556 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

daglig skift mellem foder??? daglig skift mellem foder???

Jeg har en lille kraesen hund smiley Hun har indtil nu faaet Kronch basic, og spiser kun lige til noeds.
Derfor har jeg nu bestilt regal, jeg har tilmed bestilt en pose med kylling/kalkun og en med raavildt.

Min oprindelige tanke var at hun foerst kommer igennem den ene saek og derefter den anden.

Men nu taenker jeg lidt om det kunne lade sig goere at give kylling/kalkun til morgenmad og saa venison til aftensmad, da det saa maaske kunne goere det lidt mere interessant for hende at det ikke er den samme smag altid?

Det skal lige siges at hun har en meget stabil mave ved foderskift!!

Er det en daarlig ide i det hele taget, eller kan det fungere naar nu det er samme maerke foder?

Haaber paa dejlig raad og vejledning smiley
paa forhaand tak
Isabel

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  daglig skift mellem foder???
  • #1   27. apr 2010 Tja, dét har jeg gjort med mine : )
    De får PT 2 varianter af WolfsBlut ved hvert måltid (altså de 2 varianter blandet sammen), det fungere fint her! Det er netop for at det er lidt varieret og mere spændende for dem at spise..

• #2   27. apr 2010 Jeg har været igennem noget af det samme med min tæve. Men nu er jeg skiftet over til at give BARF, og så er der ingen problemer, hun spiser helt op hver gang med det samme.

• #3   27. apr 2010 Har også kæmpeproblemer med at få mad i Sally. Så her veksler vi mellem dåsefoder (hills) med forskellige smage og hjemmelavet. Det r første gang i de knap 1,5 år vi har haft hende hun har spist dagligt i snart 14 dage. Har sækkevis af tørfoder stående som jeg af og til forsøger mig med, men ak prinsessen har sarte smagsløg :-).
    Så varier du blot foderet sålænge maven kan holde til det.
    Jeg tilsætter dagligt en tsk HUSK for at holde orden i maven og der er ingen problemer.....Panikker bare over hvad F..... jeg gør, når hun også går i sultestrejke på det her foder, for det gør hun...:-))

• #4   27. apr 2010 Ihh hvor er jeg glade for jeres svar smiley

Har jo bestilt 30 kg foder, saa hun har bare at kunne lide det smiley :) Jeg blander ogsaa nogle gange noget vaadfoder i, saa jeg er sikker paa at hun faar det hun skal have. Men jeg er dog lige opstartet med at hun kun faar tilbudt foder i 30 min 2 gange om dagen, og det ser ud til at fungere ok indtil videre. Men det kunne jo bare vaere rart at se sin hund vaere glad for sin mad smiley

Saa er meget spaendt paa det her Regal.

• #5   27. apr 2010 Bellaer også en kræsen pige. Har prøvet omkring 15 forskellige tørfoder. nu får hun Happy dog Irland Supreme(Det eneste tørfoder, hun bare nogenlunde gider at spise) Blander hver dag med rester, kogt kød, tun, leverpostej, æg olign. Moser det så meget at hun bliver nødt til at spise tørfoderet, for at få det gode også... Har også prøvet at sulte hende, efter 3 dage er det bare ikke så sjovt at se på.

• #6   27. apr 2010 Hold da op en omgang at skulle igennem :)Saa slemt er det dog ikke her.. endnu smiley Jeg haaber for dig at hun ikke strejker over dette foder ogsaa smiley

Men jeg har hoeje forventninger til Regal.. smiley Min ide om at foder baseret paa fisk er super godt, er Chili ikke helt enig i, saa nu proever vi lidt andet. Og netop det at der er forskellige smagsvarianter er for mig super smiley

• #7   27. apr 2010 ja jeg er gået helt over til det nye foder fra Tholo, der er de bedste rå vare i og - korn og genmodificeret majs m.m
    + at det ikke er forarbejdet som de fleste andre fodertyper, jeg plejer lidt at tænke det er lidt ligesom barf bare i tør stand......

men ihvertfald så er mine hunde vilde med det og alle deres protein bumser m.v er forsvundet som dug for solen, og kan se det er godt for deres fordøjelsessystem

• #11   28. apr 2010 Tusind tak for alle jeres svar smiley ihh kan naesten ikke vente med at komme igang..

Har laest meget godt om regal, saa har store forventninger smiley

Kommentér på:
daglig skift mellem foder???

Annonce