Folk på Lolland, SE HER! Folk på Lolland, SE HER!
En brun dværg puddel (26cm til skulder) er løbet væk fra en hundepension nytårsaften, uden halsbånd. Den har dog chip.
Den blev forskrækket da alle hundene skulle luftes omkring 23 tiden, inden det hele startede, naboen skød af og hunden løb væk.. ( I en Indhegning ... hmmm... Det havde pensionsejeren sagt)
Jeg ved ikke hvor pensionen lå, men hunden er lidt sky.
Jeg ved ikke om det er en han eller tæve eller hvad den hedder.
Men hvis nogle ser en lille brun dværg puddel løbe rundt og uden halsbåånd og ejer, og I ved måske selv hvor der ligger hundepensioner, så kan det muligvis være denne.
Jeg har fået denne meddelse fortalt af min lærermester, som fik det afvide i dag da telefonene ringende, og jeg ville da se om jeg kunne hjælpe..
Telefon nr, har jge heller ikke på vedkommende, men det kan skaffes i morgen..
Stakkels hund..
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 248
Håber at hunden bliver fundet i god behold
mar 2007
Følger: 19 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 64
Er der nyt i sagen om den lille løse hund...??
KnuZz Mette
dec 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Hunde: 2 Emner: 469 Svar: 4.718
Den er flygtet fra en kennel, hvor den blev passet. Dem der har kennelen er mor og far til ejeren som har hunden.
Så det er familie..
Lidt en anden hidtorie, men den er jo stadig ude i naturen.. Håber den snart bliver fundet, hvis ikke røven har gjort det...
dec 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Hunde: 2 Emner: 469 Svar: 4.718
mar 2007
Følger: 19 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 64
Det er jo et vidt begreb, hvor man skal kigge efter den...
Vi fandt nemlig en Dansk/Svensk gårdhund i søndags, der havde løbet i skoven i 4 dage, åz fra nytår..
Det er nemlig altafgørende med alle de oplysninger hurtigst muligt.. For hundens skyld..
KnuZz Mette
Folk på Lolland, SE HER!