Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder til amstraff
  • #1   1. jul 2010 Ud fra dine billeder synes jeg da ikke hun virker tynd - og synes da heller ikke vægten virker lav. smiley

Hvis du er i tvivl så snak med dyrlægen, og få en vudering derfra først, om hunden er undervægtig.

• #2   1. jul 2010 Kan du se ribben og rygrad tydeligt?

På billederne ser hun ganske fin ud, men spinkel. En AST får først muskulaturen efter den er udvokset, dvs omkring de 2 år =)

• #3   1. jul 2010 Vil hun spise det? Du kan jo bare give hende en lidt større mængde.

• #4   1. jul 2010 Hej Rune smiley
    Hvad er der sket siden sidst (el først) du oprettede dette emne herinde?
    Det er da en del måneder siden og svarene var mange og så vidt jeg husker ret entydige...el er jeg hel gal på den?

• #5   1. jul 2010 Det hedder så en amstaff.
    Den vægt du angiver er i den høje ende for en tæve, så hun mangler nok ikke noget, ellers konsulter dyrlægen hvis du er i tvivl

• #6   1. jul 2010 Ja vægten er meget pæn men man kan godt se ribben . de billeder i min profil er gamle og der så hun fin ud. men syns bar det ser lidt slemt ud. hun har mad nede hele tiden og spiser fint. men syns hun bliver ved med a tabe sig lidt.

• #7   1. jul 2010 Er hun blevet tjekket for orm eller nyresygdomme?

• #8   1. jul 2010 jeg ville droppe kibble og køre hende over på Barf. der er ikke dyrere end kibble, men tager lidt tid at sætte sig ind i. Til gengæld er det nemt at fodre. tynd hund = mere foder, tyk hund = mindre foder.
    Men det her med at du mener hun ser lidt tynd ud (det mener jeg dog ikke). har du overvejet at få dyrlægen til at kigge på hendes stofskifte?
    En god tommelfinger regel i forhold til vægt. knyt din hånd. hvis du kan se ribben så tydeligt som du kan se dine knoer, er hun i den tynde ende. kan du se ribben som du kan se dine fingre ved siden af hinanden, er det ok. dette er kun en tommelfinger regel. dyrlægen kan tjekke det, men honestly, synes altså ikke hun er for tynd...

Kommentér på:
Foder til amstraff

Annonce