{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

Min rottweiler.. :o) {{forumTopicSubject}}

jeg har aldrig før i tiden brugte mig om rottweiler eller des lignende.
Men en dag blev jeg spurgte om jeg ikke vil passe en for en fordi han skulle på ferie.
Og det gjorde jeg så og den første uge var et helvede for hun ville styre det hele over for mig og min hunde min børn var selv på ferie.
Jeg havde hørt at men skulle være konsekvent over for den type hund så en dag da hun bider ud af mig bliver jeg så gal at jeg kommunikerer hende over på plads i et hjørne og så sætte jeg mig lige i nærheden og hvor gang hun vil rejse sig fik hun besked på at blive liggende,
fra den dag af har hun aldrig gjort nogen eller anden noget. Ja hunden er min i dag da jeg mente at den var dybt frustrerende da den var en skilsmisse hunde der var røget rundt.
I dag hjælp hun mig med hesten og hun er den bedste hund jeg nogensinde har haft til det job hun skal nok fortælle mig hvis der er noget galt hun ved hvor hver eneste hest skal stå og der blev der godt nok skældet ud hvis de ikke gør som damen vel have det også hvis jeg har glemt at lukke lågen ud til vejen få jeg besked hun går så meget op i det job så hun har glemt hvad det vil sige at være en sur hund.

Synes lige jeg ville fortælle en god historie om en dejlige rottweiler.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min rottweiler.. :o)
Kommentér på:
Min rottweiler.. :o)

Annonce