{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

Så ramte Vaks 16! {{forumTopicSubject}}

Nu kan han køre bil i USA ??

Skal vi ikke have en gammel-hund tråd i anledning af den gamle rævs fødselsdag? smiley

Vaks er faktisk i overraskende god stand hans alder taget i betragtning! Vi går stadig lange ture i samme hurtige tempo som altid, han går uproblematisk op ad trapper, han er generelt normalt mobil! Der hvor vi kan mærke hans alder er primært, at hans hørelse er gået på pension, haha! Han ser ikke voldsomt godt i mørke, så vi lægger generelt hans gåture, når det stadig er lyst, så han ikke bliver skræmt, når der pludselig går en skikkelse bag ham, som han selvfølgelig ikke hørte lol.

Han er generelt bare en fantastisk lille spirrevip, som jeg regner med at have i hvert fald et par år endnu smiley
I skal selvfølgelig ikke snydes for et billede, da han ganske desperat bad om flere nus på maven smiley


Kommentarer på:  Så ramte Vaks 16!
  • #1   28. maj 2023 Tillykke Vaks smiley

  • #2   28. maj 2023 Stort tillykke Vaks smiley

    Her har vi Lucky der blev 10 i december, og udover lidt gigt, som vi var forberedt på at han ville få, da han er opereret for pl. Så har han det rigtig godt, vil gerne gå lange ture når det er godt vejr og selvom han ikke altid gider lege så meget med Teemo, så kan han sagtens tage en tur i fuld fart, så jeg håber da at jeg har ham i mange år endnu smiley


  • #3   28. maj 2023 Han takker mange gange!

    Hvor er det godt at høre, at lille Lucky stadig har det godt! Han er simpelthen så fin en lille fyr ?


  • #4   28. maj 2023 Tillykke med og til ham, det er da en imponerende alder, og specielt med så få skavanker, dem han har er jo forventelige når man når en vis alder.
    Vores Nova der blev 13 i oktober hørte heller ikke godt de sidste par år, hendes nyrefunktion aftog desværre hurtigt og hun måtte aflives kort efter sin fødselsdag.

    Nu har vi Ipsen tilbage, hun bliver 12 den 3. juni, men hun skravler. En ting er slidgigt i hofterne, noget andet er at hun den sidste tid har været anderledes, maven har drillet lidt nogle dage, andre dage spiser hun fint.. så virker hun træt og gider ikke bevæge sig, og andre dage tænker man "hold da op" så går det hu hej ..
    Så ja .. vi må nyde dem så længe vi kan og ikke mindst så længe de kan ...


  • #5   28. maj 2023 Er ked af at høre I har mistet Nova ?
    Vaks' UREA er en lille smule for højt, men ikke noget voldsomt bekymrende. Så han får kosttilskud som støtter hans nyrer, men det er forventeligt med hans alder. De andre to nyreværdier var normale, så det var ikke slemt.

    Tro mig, jeg nyder hver dag med ham, og er også hver dag imponeret over hvor frisk han er! Han er virkelig vild.


  • #6   28. maj 2023 Tillykke til Vaks smiley utrolig flot alder!

    Lobo blev 11 i april og jeg satser på at han når at få 12 med næste år inden han takker af smiley

    Vi går stadig gode ture, dog lidt kortere end førhen.
    5-6 km er maks, men så længe vi holder os til det, kan vi gå helt som vi plejede. Samme hurtige tempo og også i hårdt terræn, selvom jeg selvfølgelig tænker over hvor ofte jeg slæber ham igennem de helt hårde ruter smiley


    profilbillede
  • #7   28. maj 2023 Stort tillykke til Vaks smiley
    Freja blev 14 år i april og her er hun med ude og handle i Rom.


    profilbillede
  • #8   28. maj 2023 Stort tillykke med Vaks - flot alder!

    Tucker fylder 11år i august, puha. Han er heldigvis godt frisk endnu. Der hvor jeg mærker alderen mest, er på de lange ture. Han følger fint med, med det er i lavere tempo og han tager en længere lur når han kommer hjem end han plejer.


    profilbillede
  • CM
    CM Online Tilmeldt:
    sep 2020

    Følgere: 6 Emner: 30 Svar: 742
    #9   28. maj 2023 Kæmpe stort tillykke til Vaks smiley

    Min ældste bliver 10 år til september, så der er langt op til Vaks alder smiley


  • #10   28. maj 2023 Stort tillykke med Vaks, det er en flot alder og så frisk som han er, burde der være gode chancer for, at du får lov til at have ham et godt stykke tid endnu smiley

    Bianchi er min ældste hund nu, hun bliver 8 i juli og jeg håber hun holder mange år endnu smiley




  • #11   28. maj 2023 Virkelig flot alder, stort tillykke med ham smiley

  • #12   28. maj 2023 Stort tillykke med Vaks. smiley

    16 år er en flot flot alder, og det er en af de ting, jeg kan misunde jer med små hunde. Helt derop når de store hunde meget sjældent.

    Min den ældste er Sunshine, der bliver 11 år midt i juni. Jeg synes egentlig hun havde holdt sig fint, men tilbage i marts måned kom hun til skade med ryggen, og selv om hun kom over det værste i løbet af få dage med forskellig typer smertestillende, og nu har det meget bedre, kommer hun nok aldrig tilbage på det niveau, hun var før skaden. Hun kommer til at være på fuld smertestillende (Loxicom, Librela og Gabapentin) resten af sit liv.

    Billedet her er det sidste, der er taget af hende, og fra april, så efter skaden, og jeg synes da også, hun ser ganske fin ud igen der, men hendes trav er ikke god. Hun er stadig glad og legesyg, og kan godt gå en tur på 7-8 km, men jeg er ikke sikker på, at det er godt for hende, så jeg prøver at holde turene noget kortere.


    profilbillede
  • #14   28. maj 2023 tillykke med Vaks, stadig en flot fyr, ligesom Kewin han kan næsten matche alderen bliver 14 år den 1 november.
    pigerne er begge i 12 års alderen (jeg selv bliver 74 i overmorgen, og Jon 80 til september)


    profilbillede
  • #15   28. maj 2023 Ja, Kirsten, jeg tror også jeg har ham i hvert fald 2 år mere. Det tyder i hvert fald på det!

    Kan huske da Bianchi blev født, tænk at hun allerede er 8! Tiden går godt nok hurtigt!

    Tillykke til dig i morgen, Rødtop! smiley


  • #16   28. maj 2023 Tillykke til Vaks!
    Louie blev 17 sidste søndag. Han blev fejret med sang, flag og en pose bløde godbidder, han kan spise uden tænder. Han holder godt den gamle. Ud over ingen tænder og temmelig døv, så er det ikke nemt at se eller mærke på ham, at han er så gammel. Han er ret meget sig selv - det går meget stærkt, når han vil noget, og meeeeget langsomt, når han ikke vil smiley


    profilbillede
  • #17   28. maj 2023 Hvor er det vildt at have fulgt jeres hunde så længe smiley svært at forstå de er blevet så voksne alle sammen smiley

    Jeg tænkte på din Louie den anden dag Julie, om han mon stadig levede - og der er han så. Han er så fin smiley

    Baby er heller ikke nogen ny model længere. Han fylder 10 år lige om lidt. Tiden går aaaalt for stærkt!


    profilbillede
  • #18   28. maj 2023 Stort tillykke med skønneste Vaks. Dejligt, han er still going strong smiley

    Herhjemme er moppedellerne kun 10 og 8 år, så stadig unge ift. Vaks. Men synes godt at kunne mærke lidt på Berta, at hun er blevet lidt ældre. Sover mere og blevet endnu mere stædig. Men holder sig stadig godt


    profilbillede
  • #19   28. maj 2023 Julie det lyder som min Lucky. Han kan sjovt nok alting når han har lyst, men hvis han ikke gider, så kan han nææææsten ikke slæbe sig afsted. Og jeg falder i hver gang og bliver pisse bekymret og tror at NU er den gal, indtil han får lov til at gøre det han har lyst til, så fejler han pludselig ingenting smiley dumme hund


  • #21   29. maj 2023 Dejligt at se, at Louie stadig er her ?
    Han er også sådan en fin lille fyr!


  • #22   29. maj 2023 Alvin har lige rundet de 14 år.
    Han hører virkelig dårligt, og ser heller ikke fantastisk.
    Men han er et lille livsstykke, der stadig kan være med på de lange ture.
    I går var vi på ca 8km vandretur på Egholm, og han var fint med hele vejen rundt smiley


  • CM
    CM Online Tilmeldt:
    sep 2020

    Følgere: 6 Emner: 30 Svar: 742
    #25   29. maj 2023 Lige talt med naboen over hækken, deres hund er 16 år, kan ikke huske racen, men den er på størrelse med og minder om en golden retriever (uden at være det) så det lykkedes for nogen af de større racer smiley

  • #27   30. maj 2023 Tillykke til Vaks smiley og tillykke til alle jeres gamle hunde smiley Mine på 7 og 1½ er jo bare små hvalpe sammenlignet med 14, 16 og 17 år smiley
    Håber jeg kan have mine lige så længe smiley


  • #28   31. maj 2023 Kæmpe stort tillykke smiley

    Jeg tror og håber på, at mine chihuahuaer bliver tæt på samme alder. De bliver 9 i år og viser ingen tegn på alderdom. De går ture på op til 12 km, løber og leger hele vejen. smiley


Kommentér på:
Så ramte Vaks 16!

Annonce