1.180 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Letter ben op af mig og æder lort Letter ben op af mig og æder lort

HJÆLP HJÆLP HJÆLP
Jeg er ved at gå ud af mit gode skind.
Min hund Bamse er begyndt at æde min anden hunds lort og det er bare så klamt. Er der noget at stille op?
Han er så også begyndt at lette ben op af mig når vi er i hundeskoven og i går da vi gik tur gjorde han det også.
Tror han at han ejer mig eller hvad og hvad kan jeg gøre ved det?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Letter ben op af mig og æder lort
  • #1   18. okt 2009 Jeg har læst flere steder, at ananas i maden skulle være et godt middel til hunde, der spiser deres egen lort. Mon ikke det også kunne virke, hvis man gav det til den anden hund? Det med at lette ben har jeg heldigvis ikke forstand på, men det lyder da vildt irriterende, så held og lykke med at få nogle brugbare svar smiley

• #2   18. okt 2009 Hundene har et okay forhold de hygger sig virkelig sammen. Men tror også at Bamse er lidt usikker på om Ozzy er ved at overtage hans plads med hensyn til hvem der bestemmer af de 2. Bamse er 1½ år og Ozzy er et ½ år men er ved at være en rigtig stor dreng på ca. 45 kg og det tror jeg at har svært Bamse ved. Vi prøver at give dem lige meget opmærksomhed og virkelig gøre opmærksom på hvem der bestemmer. Jeg er ikke i tvivl om at jeg er førehunden i flokken men det er Bamse måske lidt usikker på lige pt. Jeg ved det ikke.

Umuli A:
    Med hensyn til det med lortespisning så har jeg slet ikke tænkt på det du siger med at Ozzy måske ikke optager sit foder godt nok. Bamse er faktisk først begyndt at spise lorte efter at Ozzy har skiftet foder. Skal jeg prøve noget andet foder til Ozzy?

• #3   18. okt 2009 Umuli A:'
    Ja det er helt klart det sidste. :0)

• #4   18. okt 2009 Umuli A:
    Glemte at spørge om der er et foder som du kan anbefale?
    Økonomien er noget rigtig l... lige pt så helst ikke noget af det vildt dyre. ;0)

• #5   18. okt 2009 Det kan da godt være at vi skal overveje et par briller til ham. ;0)

• #6   18. okt 2009 lea J

det med tisseriet, kan være mange ting, det kan være usikkerhed, markering, eller stress.

Prøv at være påmærksom på, hvad der sker lige inden han gør det og se om det mulighvis er en situation du kan fjerne, hvis han gør det igen, skubber du ham forsigtig væk, og siger ah ah i en dyb tone, du må ikke skælde ud eller råbe.

• #7   18. okt 2009 tis på ham det er det eneste de forstår!

• #8   18. okt 2009 personen er vel udstyret med arme ?

• #9   18. okt 2009 spøg til side selvfølgelig skal du ikke tisse på din hund smiley

• #10   18. okt 2009 LOL

• #11   18. okt 2009 Rasmus P:
    Var jeg en mand så kunne det da godt være at det var nemt, meeen jeg ved ikke lige hvordan jeg skal klare den som kvinde. ;0) GGG

Hvor er det dejligt at jeg har fået så meget hjælp i dag. :0) Mange tak skal i have alle sammen har virkelig kunne bruge det til noget.

Nu skal jeg bare være en skrap tante og så skal jeg have købt nyt foder. :0)

Kommentér på:
Letter ben op af mig og æder lort

Annonce