406 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
hvalpefoder... hvalpefoder...
hej alle herinde..
VI har jo det problem med vores hund at han har svært ved at tage på.. Og det hjælper jo ikke at han samtidige får perioder med dårlig mave hvor han taber sig mange kg.. Derer så nogle som har sagt at de synes at vi ska give vores hund hvalpefoder så han kan tage ordentlig på..
Hvad er jeres mening om dettet og kan en hund på 3 1/2 år godt nøjes med at få hvalpefoder??
håber nogle kan hjælpe..
0 synes godt om
feb 2008
Følger: 14 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 563 Svar: 3.189
sep 2005
Følger: 156 Følgere: 158 Hunde: 20 Emner: 798 Svar: 2.779
sep 2005
Følger: 156 Følgere: 158 Hunde: 20 Emner: 798 Svar: 2.779
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 34
Så der skulle ikke være noget galt i det. Ifølge syrlægen skal du kunne se et resultat i løbet at to uger, hvis ikke bør den undersøges...
jul 2008
Følger: 14 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 67
Men har han fået ormekur???? Da orm kan give tyndmave og vægt tab.... Foder er efter min mening lige meget for så længe den har tyndmave så hjælper fodderet ikke... Men jeg gør altid det hvis min hund har tyndmave i længere periode, så får den ormekur. Hunde roder i alt som de mener der er guf.... Der er altid en hjælpemiddel som jeg bruger når min har tyndmave, det er A38 og tørt franskbrød. (laver nogen gange selv skånekost af kylling,kalkun,ris eller pasta... Men når det har stået på i længere tid vil jeg bestemt få ormekur givet.... Jeg vil ikke hoppe rundt i foder, da det kan også være en årsag til tyndmave, som slår maven omkuld ved ofte foder skift...
jul 2008
Følger: 14 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 67
Men det bedste er nok at ta snakken med dyrelægen om hvad han bør have...
hvalpefoder...