{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.544 visninger | Oprettet:

SÅ SKETE DET IGEN !!!!! {{forumTopicSubject}}

min hund (grand danois) og jeg blev her for en time siden overfaldt på kastanjevej i vordingborg. endnu en pensionist der ikke har en skid styr på deres tæppepisser (collie) ! jeg er så fucking træt af alt den debat omkring muskel og kamphunde ! ! ! ! ! I ANDRE ER IK EN FUCKING SKID BEDRE !!!!!! jeg er så pisse træt af at blive dømt pga min hund. DET ER EJERNE DER ER PROBLEMET ! jeg kan love jer for at næste gang jeg oplever/ overværer episoder som denne ; SÅ KNÆKKER JEG NAKKEN PÅ LORTET !!!!!!!!!!!!!!!!!!! pensionisten som hunden !!!! folk har så ondt i røven over muskel og kamphunde men i er ikke en fucking skid bedre ! den eneste forskel er at det jo ikke er sjovt for Ekstrabladet at skrive om collie´r el Nettohunde! næh nej så er det jo os unge med vores POTENSFORLÆNGENDE DRÆBERHUNDE der er problemet! og ikke vores dygtige pensionister med deres små søde lortekræ der er skyld i noget som helst !!!! de har ikke en skid styr på deres lortekræ !!!!
og kom så med alle jeres nedladende og bedrevidende kommentarer!!!!! jeg kan ikke få nok af dem !
men som sagt KNÆKKER JEG NAKKEN PÅ LORTET NÆSTE GANG !!!!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SÅ SKETE DET IGEN !!!!!
Kommentér på:
SÅ SKETE DET IGEN !!!!!

Annonce