3.149 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

ginnie m
ginnie m
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 10

erfaring med uhelbredligt korsbånd erfaring med uhelbredligt korsbånd

jeg har været til dyrlægen med min kære lille olde english bulldog på 1½ år. . prognosen var ikke god. korsbåndet var brudt og der var menisk skade på højre bagben .det er forsent at behandle nu.da der er gået nogle mdr. siden det skete. jeg var ikke klar over at det var så galt før han begyndte at halte igen for nylig.
dyrlægen siger at jeg aldrig for en rask hund igen,men hun syntes han virkede som en meget glad hund,og muligheden er at give ham smertestillende hvis jeg skønner at han har brug for det.. og han skal også holdes mere i ro.
jeg vil meget gerne høre jeres meninger og erfaringer.
jeg er virkelig ked af det over min hunds skæbne. og jeg er meget frustreret og i tvivl om hans liv vil blive værdigt.
vi bor på landet hvor han plejer at rende når hanhar lyst, men jeg kan jo ikke rigtig lukke begge hundene ud på samme tid,da de leger for vildt . og han kan ikke finde ud af og slappe af med det ben,leger hunde selvom de har ondt??? håber nogle kan hlæpe os
mvh ginnie

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  erfaring med uhelbredligt korsbånd
  • #1   12. nov 2009 Kan hunden ikke få et nyt korsbånd ?

Personligt ville jeg i første omgang kontakte Claus Sloth http://www.skovshoved-dyreklinik.dk/

Eller Ken Lindeblad http://www.faxedyrehospital.dk/

og få en af deres vurderinger på hunden og er svaret det samme, så ville jeg ikke være i tvivl om hvad jeg ville gøre, de 2 er blandt de allerbedste på området

• #3   12. nov 2009 Jeg ville helt klart også få en anden mening om dette.

Min venindes gamle hund har fået lavet nyt korsbånd 3 gange og først nu er det godt. De har fået det lavet på højby i Odense - de skulle være nogen af de bedste dyrlæger..

• #4   12. nov 2009 Min anbefaling er FULDSTÆNDIG mage til Rene's.

Jeg ved, at Claus Sloth har opereret en hund med en meget kompliceret knæskade temmelig længe efter det var sket - vi taler måneder. Og hunden lever i bedste velgående...

• #6   12. nov 2009 gør som Rene skriver , og din hund leger selv om den har ondt. men han skal holdes i ro og kan du ikke det er det spil af penge og tid at oprerer ham for så hjælper det ikke og skaden vil ske igen.

• ginnie m
    ginnie m Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 10
    #7   12. nov 2009 Tak for alle jeres gode råd og erfaringer.
    han får noget smertestillende der hedder meloxidyl,som ikke skulle påvirke mave og tarme.
    men da vi var hos dyrlægen tilkaldte hun en anden dyrlæge som var meget dygtig inden for ortopædisk kirugi for at være helt sikker på prognosen. jeg kan lige så sige det til jer,jeg har ikke nogen sygeforsikring,og jeg har ikke 12000 kr til sådan en operation og jeg har ikke mulighed for at holde ham i ro,jeg kan lade være med at lukke begge hunde ud på samme tid til at starte med,men vi bor på en gård hvor gæster og familie render ind og ud af dørende og Butch elsker at være med når der arbejdes udenfor,så skal han springe ud over terrassen og overfalde en skovl eller andet hehe. men hvad mener i om han kan fortsætte sit liv på denne måde og så få meloxidyl hver dag. vil han blive belastet for meget i kroppen?? eller vil det føre til flere skavanker som gigt eller vil kroppen bare vende sig til den nye gangart??
    jeg giver ham også noget pulver der hedder vital-animin(sporestoffer??)
    vil benet gøre ondt for altid,forsvinder smerten aldrig??
    på forhånd tak
    ginnie

• #8   12. nov 2009 det er et valgt kun du kan tage, jeg ville ikke lade en hund leve med et dårlig ben, hvor han skal have smertestillende hverdag for at kunne holde det ud, du skal kigge på din hund og se om han har smerte, om han er halt hvis han er halt har han ondt. nogen siger benet kan stabiliser sig sig men ´så skal man holde dem i ro, ellers vil det ikke lykkes hvis du ikke kan det så tror jeg bare det er et spørgsmål om hvorlænge du kan holde ud at se din hund har ondt, husk på at selvom den har ondt vil den stadig løbe, lege og være der hvor du er.

Kommentér på:
erfaring med uhelbredligt korsbånd

Annonce