er normal og hun spiser. Dejligt med barsel så man bare har tid:-)

Kommentér på:
Så er der mælk

Annonce