3.344 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Nico har spist en lille bold.. Nico har spist en lille bold..

Sådan en pels en til katte killinger.. jeg tror desværre der er plastik inden i .. Er der nogen der ved hvor længe der går inden den kommer ud, eller det evt begynder blive kritisk ? han er frisk, kvik og leger..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nico har spist en lille bold..
  • #1   3. aug 2008 kontakt din dyrlæge, for den kan jo nok ikke komme hel ud , og den går ikk i opløsning i maven..... en af vores små hvalpe havde slugt en skruptudse da hun var 5 uger og det var tæt på hun ikke overlevede.... så lige så snart en hund sluger nogen der ikk kan komme hel ud eller ikk går i opløsning i maven eller kommer ovenud så er det bare om at kontakte en dyrlæge.....,

• #2   3. aug 2008 på hvor stor den bold er... se om han skider normalt, har ondt eller noget. mikn farmors gamle hund havde det med at spise terningerne nå de røg på gulvet når vi spillede yatzi.. de kom hele ud igen uden noget. mit råd er at vente os se hvad der sker lidt endnu. hvad skal dyrlægen gøre? der er vel kun operation som mulighed eller? vent og se om han bliver syg og så kør til dyrlæge. bare min mening

• #3   3. aug 2008 kender også en hvis hund havde spist strømper ha ha da de var ude og gå sked Balou dem ud igen, med det resultat at han havde en strømpe hængene ud af rø........ og Anni som er ejeren var herre flov. lol men de kan altså klare at æde mange ting

• #4   3. aug 2008 Ring til dyrlægen, så hunden kan få noget opkast medicin.

• #5   3. aug 2008 Jeg tror godt den kan komme hel ud igen, hvis det er sådan en kattebold jeg tænker på smiley
    Prøv at se tiden an, og se om han kan skide normalt.. smiley

• #6   3. aug 2008 Synes også du skal se tiden an.
    Luna har spist strømper, underbukser, lidt af en t-shirt, sten og sikkert alt muligt andet som jeg ikke ved.
    Det hele er kommet retur i den anden ende uden problemer.
    Men hold øje med din hunds afføring de næste par dage, og hvis ikke den er røget med ud så synes jeg du skal kontakte dyrlægen.
    Der går noget tid før den har passeret systemet.

• #7   3. aug 2008 Jeg vil kontakte min dyrlæge, da en større fremmedelæme kan skabe ravage i tarmsystemet,

• #8   3. aug 2008 Som de andre skriver med at ringe til dyrlægen og få deres vurdering af sagen, da det kan ende med at blive meget kritisk..... Jeg taler af erfaring, godt nok med en kat, men den røg en tur under med kontrast igennem maven for derefter at få taget et røngent (staves) billed hver 20 min, det var en dyr affære, den havde også slugt noget som til al held kom ud af sig selv, men hvis ikke skulle den under operation....

• #9   3. aug 2008 Plastik bliver helt hårdt i hundens fordøjelses system.

• #10   3. aug 2008 det er sådan en lille kattebold, vel ca 2 - 3 cm i diameter..
    han er stadig frisk nok, bolden er lavet af pels, men tror der var en lille plastik inden i.. han plejer at "lave" om aftenen, må prøve at holde godt øje med ham..

• #11   3. aug 2008 Så længe bolden ligger i mavesækken er den frisk. Det er først hvis den stoppe ude i tarm systemet det går galt. Og så er det lidt sent.

• #12   3. aug 2008 Du skal nok ikke regne med den kommer ud allerede i aften. Måske i morgen.

Kommentér på:
Nico har spist en lille bold..

Annonce