5.684 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Medrol og hund Medrol og hund

Ved ikk om det bare er mig- men nu har min hund fået dagligt medrol i 3 uger- medrol er, hvis man ikk ved det- et prednison præparat. Han er i længerevarende behandling- og ringer til dyrlæge imorgen og spørger- men han tisser nok ca dobbelt så meget som sædvanligt - og har hørt at prednison går på organerne på længere sigt... men er det bare mine tanker der spiller mig et puds- eller kan denne medicin øge blæreindholdet???

Og jeg RINGER til dyrlægen imorgen og spørger så det behøver i ikke at skrive smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Medrol og hund
  • #1   24. feb 2010 Ja nogen vil sige at medrol ikke bør gives for evigt, men andre sir at det ingen større betydning har.. Det er jo ikke til at finde ud af smiley

Hmm men hold da op en ædelyst min hund har- og en form som en tønde uden at få mere mad end han før har fået. Og der var han alt andet end overvægting. Men får han ikke sin mad så er han rædselsfuld.. Det er ikke nemt hehe smiley

• #2   24. feb 2010 Freja fik det for sin allergi, inden vi skiftede til BARF... Hun var så en af dem, som absolut havde det rigtig træls med det... Hun tissede sågar i søvne flere gange! Derudover blev hun trist og helt apatisk af det...

• #3   24. feb 2010 Den ældste af mine hunde (Tikki) fik medrol for nogle år siden - og jeg må nok sige, at det fremover kun er jeg noget vil give min hund igen, hvis det er absolut tvingende nødvendigt.

Hun fik det rigtig træls af det, blev trist, tissede meget, var konstant sulten og tog på så hun til sidst ændre kælenavn til "Trille" :o(

/Carina

• #4   24. feb 2010 Min gamle jack russell fik det for astma, men er stoppet igen. Hun blev til sidst så deprimeret at det var rædselsfuldt

• #5   24. feb 2010 Jeg har selv fået medrol, og jeg skulle også på toilettet HELE tiden.. (og en masse andre bivirkninger...) Min læge fortalte mig at det var meget typisk, at man blev ekstra sulten af det, men ved ikke om det også gælder for hunde.

• #6   24. feb 2010 Han er MEGA sulten hele tiden...hvilket han aldrig har været før smiley
    Men ja han er ligesom bare opsvulmet- ikke fed...

Jamen han har fået konstateret IBD, en slags kronisk mavebetændelse der giver mavesår m.m .. Jeg håber stadig han kan komme af medicinen en dag, men han har været så syg i lang tid- og på medrol har han det godt- er frisk og glad. OG uden smerter.

• #7   25. feb 2010 Prednisolon har ofte den bivirkning, at folk nærmest svulmer op af det og får "måneansigter".. Hvorfor skulle det være anderledes for hunde smiley

Godt din hund har det bedre på medrol.. smiley

Kommentér på:
Medrol og hund

Annonce