Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Oliering af terasse brædder 250 kr.
  • Skift af badeværelse håndvask inkl armatur og rør, skift af toilet og bruse amatur 8.000 kr.
  • Ophæng af 4 lamper 2.000 kr.
  • Græsslåning ved sommerhus 500 kr.
  • Rengøring af sommerhus 650 kr.
  • Reparation af plæneklipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rottweiler dræber 2-årig...
  • #1   14. aug 2008 Hmm..Folk opdrager dem vel ikke ordentlig..

Det er bare ikke fair at det hele tiden sker smiley

• #2   14. aug 2008 hmm

• #3   14. aug 2008 Ja, syntes oz det er ALT for ofte sådan noget sker smiley

• #4   14. aug 2008 SKAL der nødvendigvis oprettes de samme tråde 40 gange om dagen..???

• #5   14. aug 2008 Jeg har da ikke set dette emne før idag!?!?!

Og man må vel oprette hvad man vil - så kan folk jo selv vurdere om de vil læse det :o)

• #6   14. aug 2008 anne-mette
    enig ..

de tråde køre der nok 20 af nu ...

• #7   14. aug 2008 Hvem siger hunden ikke er opdraget.. Man kan ikke forudsige alt, og jeg tvivler stærkt på at moderen ligefrem synes det der er sket, er fedt..

Elena - nej, du må ikke oprette alt hvad du har lyst til. Der er en regel om at der ikke må oprettes en tråd om det samme emne mere end ti gange på én søgeside

• #8   14. aug 2008 hmm ..tænker bare at nu går den vilde hetz snart ind på rotter ..rigtig ærgerligt øv øv

• #9   14. aug 2008 Familiens 3. rottweiler er opdraget....

"Familien har også en tredje rottwei­ler, men den er så veltrænet, at den ikke tog del i angrebet."

De to andre, skulle sikkert bare holde tyve væk...

Stakkels familie...føler med dem...

• #10   14. aug 2008 Synes det er så forfærdelig det der er sket det sidste år ang angreb af Rottweiler ..
    og det må bare ikke ske .
    men desvære det der sker når sådan en hund kommer i de forkerte hænder og de ikke får den opdragelse de skal have samt kærlighede om savær med andre mennesker og dyr ..
    men det sker jo mest i andre lande . så vi dansker har så heldigvis mere viden ang den race .

men der skulle strammes op ang med hvem der får den race . så ikke bare alle kan købe den .
    men føler virkelig for dem det er gået ud over samt famillien ..

• #12   15. aug 2008 Er jeg den eneste der studser over at der står at de vil bortadoptere eller aflive hundene??? Jeg mener hvem dævlen har lyst til at overtage sådan et par hunde?

Noget helt andet er, at der sikkert tit og ofte sker sådanne makabre ting med hunde i verden som vi aldrig hører om - men lige nøjagtig nu er det relevant at lave en artikel omkring det pga det forfærdelige overfald på Bornholm... Og det er her medierne er med til at skabe skræk omkring forskellige racer....

Jeg piver ikke på racernes eller deres ejeres vegne, men vil blot pointere at medierne her viser hvor stor del de har i det....

Men jeg sender de varmeste tanker til familien....

Kommentér på:
Rottweiler dræber 2-årig...

Annonce