1.856 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Dækken til mops Dækken til mops

Jeg har lige været til træning med Milo for 1. gang. Det var regnvejr og han frøs så meget, at vi måtte stoppe før tid. Han rystede og halen hang og han pev. Træneren sagde vi skulle købe et dækken til ham inden næste torsdag. Så det skal vi have gort. Jeg har set hundredevis på nettet, men hvad skal man vælge? Det skal være vand og vindtæt, men også til at bevæge sig i. Det skal ikke været et meget tykt og tungt, for han går med sele og så begynder det at knibe med pladsen på hans krop og selve selen skal også kunne nå om ham.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Pudset vinduer 500 kr.
  • Opsætning af hegn 700 kr.
  • Hylder, TV, mm i betonvæg 1.999 kr.
  • Jeg skal have taget en antenne inkl parabol ned 1.499 kr.
  • Sage Kaffemaskine kværnen kære ikke rundt 1.000 kr.
  • Havemand til havearbejde 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dækken til mops
  • #1   9. sep 2010 Jeg havde samme problem med benson sidste vinter,.
    Jeg tog til en dyrhandel (loppetjansen) og prøvede alle! For mig er det vigtigt det ikke er en pyntegenstand.
    Så benson skulle kunne holde ud At have den på.
    Det endte med en strik dækken, den sad godt, dækkede hans mave men Van kunne stadig tisse uden problemer og den sad tæt, den holdte ham varm og kunne godt holde sne og regn ude i den times tid jeg vsr til træning, det skal dog siges at han i oauserne kom ind i et tæppe for at vsrme ham endnu mere

• #2   9. sep 2010 jeg har en opskrift så du kan sy et selv som passer lige til din hund efter hvad den har behov for hvis det er.
    syr også meget hundetøj selv og den opskrift jeg har lavet er meget nem af finde ud af hvis det var noget.
    og ellers er det en god ide at tage ned i dyrehandlen og prøve noget forskelligt.

• #3   9. sep 2010 hvad med at strikke en selv i uld , det bruger jeg til mine , godt nok er det chihuahua , der kan du have selen inden under , læs hvordan det er gjort , når det så regner har jeg købt en reflex vest til at tage det meste
    købt her
    (link fjernet)

her får du lige de opskrifter jeg har til hunde og du kan se et par af dem .
    (link fjernet)

• #4   10. sep 2010 Min træner have reglen at hunden skulle have sele på

• #5   10. sep 2010 Ja sele eller alm. halsbånd. Men træneren siger det helst skal være en sele når det er en mops. Desuden er det også svært at holde ham i et alm. halsbånd, fordi hovede og hals er lige tykt, så halsbåndet smutter ud over hovedet, hvis han trækker meget.
    Tak for alle jeres tips. Nu er jeg ikke så god til håndarbede, men kunne være jeg skulle sætte min mor igang:-)

• #6   10. sep 2010 louise skov : jeg strikker heller ikke selv ,er glad for at min mor elsker at strikke smiley

• #7   10. sep 2010 Har i nogle opskrifter på nogle meget nemme striktrøjer? Så vil min mor nemlig give sig i kast med det.

Kommentér på:
Dækken til mops

Annonce