1.856 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Dækken til mops Dækken til mops
Jeg har lige været til træning med Milo for 1. gang. Det var regnvejr og han frøs så meget, at vi måtte stoppe før tid. Han rystede og halen hang og han pev. Træneren sagde vi skulle købe et dækken til ham inden næste torsdag. Så det skal vi have gort. Jeg har set hundredevis på nettet, men hvad skal man vælge? Det skal være vand og vindtæt, men også til at bevæge sig i. Det skal ikke været et meget tykt og tungt, for han går med sele og så begynder det at knibe med pladsen på hans krop og selve selen skal også kunne nå om ham.
0 synes godt om
okt 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 215 Svar: 1.402
Jeg tog til en dyrhandel (loppetjansen) og prøvede alle! For mig er det vigtigt det ikke er en pyntegenstand.
Så benson skulle kunne holde ud At have den på.
Det endte med en strik dækken, den sad godt, dækkede hans mave men Van kunne stadig tisse uden problemer og den sad tæt, den holdte ham varm og kunne godt holde sne og regn ude i den times tid jeg vsr til træning, det skal dog siges at han i oauserne kom ind i et tæppe for at vsrme ham endnu mere
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 477
syr også meget hundetøj selv og den opskrift jeg har lavet er meget nem af finde ud af hvis det var noget.
og ellers er det en god ide at tage ned i dyrehandlen og prøve noget forskelligt.
maj 2008
Følger: 39 Følgere: 40 Hunde: 6 Emner: 11 Svar: 696
købt her
(link fjernet)
her får du lige de opskrifter jeg har til hunde og du kan se et par af dem .
(link fjernet)
okt 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 215 Svar: 1.402
jul 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 425
Tak for alle jeres tips. Nu er jeg ikke så god til håndarbede, men kunne være jeg skulle sætte min mor igang:-)
maj 2008
Følger: 39 Følgere: 40 Hunde: 6 Emner: 11 Svar: 696
jul 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 425
Dækken til mops