KOOIKERHONDJE:-)....hund nr 2:-) KOOIKERHONDJE:-)....hund nr 2:-)
Halløj....
Så er beslutning truffet.........Vi skal have hund nr 2:-)
Glæder mig så ustyrlig meget, kan faktisk slet ikke vente...
Vi har dog beslutte at vente til bailey er omkring 2 år gammel, så det bliver til næste sommer, gud der er land tid til...
Bailey er jo en blanding mellem 3 forskellige hunde, derimellem kooiker, som han jo ligner til forveksling, Vi har valgt at vi gerne denne gang vil have en ren kooiker, en lille pige der skal hedde Kaluha (med stumt h:-))
Til jer der har kooikere, hvor har i fået jeres fra og hvad vil i anbefale. vi har diskuteret om vi skal hente hende fra holland, nogen der har erfaringer med det??
og alle andre, hvornår har i fået hund nummer 2?? og jeres oplevelser med det?
Pote klask fra Bailey (nu uden evnen til at avle) og Julie
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.335
Så i og med at i har en hund i forvejen ville jeg tænke mig godt om da det kan blive et problem i fremtiden.
Og jeg synes det er trist at i hvert fald de danske kooikere har de tendenser for ellers ville det være en skøn hund, men selvom jeg elskede Silas højt så er det personligt ikke en race jeg turde købe.
Jeg kan ikke anbefale jer kenneler her da man ikke må fortælle dårlige ting åben i forum men hvis du vil høre lidt om de kenneler i ikke skal vælge så skriv en pb.
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 17 Svar: 810
Julie P - prøv at kontakte Dansk Kooiker Club de kan hjælpe dig videre med dine spørgsmål.
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.335
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 17 Svar: 810
Han har sine 'issues' med nogle hanhunde, men ellers går han godt i spænd med alle hunde. Kooikeren kan godt være reserveret over for fremmede, ja, men alle der kommer hjem til mig får en varm og glad velkomst af min hund. Så jeg er ikke enig i den udlægning af kooikeren.
KOOIKERHONDJE:-)....hund nr 2:-)