515 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

foder i hundepension foder i hundepension

vi sidder og kigger efter hundepension til vi skal på ferie i marts, og har snakket om hvad man egentlig gør med foderskifte:

vænner man langsomt hunden til samme foder som de bruger i pensionen, eller kan de tåle en pludselig fodertypeændring??

hvad er jeres erfaring/holdning?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  foder i hundepension
  • #1   22. jul 2009 Jeg ville vælge et sted, hvor jeg kunne få min hunds eget foder med..

• #2   22. jul 2009 vil vi også helst, men snakkede med en pension sidste år, og de sagde at man ikke kunne gøre det, da det var for 'besværligt' for pensionen at fodre med forskelligt foder

(vi brugte ikke stedet, da der var flere minuser, og fandt privat pasning;-))

men der står jo ved de fleste at det er incl. foder. ville mene at det var bedre/billigere for stedet at fodre med det vanlige foder:-)

• #3   22. jul 2009 Når vi passer hunde for vores venner og deres bekendte, så har hundene altid deres eget foder med, og det er bestemt ikke besværligt.
    - det står jo bare i en tønde uden for boksen, lige til at tage af....
    Dårlige pension hvis hunden ikke kan få sit eget foder med.

• #4   22. jul 2009 det var også vores vurdering, at det var for dårligt, men vi søger videre, og håber at finde en dejlig pension, hvor det er lidt hjemligt;-)

• #5   22. jul 2009 Hos den pension jeg bruger har jeg også selv foder med, så smider hun det bare i sin fryser, og tager op efter mine anvisninger.
    -mine hunde får barf..

• #6   22. jul 2009 Jeg synes bestemt også man skal tage hundens eget foder med.
    Det er nok for hunden at den skal i pension. Hvis den så ovenikøbet skal ha racermave af foderskift, så kan det da ende med at blive en træls oplevelse.
    Jeg har ikke meget fidus til de pensioner der KUN fodrer med deres eget foder....De tænker mere på sig selv end på hundene..

• #7   22. jul 2009 Den pension hvor jeg arbejer har folk tit deres eget mad med til hunden. Det fungere bare bedst smiley
    Forstår ikke dem der ikke vil fodre med kundernes eget foder. Så besværligt er det heller ikke

• #8   22. jul 2009 Hos mig, kan folk selv vælge om hunden skal have vores foder, eller om de selv har foder med.

Min erfaring er derud over at hundene ikke reagere på pludselig foderskift, der kan selvfølgelig være undtagelser, men dem har vi ikke oplevet.

• Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 456
    #9   22. jul 2009 Hej Karin
    Jeg var lige inde og lure i din profil og kunne se at du også bor i østjylland. Du skulle prøv at tjekke ved Syddjurs hunde pention, de er super gode ved hundene og nogle venner som tit får passet deres hunde derude, har deres eget foder med.
    Deres priser er også rimelige.

• #10   25. jul 2009 Prøv hos Borgmosegaard hundepension www.borgmosegaard.dk
    Her bliver der fodret efter dine ønsker - og så hører man kun godt om den hundepension.

Kommentér på:
foder i hundepension

Annonce