Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP min hund har mistet en negl
  • #1   29. dec 2009 2.2. Overskrifter af Forum-indlæg
    Et indlægs overskrift skal sige noget om indlæggets indhold. Et eksempel kan være: Du søger en prisvurdering af din hund og en god overskrift vil være: “Hvad er min hund værd”. Hvis du har fået nye billeder, så skriv f.eks.: “Der er kommet nye billeder af min hund”.

Vi forbeholder os retten til at ændre intetsigende overskrifter som f.eks. “Se her”, “hjælp” og lignende til en mere sigende overskrift, efter skøn fra hjælpe-administratorerne.

• #2   29. dec 2009 Har snakket med ham, Han sagde at jeg godt kunne vente med at tag afsted imorgen hvis det stadig bløder der. Men tænkte bare på om nogen måske Havde prøvet det. Og hvad de havde gjort?:( Det går så ondt på mig.

• #3   29. dec 2009 Simon og Lotte

Ja en tur til dr. dyr vil nok være det bedste :O) Joey flækkede engang sin negl heeeeleee vejen op til roden. Han kom til dr. dyr røg i bedøvelse og fik skåret neglen væk og blev flot bundet ind og som prikken over i'et fik han krave på. Så var han en glad hund (bortset fra han var lidt utilfreds med kraven :OP )

• #4   29. dec 2009 vaskeklud med koldt vådt vand. hvis det slet ikke vil stoppe med at bløde eller det bløder meget stærkt , så må du til dyrlæge og få det brændt/ætset. Hvis du får det til at stoppe så skal du lige kontakte din dyrlæge i morgen og få noget antibiotika til at forebygge betændelse.
    Og så skal du være forberedt på at det tager meget lang tid for en hundenegl at gro ud igen... alt efter hvor langt inde den er knækket.

• #5   29. dec 2009 Link har også haft flået en negl helt af
    han måtte til dyrlægen og have smertestillende

• #6   29. dec 2009 Ring til en andne dyrlæge, det kan da ikke bløde hele natten, og hunden har sikkert ondt.

• #7   29. dec 2009 Åhhh Jeg må ringe derned i morgen tidligt kan jeg høre. For vil da ikke ha der går betændelse eller noget der i. åhhh Hvor er det bare træls. Ikke det økonomien siger GO for efter jul.

• #8   29. dec 2009 Desværre har vi kun en døgn åben dyrlæge her i Aalborg og det var hans råd. Han sagde det nok skulle stoppe jeg skulle ligge en stram forbindning.! Også kontakte egen dyrelæge i morgen.

• #9   29. dec 2009 prøv at pakke en isterning ind i en vaskeklud og hold den på, det kan hjælpe til at blødningen stopper. Men ja, når neglen er helt væk, er der jo åbent ind til knoglen, så han skal nok have noget penicillin for ikke at få infektion i det.

• #10   29. dec 2009 Jeg syntes du skal gøre som dyrlægen siger......pak det godt ind og smut derned imorgen. Han gør såmænd ikke andet end at pakke det ind.

Estrid.....er vand ikke altid vådt ? :o))

• #11   29. dec 2009 Det er ham på Hobro vej jeg har snakket med. Og som sagt sagde han at jeg skulle forbinde den stramt ind og tag til egen dyrlæge i morgen. Han ville ikke råde mig til at betale 200% mere . så heller vente. Det var hans ord. Og så længe hunden vil drikke og spise hvilket hun gør . var den ikke døden nær.

• #13   30. dec 2009 Har prøvet det på min ilder.
    Vask det med sæbespåner og vand. Og hold det derefter tørt til imorgen.
    Tag ud og køb noget anti'slik om kom det på.
    smiley

• #14   30. dec 2009 smilende susie: ja, nogle gang kan man få skrevet noget vrøvl smiley det var vaskekluden der skulle være våd og man skal bruge koldt vand ... i teorien kunne man jo også bruge køkkenrulle,wc papir, vat osv. vandet skal give kulde til at få blodåren til at trække sig sammen og det man bruger skal være vådt for ikke at virke sugende.

• #15   30. dec 2009 Hvordan gik det med hunden ved dyrlægen ?

• #16   30. dec 2009 Hun har nu fået en forbindning på ligesom jeg selv havde lagt. vasket poten og fået noget smertestilledene. smiley Hun har det bedre og dyrelægen sagde alt nok skulle blive fint igen.

• #17   30. dec 2009 Super....så er det bare træls med at denne sne og is for den lille pote :o(

Kommentér på:
HJÆLP min hund har mistet en negl

Annonce