4.592 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hale i klemme Hale i klemme

Min basset har lige fået sin hale i klemme i en bildør da min genbo ikke lige så sig for da han smække døren.. Kan hendes hale være brækket af det? Det virker ikke som om hun har ondt, men hunde er jo gode til at skjule det... Er der nogen der måske har oplevet noget lignende på et tidspunkt?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hale i klemme
  • #1   12. sep 2007 Ja.. min mors hund fik sin hale i klemme da døren smækkede pga gennemtræk.. han havde ogdå ondt.. giv det lidt tid og se om hun logrer med halen og kan sidde.. eller ville jeg gå til dyrelægen smiley

• #2   12. sep 2007 Hvordan opføre den sig ellers???

• #3   12. sep 2007 Hun virker glad nok og halen hænger ikke.. hun har en hundeven på besøg og de løber rundt og leger.. Jeg har prøvet at trykke på halen, men der virkede det ikke som om hun havde ondt..

• #4   12. sep 2007 Tror ikke du skal være bekymret så smiley

• #6   12. sep 2007 Nu har jeg lige været ude og mærke efter igen.. og trykkede ned midt på halen.. det virker som om hun er øm.. jeg må tage hende til dyrelægen for en sikkerheds skyld.. Tak for hjælpen ellers! man bliver jo vildt bekymret!

• #7   12. sep 2007 hvis der ikke er en forandring at spore på halen..dvs et knæk eller en hævelse(eller at halen hænger slapt)...så ville jeg ikke være bekymret.............

min tidl hanhund slog engang sin hale på en dørkarm og han fik en hævelse på halen..det viste sig at det var væske(jeg var vildt bange for at han fik en permanent hævelse da han jo var udstillingshund)....efter røngten og vished om at det ville gå over igen, gik der en måned og så var hævelsen og skævheden fuldstændig væk....

• #8   12. sep 2007 Det er slet ikke sjovt, Du bør omgående kontakte din dyrlæge, og få undersøgt halen, det kan godt være at det ikke bløder men der kan være brud på den..

Og hvis der er brud, og det ikke bliver behandelet, så kan der opstå koldbrand , og så skal hale ampoters..

Så jeg synes du lige skal tage til dyrlægen - du skal ikke vente...

Kommentér på:
Hale i klemme

Annonce