{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Apropos udstilling...
  • #1   16. maj 2022 Tag til Sverige & Norge - og evt Finland hvis du vil så langt: Du skal kun have 1 cert i hvert af de lande for at blive hhv svensk, norsk & finsk champ
    Gå efter cacibs (internationale udstillinger) så Mason kan blive CIB (Fire CACIB'er i mindst tre forskellige lande under mindst tre forskellige dom­mere. Der skal mindst gå et år og en dag mellem det første og det sidste CACIB.)
    Gå efter nordiske certer (ncac) og bliv nordisk champ: Hunden skal være tildelt tre nordiske udstillingscertifikater fra tre forskellige nordiske lande, tildelt af tre forskellige dommere. Mindst ét af de tildelte nordiske udstillingscertifikater skal være opnået, efter hunden er fyldt 24 måneder.

    Gå efter titler på diverse titel udstilligger: Dansk vinder, københavbsvinder oma

    Og husk: Der er EDS i Herning næste år smiley


  • #2   16. maj 2022 Tusind tak for rådføring, Lise.
    Hvilken type udstilling ville jeg skulle melde til i Sverige/Norge/Finland?

    Jeg finder selvfølgelig nok ud af mere, som jeg får trådt lidt ud på udstillingsscenen her snart, men jeg sætter pris på tipsene!


  • #3   16. maj 2022 Jeg ville gå efter enten de nordiske eller de internationale.
    De nationale er hyggelige men der er der "kun" de nationale certificater at hente :o) Ja, du vil hurtigt lære en masse og få masser af tips og råd når du starter med at udstille og lærer andre udstillere at kende smiley




  • #4   17. maj 2022 Kunne opdrætteren ikke hjælpe dig ?
    I kunne evt. melde til til samme udstilling.


  • #5   17. maj 2022 Anni, jo, det kan de helt sikkert smiley
    Jeg spørger bare ud af ren nysgerrighed smiley


Kommentér på:
Apropos udstilling...

Annonce