524 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Alnok..... Alnok.....

Hej...

Er der nogen af jer som giver jeres hund Alnok? Jeg fik at vide af dyrlægen at jeg kunne prøve at give min hund Alnok fordi han nyser meget, og virker som om han er snottet, og det mente dyrlægen at det kunne have en sammenhæng med irriteret slimhinder (som kan være pga. af at han får inhalationsspray) og så kan pollen, støv, mm. gøre at han nyser mere osv..

Men jeg er sådan lidt bekymret om at prøve Alnok, fordi det reelt set er noget til mennesker...

Og min hund vejer kun. 2.3kg, og fik at vide at jeg skal give ham en halv tablet dagligt i ca 14 dage..

Hvad er jeres erfaring med Alnok?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alnok.....
  • #1   28. apr Ja men kun når de har været for tætte på vores bistader smiley
    Du kan fint give hunde Alnok

• #2   28. apr Vi har brugt alnok med fint resultat på flere hunde smiley

• #3   29. apr Mine får tit Alnok før og efter jagt da der oftest er brændenælder på området. De vejer 6-9 kg og får nogle gange op til en hel pille hvis det er rigtig slemt

• #4   29. apr Tak for jeres svar og erfaringer. Det er mere om en en halv tablet til en 2,3kg hund ikke er meget?

• #5   29. apr Det kan din dyrlæge forhåbentlig svare på. Og hvis ikke, skal du måske finde en ny dyrlæge.

Det virker til at du er MEGET bekymret for din hund. Jeg kan være i tvivl om det er fordi den faktisk ér syg, men ikke får rette behandling (=ny dyrlæge), eller om det er dig der måske se spøgelser smiley

Det her med at den åbenbart får inhalator (det anede jeg slet ikke at man udsatte dyr for), havde jo været relevant for din tråd om orm. Og man behandler ikke orm med alnok, ligesom man ikke kan spore evt. allergi i en ormetest. Det virker lidt sært for mig, det hele med den her hund og dens skavanker.

• #6   30. apr Han har kronisk bronkitis, og derfor får inhalationsspray, som han har gjort i 1,5 år nu. Det med hjerteorm er noget helt andet og derfor har jeg oprettet en anden tråd med Alnok for ikke at blande de to emner sammen. Har været afsted med afføringsprøver og var negativ. Han har været til dyrlægen fordi han som sagt nyser (mere end normalt) for at at få tjekket op på hvad det kunne være og derfor fik jeg at vide af dyrlægen at jeg kunne prøve med Alnok, idet det kunne være noget pollen eller noget støv der kunne forværre hans nysen mm...Der har bare været lidt meget på en gang, hvor jeg derfor gerne vil høre andres erfaringer, råd mm..

• #7   30. apr Kommer der snot ud af næsen på ham, når han nyser? nu ved jeg ikke hvor gammel han er, og hvor I bor, men ved ældre hunde skal man være obs på tumor i næsen.

• #8   30. apr Nej...det er kun "vand" han nyser ud, men den løber ikke. Det har dyrlægen også spurgt om, og siger at så længe det er klart det der kommer ud, så er der ingen fare..Han er 4 år

• #9   30. apr Det lyder godt. 4 år er jo heller ikke typisk for næsetumorer. Det er oftest ældre hunde, og ikke sjældent hunde der bor i storbyer.

Kommentér på:
Alnok.....

Annonce