Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 hunde og fodring
  • #1   21. nov 2008 Mine kan godt spise ved siden af hinanden ind til videre, men når Asta bliver ældre er det muligt de skal skilles ad, men det er nu mest for at forhindre at Asta spiser Sigurts mad

• #2   21. nov 2008 Vores spiser i hver deres rum

• #3   21. nov 2008 Monty og Tesla største problem er, at de helst vil spise af samme skål..... også selvom der er mad i begge. Håber da at de bliver ved at kunne enes om maden..(o:

• #4   21. nov 2008 Mine kan godt, den ene lader endda altid lidt være i skålen til senere, og den anden rører ikke hans mad.. (-:

Hvis der var problemer mellem dem ville jeg helt sikkert adskille dem, da det ikke er så unormalt at hunden passer på sin mad. Jeg vil altid træne mine hunde i at JEG kan komme til deres mad og skål, men synes det er fair nok hvis de ikke vil lade hinanden komme tæt på.

• #5   21. nov 2008 Da jeg havde to hunde, kunne de godt spise i samme rum, men hver for sig selvfølgelig ;o)
    Altså væk fra hinanden.

• #6   21. nov 2008 Da vi havde to hunde, fik de mad i hver deres hjørne i starten og så holdte vi øje med dem, at de ikke sjal hinandens mad, senere behøvede vi ikke at holde øje med dem, og derefter kunne de spise siden af hinanden..:-)

• #8   21. nov 2008 Når jeg passer hund, så får den anden hund mad ude i gangen bag et børnegitter.

Men jeg regner da med at når jeg selv får nr 2, så kan de spise sammen

• #9   21. nov 2008 min ældste amerikanske bulldog blanding og vores nye hund kan godt spise i samme rum. men den nye hund kan godt finde på at gå direkte over og ta mad fra den gamle. og det finder han sig i. derudover er der absolut ingen der skal ta noget fra ham. så de er helt adskilt nu.

• #10   21. nov 2008 Jeg har 3 stående og æde af samme tallerken.

De deler alt herhjemme uden problemer, også mad og ben.

• #11   21. nov 2008 Mine 2 har altid spist hver for sig,så opstår der ingen problemer

• #12   21. nov 2008 Mine spiser lige ved siden af hinanden og har altid gjort det uden problemer:o)

• #13   21. nov 2008 mine 3 spiser ved siden af hinanden helt uden problemer.
    når Annes 5 er der, spiser Albert i bryggerset, mest fordi han er så langsom og Haidu kommer i stuen, for ellers kan hun ikke koncentrere sig om hendes egen mad, men vil hellere undersøge de andres.
    Ricko, Rina, Safi og vores egen 3 spiser sammen - altså med hver deres skål

• #14   21. nov 2008 sjov - det der falder ud over skålen, er frit at tage for de andre

• #15   21. nov 2008 vores står med en tre meters mellemrum.. det går fint.. men de ved så også at de ikke må gå over til hinanden når det er madtid

• #16   21. nov 2008 Vi skiller vores hunde ad, 1 i bryggerset og 1 i køkkenet med et børne gitter, det hjælper vores tæve til at få ro til at spise hendes mad, hun er ikke særlig mad glad og spiser meget langsomt..

• #17   21. nov 2008 Da Luna var yngre, og min veninde stadig boede her, der fik tøserne (Luna og min veninde's schæfer, Bella) mad på gulvet, som de gik og støvede op sammen.. uden nogle problemer..

Men jeg har også kendt Bellafisen siden hun var 8 uger gammel.. Det er noget andet, når det er en hund, man passer indimellem *S*

• #18   21. nov 2008 Når mine får i skål står de med en meters penge..

De søger foder sammen og kan osse ha hver deres ben,sammen..

• #19   21. nov 2008 vores 3 hunde spiser adskilt fra hinanden i køkkenet imens jeg er der, for de vil gerne stjæle fra hinanden, hvis de ellers fik lov.
    Men det er nu meget sovt at stå og kigge på deres adfærd imens og hvor forskellige de er. Den ene æder hendes med det samme, hannen står og kigger på de andre og spiser ikke før den den ældste tæve har spist, Freja den yngste tæve tager en bid og løber hen i kurv og spiser og så driller de ellers den ældste, da hun har spist hendes mad. Så spiser de langsomt, imens hun kigger på og meget gerne ville smage noget af deres, sikke et cirkus at kigge på....gg

;o)

• #21   22. nov 2008 Mine hunde spiser ved siden af hinanden. Når de så er færdige begge 2 skal de lige hen og se i den andens skål for at være sikker på der ikke er mere tilbage.. hehe.. Det en schæfer og en mellem blanding på 5 og 8 år. Der har aldrig været problemer med fodring. Det nok fordi de hver især kender deres plads.

• #22   22. nov 2008 Mine spiser side om side, hvis den ene bliver færdig før den anden, venter de på hinanden og så bytter de skål, "det kunne jo være der ikke var spist op"

• #25   22. nov 2008 Jeg har flere gange passet andre hunde, og så får de mad i hver sin skål men med kun ½ meter imellem. Jeg giver Keesha først, da hun bor her, men det er altid gået fint, og ingen har stjålet den andens mad.
    Jeg har også ofte bare kastet foderet ud på gulvet eller i haven. Så går de bare hver især og finder det uden problemer.

Kommentér på:
2 hunde og fodring

Annonce