Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Halsbånd med lys / reflekser
  • #1   8. nov 2007 Jeg tror dem her er vildt gode! Der er flere forskellige... Jeg overvejer selv at købe det...

(link fjernet)

• #2   8. nov 2007 nu har vi ikke halsbånd med de ting i, de ville blive væk i pels. men liner med refleks har vi. Det med lys måtte vi holde op med, Jowina var ved at blive skør over at kikke på hvad der var der lyste der tæt på hende.
    linen er en fra Netto

• #3   8. nov 2007 Det er link viser dem alle...

(link fjernet)

• #4   8. nov 2007 de ser ihvertfald gode ud, det er mere når man skal ud og med hunden her om aften, her hvor vi bor er der bare MØRKT...

• #6   8. nov 2007 Min hund har jo lang pels så der er den ikke så god smiley

Halsbåndet/lyset forsvinder i al pelsen.

Bruger de der små cykellygter med elastikker i - billigt!
    Og de lyser fantastisk - også f.eks. ned på jorden så jeg kan se hunden selv om den med r*ven imod mig. Hunden virker ligeglad med det der blink blink

• #7   8. nov 2007 Flatrunner:
    hi hi du kender også problemet....

• #9   8. nov 2007 Ja de grønne områder her i byen kan også være mørke kl. l*ort om morgenen og ofte er alle kvarterets katte på vej hjem fra musejagt når vi går tur - så er det ski rart at kune følge med i om vuffer er på vej på jagt smiley

• #10   8. nov 2007 Begge vores hunde har halsbånd, som både kan blinke og lyse konstant. Dvs, at Lotus får altid blink på, imnes Blackie har konstant lys. Så kan jeg se, hvilken hund der er hvor, når de suser rundt på marken i buldermørke..

• #11   8. nov 2007 Se, det var smart, Mette, med den forskel.

Jeg har indtil nu brugt nogle billige refleksbånd fra harald nyborg med røde lysdioder på, der blinker. De kan lige akkurat nå om halsen på hundene. Lykke har en sele med reflekser på også. Jeg har vundet nogle nøgleringe med en lille refleksbrik med lys i, da vi var til træf, men den er ikke blevet afprøvet endnu.

• #12   8. nov 2007 Jeg startede også med reflekshalsbånd, men så bevirker det at jeg selv skal rende rundt på marken med en lommelygte og lyse hele marken op for at finde hundene. Derefter købte jeg disse halsbånd, så jeg kan se hvilken hund jeg eventuelt mangler at have helt tjek på..*GG*

• #13   9. nov 2007 Vil lige komme med en super dog idé , hvis i spørger mig smiley
    Virker på både kort/langhårede...

Køb et par af de refleksbånd man sætter rudnt om anklerne når man cykler...
    Klip dem til så de passer til din hunds bagben ( den nederste del selvf. ) Og parkér dem på hunden....
    Det er SKIDE smart at gøre det......
    Tit med et reflekshalsbånd kan man ikke se dem bagfra, men med to refleksbånd på bagbenene, lyser hunden meget op !!!

Da jeg engang havde lavet dem til min store hund, blev jeg stoppet mange gange på gaden og folk roste og kommenterede at det var en rigtig god idé og at det ville de også gøre til deres hunde.....

Så en god idé hermed givet videre smiley

• #14   9. nov 2007 Tænker íkke så meget på når man skal 'finde' hunden, mere mht trafikken..
    ( ikke at man skal slippe den løs i trafikken )

• #15   9. nov 2007 Her er et af Hurtta´s, billedet er taget med blitz og halsbåndet viser så effekten

(link fjernet)

• #16   9. nov 2007 Harald Nyborg sælger lige nu refleksbånd med lys i til armene. To sat sammen, velcro, passer lige til min schæfer. Der er røde blinkende lys, som så selvfølgelig skal startes 2 steder, men koster kun en brøkdel af hvad et hundehalsbånd med lys koster..

• #17   9. nov 2007 Winther: Det er lige netop dem, jeg har købt og bruger. Men mine kan så nøjes med et hver.

• #18   9. nov 2007 henrijette J

Ja nogle af den er bare tingen tangel...

Men hvis du læser det ordenligt er dem med den funde stribe et sports et, og det er blinker er lavet til langhårdet hunde...

Kommentér på:
Halsbånd med lys / reflekser

Annonce