3.622 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Pedigree test Pedigree test

Nu tog jeg lige en test der var smidt ind i en anden tråd om hvilken hund der passer bedst til mig og min familie udfra hvad jeg kan tilbyde og det er altså bare min ynglingshund!!!!

Engelsk Bulldog. Nej hvor mit hjerte sukker efter denne hund! Glæder mig til jeg får sparret sammen og kan komme ud og kigge på dem:-)

Havde ellers besluttet mig fir en internathund men jeg tror ikke jeg vil gå på kompromis med en hund.

Bliver nød til at eje en EB:-)

Ved ikke lige hvad jeg ville med det her andet end at jeg er så glad for en EB passer ind i min familie og hverdag:-)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• samling af lille ikea skab. Ophænging af lille skab, gardinstang, spejl og loftslampe 1.500 kr.
  • Leak on radiator 2.500 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Hækklipning 1.400 kr.
  • Gravet forhave op og anlagt granitskærver 5.000 kr.
  • Fældning og bortkørsel af hæk/kræt 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pedigree test
  • #1   14. jun 2009 Maria: Nej selvfølgelig ikke:-) Det er en hund jeg længe har haft i kikkerten men som jeg egentlig har syntes har været for dyr for min økonomi.
    Jeg elsker bullerens sind og udseende, den passer med alle dens særheder og egenskaber ind i min familie.

jeg tog testen for sjov og at den så passede på drømmehunde, var jo bare perfekt:-)

Og hvorfor så negativ?

• #2   14. jun 2009 Nååå okay det lød bare meget negativt.

Nej det er slet ikke testen der har bestemt noget.. men sjovt og rart at den passede på os:-)

Det eneste der ikke passede var aktivitetsniveauet, men det kan vi tilpasse. smiley

• #4   14. jun 2009 hvor kan man tage testen, bare lige for at se om jeg har den rette hund smiley

• #5   14. jun 2009 Ja altså det var jo bare for sjov men det der står om racen passer meget godt derinde..

Rikke: Har i så fået Engelsk Buller? Hvis ja, hvilken kennel har i så fået Fra?

Nanna R: jeg prøver lige at finde den så skal jeg nok sætte den ind:-)

• #6   14. jun 2009 Maria: Nej kender det godt, smileyer kan være et helvede:o)

Nanna: Her er den

(link fjernet)

• #7   14. jun 2009 Jeg tog også en test for MEGET længe siden, og den sagde Azawakh...

Det var testen der gjorde at jeg fandt denne race. Kendte den ikke i forvejen.
    Jeg har ikke valgt hund fordi en test sagde jeg skulle, men det var testen der startede min nysgerrighed omkring Azawakhen.

Nu har jeg så en Azawakh, og må sige, at den test havde ret.
    Max er MIN hund. Han passer præcis til mig, min væremåde, mit sind og mine ønsker til en hund:-)

• #8   14. jun 2009 Jeg har også taget testen, og egentlig synes jeg ikke den er så dum igen.

Man skal selvfølgelig ikke vælge UD FRA DEN, men man kan da få nogle rigtigt gode fingerpeg om hvilke hunderacer man bør undersøge nærmere og hvilke man nok bare skal lade være i fred.

Jeg matchede sammen med en dansk/svensk gårdhund, Lancashire Heeler, Löwchen og Schipperke. Jeg har aldrig hørt om de tre sidstenævnte hunderacer før!

Jeg endte op med en omplaceringshund ½ dansk/svensk gårdhund, ½ jack russel terrier.

Super dejligt når ens forventninger stemmer med testen, for det giver jo et fingerpeg om at man kan tilbyde racen det den behøver, samt at den vil passe ind i ens hverdag og give glæde...

Kommentér på:
Pedigree test

Annonce