2.250 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Emma kan spinde som en kat. Emma kan spinde som en kat.

lå på sofaen sammen med emma og puttede, lå helt helt tæt på hende, så kunne høre hendes værtrækning, og ja så ligger hun altså også og spinder... hun ligger lige så stille og nyder at blive nusset mens hun brummer stille... så jeg er sikker på hun er sådan lidt kat i det eftersom hun spinder.. he he

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Emma kan spinde som en kat.
  • #1   1. jan 2009 emma snakker også meget sådan når hun går rundt.. især hvis der er gæster og de ikke har fået hilst rigtig på hende, så snakker hun meget, og folk bliver altså også lidt bange for hende..
    men syntes det var så sødt hun lå og brummede mens vi nussede...

• #2   1. jan 2009 Min brummer også helt vildt når han bliver kløet på maven, og det er altså ikke en rotte. Han brummer også når han møder en hund han kender, som han bliver glad for at se. Så springer han hen i hovedet af den og brummer højlydt. Det er sjovt at se andre folks reaktion på det. Så er de sikre på det er sådan en kampretriever jeg har hihi..

• #3   1. jan 2009 Ja, det er hyggeligt, men det er bare ikke alle der synes det er lige sødt.. Min hund har en rottweilerven som han leger med engang imellem og det lyder jo nærmest farligt når de rigtig går i gang, men de hygger sig bare :o)

Kommentér på:
Emma kan spinde som en kat.

Annonce