724 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Hømhøm i poser Hømhøm i poser

Ja nu tænker i, det er da en god ting..

både og smiley

Det er godt man samler op efter sig, men hvad hjælper det hvis man bare smider posen med hømhøm'en i lige ved siden af eller i den nærmeste hæk?

Er det virkelig så svært at lige holde fast i den til man når den nærmeste skraldespand?

Ja, som i sikkert har regnet ud er det her et brok indlæg om dem der bare smider posen med hømhøm'en i smiley

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hømhøm i poser
  • #1   18. jul 2007 Jeg bærer den gerne til skraldespanden *G*

• #2   18. jul 2007 På en lille strfækning her i Haderslev som vel var på omkring 500 m, så jeg 4 poser ligge, og SÅ langt er der heller ikke mellem de offenlige skraldespande, der er en ved næsten hvert busstoppested smiley

Og da jeg selv er Haderslever ved jeg godt at "vi" ikke er så dumme at vi ikke ved hvad skraldespanden skal bruges til smiley

• #3   18. jul 2007 Og mine stavefejl idag skyædes, at jeg ikke sidder ved en bærbar, så jeg skal trykke lidt hårdere *g*

• #4   18. jul 2007 Det samme gælder på træningspladsen. Vores pladsmand er bestemt ikke i godt humør når poserne sidder fast i græsslåmaskinen og indholdet et spredt ud over det hele. Utroligt at det er så anstrengende at bære posen hen til affaldsbeholderen.

• #5   18. jul 2007 Beanmor * - Ja det vil jeg da også mene smiley

Australsk nøgenhund - ja det er somom de med vilje liige vil favorene naturen endnu mere smiley

• #6   18. jul 2007 Dét store spørgsmål har jeg godt nok også stillet mig selv flere gange.
    Hvis man alligevel smider posen, så må man da heller lade være med at samle den op, for en pose med en lort i, forurener mere end en lort uden en pose om...
    Forstår I? smiley

Hos os bliver stativerne med høm-høm poserne brændt af, det er ret irriterende, synes det var en skide (ha, ha) god idé.

Ej undskyld mit sprog idag, jeg taler vist ikke så pænt, men er derimod meget overtræt og mega plat smiley

• #7   18. jul 2007 helene J - Så ville det da være bedere hjvis de absolut SKAL have hømhømen ind mellem træerne at de lige sparkede den derind :s

Nogle folk er seriøst hjerne løse "Okay, nu er jeg dygtig, jeg samlede den op, så skader det sikkert ikke at smide den ind mellem træerne"

Tænk hvis der komemr et dyr og bliver kvalt i posen :S

• #8   18. jul 2007 Jeg har set 1 stativ til hømhøm poser her i Haderselv, men aldrig hømhøm poser i dem :S

I Fredericia er der mange af de stativer, og de er heldigvis altid fyldt op smiley

• #9   18. jul 2007 Der er bare ikke noget værre end at få en lort tværet ud på hjulene af barnevognen eller under skoene,derfor fordi jeg selv ved hvor irriterende det er, samler jeg slavisk lortene op efter mine hunde.Noget andet er hvor retter man henvendelse for at få sat flere hunde-affaldsstativer op?Nogen gange vader jeg kilometer med lorte poserne før jeg møder en skraldespand.

• #10   18. jul 2007 Kai T - Nu er det kun poser uden indhold der er på stativerne smiley

Tine J -Kommunen gætter jeg på.. NOgle kommuner gør hvertfald en større indsats end andre..

• #11   18. jul 2007 Kan i forresten huske da pensionisterne gjorde befolkningen klart at de var trætte af hundlorte i naturen?De satte et sødt lille dannebrogsflag i diverse høm høm i byen.

• #12   18. jul 2007 Hehe det har jeg ikke set smiley Det kunne være man skulle gøre det, mn det vil nok blive for dyrt i dannebrog flag smiley

• #15   18. jul 2007 jeg skrev til vores afdelings bestyrelse, om det kunne lade sig gøre at få nogle spande op til det, og det kom squ... men ellers når vi er ude at gå, og uheldet sker, bliver det samlet op, bundet knude, og smidt i den nærmeste skraldespand, også hos private, tror ikke folk har noget imod at man smider en lille pose i deres, så undgår de at træde i den, hvis jeg bare lod den ligge.... men kan heller ikke forstå dem der samler op, og smider det i hækken, så kunne de lige så god lade den ligge, så tager naturen den... naturen tager jo ikke posen.. men nogle mennesker er bare dumme....

• #16   18. jul 2007 Jeg bærer for det meste mine til den nærmeste skraldespand. De poser jeg får, der hænger rundt omkring i kommunen, er bioopløselige..

Hvis jeg går ovre på marken, så kan jeg godt finde på at smide posen ind i de mange buske og blommetræer, hvor folk alligevel ikke kan komme ind

• #17   19. jul 2007 Her hvor jeg bor, er der ikke mange offentlige skraldespande, så hvis man er ude at gå med hunden synes jeg nemt man kan gå et par km. uden skraldespand... Trøffel bæ´er heldigvis normalt dybt inde i buskene . men af og til er det kun hovedet der er i busken smiley - og så må jeg samle op....

Hvis jeg ved der ikke kommer en skraldespand - så lægger jeg posen i vejkanten/grøften, og tager den samme tur tilbage, så jeg kan tage den med hjem(er altså ret irriterende at gå rundt med en bæpose i hånden i 1-2 timer)... Og så må folk altså leve med at der ligger en bæpose udenfor - et stykke tid:-)

-Men ja... det er for dumt at samle op, for derefter igen at smide lorten i indpakning i naturen - ja med mindre det er "bio-opløselige" poser:-)

• #18   19. jul 2007 Grunden til jeg ikke smider i private er fordi der på heste-galleriet var en debat om en der syntes det var pænt irritrerende at hendes skraldespand lugtede af hundelort, hun var (selvfølgelig) ikke selv hundejer..

Personligt må folk godt smide i min skralde spand, om det lugter af muggentmad eller af lort er for mig et fedt smiley

Kommentér på:
Hømhøm i poser

Annonce