Job med dyr i Slagelse eller omegn? Job med dyr i Slagelse eller omegn?
Ja, Jeg arbejder pt. Som gadehverver for Greenpeace, men det er sæson bestemt og lidt luknings truet pga. mangel på medarbejde m.m.
Jeg har egentlig altid drømt om at få lov at arbejde med dyr, enten stå i en dyrehandel, hjælpe til på internat eller andet dyre relateret, jeg er ikke så kræsen så længe lønnen er ok og er dyrerelateret.¨
Jeg starter på HF her efter sommeren, men vil gerne være ferieafløser, og derefter arbejde weekender + nogle ugevagter, ekstra vagter ved sygdom etc.
Så tænkte jeg at jeg ville høre om nogle herinde kender nogen som mangler en frisk ung pige som er vant til Kundeservice og butik (Har været på arbejds markedet siden jeg var 13 år gammel) til et dyrerelateret arbejde?
Tænkte det var værd at spørge lidt omkring herinde da der er en del dyre/hundemennesker som måske har nogle kontakter
Man har vel lov til at håbe
nov 2005
Følger: 18 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 142 Svar: 3.900
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 322
Men man kunne jo være heldig at der var nogen som kendte nogen
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 73
aug 2006
Følger: 29 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 899 Svar: 11.834
maj 2008
Går udfra det kommer an på den enkelte butik?
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 73
Bonnie Dyrecenter kræver at man er uddannet.
maj 2008
- har heller ikke søgt der faktiskt
Slagelse dyrecenter - simpelthen fordi jeg ikke kan tolerer de vilkår dyrene lever under derinde. Det har jeg ikke lyst til at "støtte"
"Okay, så kommer det an på hvilken kæde man arbejder i
Bonnie Dyrecenter kræver at man er uddannet."
- okay, har heller ikke søgt der. Mente ikke der skulle være "dyr" i butikken, at sælge dyreprodukter etc. ville være super skønt.
Ja, hvis noget som helst der relaterer til dyr på en god måde. Det er sådan set det jeg vil "have"
maj 2008
Job med dyr i Slagelse eller omegn?