{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.090 visninger | Oprettet:

føler mig pludselig så gammel {{forumTopicSubject}}

sad og kiggede på billeder fra da joey var lille.. det føles som om det var igår, pludselig blev han bare stor, uden jeg egentlig opdagede det skete.. I dag nede i brugsen, der mødte jeg nogle af mine håndboldpiger jeg havde da de ikke selv kunne binde der snørrebånd, pludselig stod de der medstropbluser, Bh'er og sminke...
en elev i min klasse spurgte mig hvad en walk mand og et kasette bånd var.. Mælkekartonen ser ikke ud som dengang mælk bare var mælk... og hvorfor forsvandt yngligsslikket pludselig fra hylderne sammen med den grønne sodavand? Jo, tiden går sgu stærkt ligepludselig... har aldrig følt mig voksen og ansvarlig før, men ligepludselig funderer man over hvor årene blev af... hvordan mon livet ser ud når man bliver 30 smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  føler mig pludselig så gammel
  • #1   12. apr 2009 Ja jeg husker dagene før mobilen og internettet, og hvor det var muligt at slukke tørsten i Urge......

  • #3   12. apr 2009 åh ja urge, den var god..
    Og jeg er åbenbart også blevet så gammel at jeg ikke kan finde ud af at poste et indlæg rigtigt smiley
    den hørte vist til i Offtopic


  • #4   12. apr 2009 camilla: haha det samme her =D

  • #5   12. apr 2009 Jeg har spist Mcdonalds mad der var ældre end dig.

  • #6   12. apr 2009 casper: det er jo også det jeg mener.. der sker bare så mange ting hele tiden, alting forandre sig, og man når aldrig rigtig at følge med...

  • #7   12. apr 2009 jamen det er jo rigtigt....slik blandede ekspedienten bag disken, og man sagde for en krone af dem og for 1 krone af dem.....
    he he, som jeg plejer at sige, det var tider da mænd var mænd, og bøsser var noget man skød med.....
    og tænk sig, der var kun 2 kanaler i fjernsynet for ikke så forfærdetligt mange år siden.
    Og ja, den med mobilen, der var ikke mange for bare 10 år siden, der ejede sådan en. men nu cykler selv små knejter rundt med dem på cyklen, mens de snakker.


  • #8   12. apr 2009 Der var en, der sagde her den anden dag, at jeg da havde taget kørekort i en "moden alder". Jeg synes så ikke at 35 (snart 36) er en moden alder...haha.

    Da jeg var barn var der kun 1 kanal på TVet. Der var ingen der havde computere, men vi spillede bip-bip spil, hvor vi lånte hinandens spil i bussen, mens vi tyggede shake tyggegummi til 50 øre stykket. smiley


  • #9   12. apr 2009 kan da også huske da man "bare" gik i aflægger tøj fra ens ældre søskende og det var der intet galt i.. eller en bluse fra kvickly.. i dag er det jo nærmest en dødssynd...

  • #10   12. apr 2009 he he ja bip bip spil, de var in:-) og ja, shake og funny tyggegummi, de var et hit, og man kan faktisk stadig få dem endnu.

  • #12   12. apr 2009 he he ahr ok, så gammel er jeg nu ikke endnu:-) enøren var smidt af markedet, da jeg begyndte at købe slik:-)

  • #13   12. apr 2009 Ja nu føler jeg mig da rigtig gammel *GGG*

  • #14   12. apr 2009 Ak ja, det var dengang..

    Jeg kender godt den følelse.

    Hvad blev der af gamacher med hjemmestrikkede trøjer?
    Blåt blod-sodavand?
    Båndafspiller?
    Dengang kanal4 var den sejeste kanal (og eneste alternativ).
    Da man legede ude hele dagen, og kom hjem omkring spisetid.
    Skrællede kartofler i store mængder på terrassen om sommeren.
    Camperede.
    En is kostede 5 kr.

    Og man var som barn høflig, og skulle altid give hånd til de voksne. Dengang bordskik stadig eksisterede..


  • #15   12. apr 2009 og man gav 5 kr for busbilletten til børn (10kr voksen)
    Og man ik var pakket ind i vat og alle mulige regler for farvestoffer osv.. Måske er det derfor vi er tosset i dag haha


  • #16   12. apr 2009 Man kunne kun komme til Sjælland via færge....
    Tyskland var et stor slikparadis:-) og kun i Tyskland kunne man købe dåsesodavand. Samt man kunne købe rom og cola på dåse, og ikke som i dag, breezer, smirnoff ice osv.
    der var Hugo på skærmen om fredagen, lykkehjulet og labyrinten med Kim schumacher(staves).


  • #17   12. apr 2009 Ah ja det er rigtigt.. Og hva hed det der hunde/dyre program hvor hundene skulle igennem en labyrent?

  • #18   12. apr 2009 Gud ja, Tyskland!

    Det var helt fantastisk med dåsecolaer.. Og så tog man til sverige for at sælge dem smiley

    Uhh, Sov sødt elskede dreng,
    så kan du jo nærmest huske dengang fjernsynet kom! smiley


  • #19   12. apr 2009 Og man kunne købe en blå BlipBlop sodavandsis til 1 kr
    Filur kostede kun 2 kr


  • #20   12. apr 2009 årh nostalagi haha

  • #21   12. apr 2009 Og man kunne købe slik til 10 øre.
    Ja, det er ren nostalgi ;o)


  • #22   12. apr 2009 Tumling: hund og hund i mellem, hed programmet:-)

    Ja, jeg kan også huske, at hvis jeg var heldig fik jeg en femmer til slik, det slik man købte for den, og så en sodavand kunne holde en hel lørdag.....


  • #23   12. apr 2009 Og det at lege en movieboks var en stor ting og man skulle huske at være opmærksom på om man skulle leje Beta Max eller VHS videoer til boksen. :))

  • #24   12. apr 2009 haha det kan jeg godt huske.. min farmor arbejdede i en video kiosk og sådan hentede vi nogen gange hos hende =D

  • #25   12. apr 2009 Ja nemlig.. Monrad og Rislund var også med

  • #26   12. apr 2009 Jeps, så skulle man gætte hvad for en race, de små hvalpe var....:-)

  • #27   12. apr 2009 ja, og man så emil fra lønneberg, karlson på taget og alle de andre børnetimer. Og ens egne børn undre sig over, at man kan synge med på nogle af sangene fra bamses billedbog, for den så man jo også dengang. smiley

  • #28   12. apr 2009 jeg har det på samme måde.. synes også at de bliver yngre og yngre :S

  • #29   12. apr 2009 gammel det er der da vist ikke nogen af jer der er. Jeg er det ihvertifal ikke.
    Selv om da jeg var barn kostede en pinokiokugle 1øre, mener en bustur i Århus kostede 25 øre, og en rund is 25øre. da kunne man få David Croket is, og en bolsjer stang der hed et kødben.
    Fjernsyn fik vi først da jeg var 10 år. Der fandtes kun dr.og de sendte ikke ret meget. Børnetime der var der noget der hed andy pandy mener jeg det var og så dukken ditte.

    Vi gik også i skole om lørdagen til kl 14.
    Men så havde vi juleferie fra sidste fredag før jul og til efter hellig tre konger.

    Anette`s mor.



  • #30   12. apr 2009 troede ik at man havde fejret hellig 3 konger i danmark =D

  • #31   12. apr 2009 Det har vi heller ikke vi havde bare ferie til der efter

  • #32   12. apr 2009 ah okay.. troede at man så også fejrede det smiley

  • #34   12. apr 2009 Pia: Giver dig ret og jeg er kun 25.. Man var ude hele tiden..

  • #35   12. apr 2009 MAn fejre det i frankrig blandt andet.. Ved faktisk ik hvor mange steder man fejre det

  • #36   12. apr 2009 Ja ja i unge mennesker.Jeg kan huske vi havde das i baghuset og brændekonfur i køkkenet.Og et stykke Sensor chokolade kostede 15 øre og Pinociokugler til 1 øre srykket.

  • #37   12. apr 2009 jeg tænker tit på hvor meget jeg går i panik fordi jeg har glemt min mobil, for ikke så længe siden, havde jeg ikke mobil.

    sunes også børn bliver hurtig "voksne" holder i hvert tilfælde hurtigere op med at lege.

    men for længe siden fik jeg denne mail, mon ikke den virker stadigvæk
    80 'erne vs. 2007

    Kan du huske det fantastiske årti, hvor:

    1. Vi troede fuldt og fast på at George Michael var heteroseksuel.

    2. Vi stod gerne i en lang kø foran en telefonboks, hver gang vi ville ringe hjem

    3. Hockeyhåret symboliserede den moderne mand!

    4. Sejlerskoen blev betragtet som både klassisk og tidløs.

    5. Permanent var trendy, både til ham og hende

    6. At eje en BALL-trøje var lykken

    7. Dirty Dancing-stjernen Patrick Swayze var supersexy

    8. En lycra tingest ved navn BODY fandtes i alle pigers skab.

    9. Skulderpuder, jo større des bedre, gav os en naturlig silhuet.

    10. Mascaraen skulle ikke være sort, men have samme farve som øjnene

    11. Alle madretter som indeholdt ananas hed noget med Hawaii

    12. Den heftigste forret var rejecocktail, og den sejeste drink var Campari

    13. Vi kunne ikke hoppe omkring når vi hørte musik, så hakkede pladen (Lp'en)

    14. Der fandtes et specielt møbel til stereoanlægget

    15. Vi meldte os ind i bogklubber, musikklubber og vi samlede på utallige kort og billeder af popstjerner, idrætshelte og dyr

    16. Slettelakken var den nye revolution, der kunne rette stavefejl

    17. De allerflotteste plakater/billeder vi havde på væggen var af kyssende par i solnedgang, grædende klovne og galopperende enhjørninger

    18. Vi gik til aerobic med g-strengstrusser udenpå gymnastikdragten og syntes det var helt naturligt

    19. "Jeg skriver en check" var en helt almindelig replik

    20. Fastfood var det samme som en grillpølse med brød

    21. En joggingdragt var ikke en joggingdragt med mindre du havde hvide tennis sokker uden på bukserne, benvarmere på eller rullet bukserne op til midt på læggen

    22. En mus var et dyr

    År 2007

    Du ved at du lever i 2007 når:

    1. Du taster en pinkode ind på mikroovnen

    2. Du har 15 telefonnumre til en familie på 3 personer

    3. Du sender en e-mail til den person, der sidder ved siden af dig.

    4. Årsagen til at du har tabt kontakt til dine gamle venner er, at de ikke har en mailadresse eller en mobiltelefon.

    5. Du har arbejdet ved det samme skrivebord i 5 år men under 3 forskellige firmaer.

    6. Din chef kan ikke dit job

    7. Din frokost består af rå fisk som du spiser med pinde

    8. Du ringer til familien for at høre om de er hjemme idet du nærmere dig hoveddøren.

    10. Al reklame på tv har en internetadresse under

    11. Du går i panik hvis du glemmer mobiltelefonen hjemme og vender om for at hente den!

    12. Det første du gør når du står op, er at gå online, før du tænder el kedlen til en kop hurtig pulverkaffe.

    13. Du lægger hovedet på skrå når du ler

    14. Du læser dette og nikker og smågriner

    15. Du ved præcis hvem du skal sende denne mail videre til

    16. Du har for travlt til at lægge mærke til at nummer 9 i denne liste er væk

    17. Du måtte scrolle op igen for at tjekke at den faktisk ikke var der

    18. Og nu sidder du og griner for dig selv J


  • #38   12. apr 2009 Jeg følger tråden - også i tankerne, der er sket meget i tiden, som man kan nikke genkendende til, man kunne også være ude og lege længe om aftenen, uden at forældrene behøvede at blive urolige, og åbne for radioavisen hver morgen, uden at høre skuddrab og knivstikkeri.
    Man kunne høre lærken synge og var betaget af, når den første vibe blev set!


  • #40   12. apr 2009 Anette R



    Skrevet: 12-04-2009 03:03:45

    gammel det er der da vist ikke nogen af jer der er. Jeg er det ihvertifal ikke.
    Selv om da jeg var barn kostede en pinokiokugle 1øre, mener en bustur i Århus kostede 25 øre, og en rund is 25øre. da kunne man få David Croket is, og en bolsjer stang der hed et kødben.
    Fjernsyn fik vi først da jeg var 10 år. Der fandtes kun dr.og de sendte ikke ret meget. Børnetime der var der noget der hed andy pandy mener jeg det var og så dukken ditte.

    Vi gik også i skole om lørdagen til kl 14.
    Men så havde vi juleferie fra sidste fredag før jul og til efter hellig tre konger.

    Anette`s mor.



    Jeg tror at Anettes mor og jeg måske er nogenlunde lige gamle. Jeg har nemlig også gået i skole om lørdagen. Vi fik et sort/hvid tv da jeg var omkring 10 og et farvetv (som gjorde at der var et renderi af alverdens mennesker) da jeg var 13...... Vi legede ude altid. Vi kravlede i træer, fiskede i bækken, lavede cirkusnumre for byens folk, lavede saftevand og solgte det ved vejkanten.
    Jeg har taget realeksamen. Købt slik for 1 øre.
    Når man skulle ringe, skulle man igennem centralen. Så sad der en dame og spurgte hvem man ville ringe til... Og så plottede hun stikkene ind, så man fik kontakt med den person.
    Et af mine "gamle" børn, som jeg havde i børnehaven, hvor jeg arbejdede i 16 år, da jeg var nyuddannet pædagog, er nu borgmester.....

    Ak ja.......Og alligevel er jeg glad for at jeg ikke en ung idag!! Der er så stort et pres, både fra forældre, medier og de andre at det må være utrolig hårdt. JEG er vokset op (som omtrent den eneste i byen) med 2 arbejdende forældre. Men der var tid og overskud til hygge og fridage.


  • #41   12. apr 2009 jeg kan huske da det kun kostede 10 øre at køre i bus,
    Og da mine forældre som de første på vejen fik fjernsyn, og alle naboerne kom for at se med på de sparsomme udsendelser.
    Men det værste er dog, da jeg var på arbejdermuseet, og så dukkevognen fra min barndom og strutskørterne, pladespilleren m.m. fra min ungdom
    Og platiskbukserne med lomme til engangsbleerne og blesnipperne og..............
    -ja så følte man sig pludselig gammel


  • #42   12. apr 2009 Ja det var før det blev forbudt og slå i skolen og man skrev skråskrift med fyldepen.Når klokken ringede og frikvarteret var forbi stillede vi op i rækker ,en for hver klasse og blev så sendt ind en klasse af gangen . Ikke noget med og løbe næ nej vi gik som soldater i lige rækker. Når læren kom ind i klassen rejste vi os op. Der blev sunget morgensang i den store aula. Frikvarteret skulle holdes ude uanset vejret.Ak ja det var den gang i 64

  • #43   12. apr 2009 Tjah ellen P, shit, det er ikke sjov længere, nu er det alvor, men vi kan stadig have det sjovt og hygge os over både nutid og datid smiley

  • #44   12. apr 2009 ja det var tider da man kunne få slik til 5 og 10 øre, nu er der ikke engang 25øre mere alt er steget til mindst det 4 dobbelte. man kunne lege dåseskjul til sent om aftenen og se Bamse og kylling inden aftensmaden- det er ikke det samme efter forvendt og bagvendt forsvandt og ælling kom ind i billedet og hvor er aske og luna???? Husker stadig da vi fik vores 1. moblitelefon et 5 kg tung monstrum og vores computer en 286 med 4 mb ram og dertilhørende 9 nålsprinter, sidste nye skrig smiley og boligkvartererne hvor alle børnene er tæt på hinanden i alder og alle legede sammen, hvor er de blevet af. vi er flyttet til et af de boligkvarter, men halvdelen er på vej til plejehjem og resten har voksne børn- hvorfor mon smiley j
    jeg husker da neonfarver og krøllet hår blev moderne. hvor var jeg smart i mine limegrønne trompetbukser og kort mavetrøje (tror det var omkring 7. klasse.) men de mavetrøjer er da ikke blevet længere med tiden!
    Jeg husker da walkmanden var in i dag har alle en MP3 selv den bærbare CD er yt
    Ja dengang blåt, grønt og brunt var moderne i badeværelset og blomstret tapet var in
    Dengang man kunne tillade sig at gå i farmors hjemmesyede joggingsæt og mormors strikkede trøje.

    I dag bliver forældre sku kaldt til samtale fordi deres barn i 5. klasse sniffer eller tager stoffer, jeg tænkte ikke engang på at drikke i 5. klasse!


  • #45   12. apr 2009 Tjaaaa...wrææl....sikken nogen små pattebørn der er herinde.....
    man kan jo være mor til jer allesammen...... næææ

    Jeg kan huske....

    At man ikke kunne få bananer herhjemme ...( efter krigen )... men måtte til Sverige og købe dem....

    En ligeud til sporvognen kostede 15 øre...en omstigning kostede 25 øre.

    TV'et ... hmmm.... kun een på vejen havde et.... og boede i en stuelejlighed.... og alle vi unger stod og gloede ind af deres vinduer.... og så ..." andy pandy " leger og ler'.

    Man kunne få et stort lyserødt kræmmerhus med blandede bolcher for 15 øre...... og et kæmpe-stort for 25 øre.

    Man fik 10 øre for at gå i byen for naboen.....

    Man kunne få en rulle kiks og en pose puddersukker for 25 øre... ( når man legede "far - mor og børn " og skulle lave madpakker til Faderen ) og spise aftensmad ) ... *GG*

    Når man gik i byen for ens mor.... og skulle trække cigaretter i automaten (10 bridge )... skulle der kun en 5'er i automaten... og man fil penge tilbage i skuffen.

    Og når man blev så gammel , at man var nygift.... så kunne man hos få både leverpostej og lidt pålæg ... brød...drittel-smør ...aftensmad... osv ...og en øl til manden for en 10'er

    He he...... Jeg må være MEGET gammel.... shit....*LOOOL*




  • #46   12. apr 2009 Brug hjernen før du køber hund S

    He He ..... i 1964 var jeg gift , og havde allerede 2 børn...... :O)


  • #47   12. apr 2009 Jeg kan huske den gang man kunnne købe en stor pose chips og to glas coca cola´r på tanken for 21 MED pant smiley

    Vi havde slet ik et TV før jeg blev 12år smiley


  • #48   12. apr 2009 HULK jeg er blevet gammel og nu er det jeres skyld jeg har opdaget det !
    sidder her og skiftevis flæber og griner over jeres nostalgiske indlæg !

    sig mig har i helt glemt colais, salmiakstænger, Ingrid og lillebror, Otto Leisner og feriekolonier.

    kors det er vist tid til en tur ned af mindernes allé !


  • #49   12. apr 2009 Det er lidt sjovt Johanne(mIN STORESØSTER(19..NU)) fik mobil til hendes konfirmation... og der var hendes klasse også begyndt at få malte(Min storebror(17nu))= fik det et år før konfirmationen og det var også samtidig med klassen jeg fik det her nu et år før konfirmation samtidig med Malte... Og det er Meget mærkeligt at jeg først fik det nu.. Det er altså lidt uhyggelæilt at tænke på at størstedelen af dem i børnehaveklassen har mobil... Ps. Ikke alle går med sminke og drikker når de er tolvårige..;)

  • #50   12. apr 2009 Frugten ved jeg ikke, hvad kostede.....Det var mine forældres opgave at sørge for det...... Jeg skulle bare brug mine penge på slik i ismejeriet......*GGGG*

    Nåååååå ja...... Vi hentede mælk på byens bageri og fik det i flasker.....

    Jeg var omkring 30 før jeg fik mobil.......Den vejede ca. 5 kilo og havde en laang antenne.......*GGGGGGGGG*


  • #51   12. apr 2009 At man fik stempel i passet når man var ude og flyve (det var stort)(Det gør man stadig..);)

  • #52   12. apr 2009 Christine Mærkeligt det var der da vi tog til sydamerika i 2005-6 tror jeg det var...

  • #53   12. apr 2009
    Hos os kom mælkemanden og stillede mælken på trappen ( -først i de klare flasker, så de brune) og når man så kom ud en vintermorgen var fløden frossen og stod op i prop som fuglene hakkede i.
    Og kan I huske kobberbælterne, Birgitte Bardot-kjolerne og skørterne med spiraler, og de hvide gummisko, som man kridtede.
    Men Grehte J, ja vi kan stadig hygge os over vores nostalgiske minder og også glæde os over nutiden med dens goder -f.eks ville jeg ikke undvære min Mac og internettet.


  • #54   12. apr 2009 Christine..:Er det nok

  • #55   12. apr 2009 Jo, man får stempel, når man skal til USA, der skal jo midlertidigt visa til, og det gælder stadigvæk.

  • #56   13. apr 2009 jeg husker tydelligt min første regnemaskine - kæmpestor og kunne også en masse - sådan + og - gange og dividere......



  • #57   13. apr 2009 Ja nu føler jeg mig også pludselig tudsegammel (ca samme alder som Annettes mor og Mette (nu med nuyt profilbillede))

    Jeg kan huske vi kunne gå til købmanden og købe for 1 kr blandede bolcher, så fik man et stort kræmmerhus fyldt til randen.

    Piniochiokugler kostede 2 for 5 øre

    Vi strikkede multistribede sokker til strømpebal på skolen

    Jeg havde byens mindste radio (en transistorradio ca 12x12 cm) som dog kun kunne spille am frekvenser (købt hjem fra Thulebasen i Grønland)

    Hørte P3 og indspillede alle hittene på cassettebånd og lyttede ellers til Radio Luxemborg

    Man fik farvefjernsyn - hvis man havde mange penge

    Man sagde stadig Hr. Andersen el.lign. til sine lærere i skolen

    I 1. klasse gik jeg også i skole om lørdagen

    Det hed ikke en MOBILtelefon men en BILtelefon, for den var på størrelse med en kuffert og skulle tilsluttes cigarettænderen i bilen.

    Videooptagere var en endnu større kuffert med tilhørende kamera og båndene hed VHS og var kvadratiske, store og tykke.

    Så *Amicus......* Du behøver ikke føle dig gammel :-)))



  • #58   13. apr 2009 hold da op Miemiv - sikke mange minder der dukker op.

    ja alt det med slikket det ved jeg ikke noget om, jeg er diabetiker

    men p3 og det med at afspille på cassettebånd - ja

    hr og fru til ærene - kender jeg også

    og min mands biltelefon var også sådan en størrelse man kunne sætte i en holder og så slæbe med ind.

    videooptagelserne blev korte - fik længe inden ondt i skuldren. og for øvrigt var det smalfilm de første....

    videooptagere var noget vi lånte i biografen sammen med VHS-båndene og de der før dem, som jeg ikke kan huske hvad hed


  • #59   13. apr 2009 hi-hi, ja det er sjovt at tænke på.

    VHS videobåndene blev afløst af Betamax og 1000, og så kom de flade nye VHS bånd.

    Nårh ja, vi så også lysbilleder på sådan en fremviser og et hvidt lærred. Det blev rigtig smart da man kuknne få sådan en "karussel" til ca 50 billeder - så blev der rigtig set feriebilleder.

    Man kunne også se på bilernes sorte nummerplader, hvilken by man kom fra (de første 2 bogstaver)

    Hold kæft det er længe siden når man sådan tænker på det smiley



  • #60   13. apr 2009 C: det var en fisk der var på 50'eren smiley Kan godt huske det og den STORE 5'er haha det var tider

  • #61   13. apr 2009 Nu du nævner penge, så har jeg faktisk stadig et par 10 kr sedler med gråspurve liggende
    Kan også huske de blågrå 1- og 2 øre og store kobber 5 øre

    Der var også engang at man sagde, hvis noget var dyrt, at det kostede en plov. Det var fordi der var en plovmand på 500 kr sedlerne smiley



  • #62   13. apr 2009 Og det var stort da man begyndte at kuknne få sodavand i 1 liters flasker i stedet for 25 cl. Så var der til en hel weekend til hele familien smiley

  • #63   13. apr 2009 åhhh ja Blåt blod-sodavand.. DET kan jeg godt huske.....

    Men kan ikke forstå den med "7. Dirty Dancing-stjernen Patrick Swayze var supersexy" For han er skuda STADIG en sexet mand.... (-hans sygdom) smiley :D smiley


  • #64   13. apr 2009 Og når man ringede til centralen for at sige, hvem man skulle have fat i, skulle man sige "Sollerød" og ikke "Solrød", for det kunne forveksles med "Sorø".........*GGGGGG*

  • #65   13. apr 2009 Kom lige til at tænke på, at da vi boede i Trige, havde man ikke områdenummer til at starte, altså f.eks 86 foran nummeret.

  • #66   13. apr 2009 Mine forældres første "telefonnummer" hed "Sollerød 688".

  • #67   13. apr 2009 Roar= Roskilde? Synes jeg at kunne huske?

  • #68   13. apr 2009 vi havde bare 231460, det blev senere til 86231460, det må have været omkring 1985-1986

  • #69   13. apr 2009 Ah jeg KTAS det kan jeg sku godt huske haha

  • #70   13. apr 2009 Christine...lige nøjagtig:-)

  • #71   13. apr 2009 jeg er næsten sikker på, at det var omrking 1985(måske en anelse tidligere, men er ikke sikker), da vi flyttede fra Trige i 1986, og der var område nummeret kommet foran.

Kommentér på:
føler mig pludselig så gammel

Annonce