daglig skift mellem foder??? daglig skift mellem foder???
Jeg har en lille kraesen hund Hun har indtil nu faaet Kronch basic, og spiser kun lige til noeds.
Derfor har jeg nu bestilt regal, jeg har tilmed bestilt en pose med kylling/kalkun og en med raavildt.
Min oprindelige tanke var at hun foerst kommer igennem den ene saek og derefter den anden.
Men nu taenker jeg lidt om det kunne lade sig goere at give kylling/kalkun til morgenmad og saa venison til aftensmad, da det saa maaske kunne goere det lidt mere interessant for hende at det ikke er den samme smag altid?
Det skal lige siges at hun har en meget stabil mave ved foderskift!!
Er det en daarlig ide i det hele taget, eller kan det fungere naar nu det er samme maerke foder?
Haaber paa dejlig raad og vejledning
paa forhaand tak
Isabel
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.866
De får PT 2 varianter af WolfsBlut ved hvert måltid (altså de 2 varianter blandet sammen), det fungere fint her! Det er netop for at det er lidt varieret og mere spændende for dem at spise..
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 77
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.125
Så varier du blot foderet sålænge maven kan holde til det.
Jeg tilsætter dagligt en tsk HUSK for at holde orden i maven og der er ingen problemer.....Panikker bare over hvad F..... jeg gør, når hun også går i sultestrejke på det her foder, for det gør hun...:-))
feb 2010
Følger: 8 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 665
Har jo bestilt 30 kg foder, saa hun har bare at kunne lide det
Saa er meget spaendt paa det her Regal.
dec 2007
Følger: 22 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 538 Svar: 3.330
feb 2010
Men jeg har hoeje forventninger til Regal..
jan 2005
Følger: 40 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 60 Svar: 402
+ at det ikke er forarbejdet som de fleste andre fodertyper, jeg plejer lidt at tænke det er lidt ligesom barf bare i tør stand......
men ihvertfald så er mine hunde vilde med det og alle deres protein bumser m.v er forsvundet som dug for solen, og kan se det er godt for deres fordøjelsessystem
feb 2010
Har laest meget godt om regal, saa har store forventninger
daglig skift mellem foder???