Bento Kronen (hundefoder) Bento Kronen (hundefoder)
Hej,
er der nogen herinde, der fodrer med Bento Kronen hundefoder?
På udstillingen i Herning fik jeg 2 prøveposer med MEGA ADULT med og blev glædelig overrasket over de store piller, som min (rimelig store) hund skal tygge på, to-tre gange inden han kan sluge det. Det er dejligt, når man nu tager risiko for mavedrejning osv. ved store hunde i betragtning. Han ser også ud som om han mægtig godt kan lide det. Giver ham det som godbidder nu...
Nogen der vil dele ud af sine erfaringer med fodret? Der er ikke meget at finde på nettet (dansk) og jeg kan ikke finde en forhandler i min region. Selvfølgelig fik jeg ingen folder med fra udstillingen, fordi jeg jo ikke havde i sigte at skifte foder, men bare at snuppe nogle gratis godbidder......... .......
Hilsen, Anne & Arthur
okt 2004
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 4 Emner: 106 Svar: 1.812
Det kan købes ved www.zoa.dk
De var også i Herning Men du kan da prøve at ringe og høre om du kan få et par prøveposer ved dem
nov 2004
Følger: 89 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.968
Ellers så kig inde på dkks hjemmeside - der plejer at være en liste over stand lejere så kan du vel finde dem der!
Happy hunting!
mar 2005
Følger: 50 Følgere: 47 Hunde: 5 Emner: 172 Svar: 3.019
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.782
nov 2004
Følger: 43 Følgere: 45 Hunde: 5 Emner: 37 Svar: 1.320
Som Mette skriver kan det at servere foderet i vand hjælpe forslugne hunde til at spise langsommere. En bold ( tennisboldstr.) i skålen sammen med foder og vand kan også hjælpe .o)
Bento Kronen (hundefoder)