{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

Nogle mennesker skulle virkelig ikke.. {{forumTopicSubject}}

Have hunde!!!

Ja jeg er lige kommet ind fra en hurtig tur med Alba.
Og jeg nåede da knap nok ud af døren før en eller anden råber af mig.

Han kom gående med en kæmpe hund som han tydeligvis ikke kunne holde! jeg hørte godt der var en der råbte der jeg åbnede døren! men tog alba i kort snor og ville gå ned af stien..
Der ser jeg en gut som råber diverse skældsord af sin hund.
Der han så får øje på mig råber han "Kan du ikke lige blive der, indtil jeg er kommet forbi med min møg køter?" Altså sådan vredt! og der gik mit pis i kog.
Så jeg udbrød
"For det 1. taler du ordenligt til mig, for det 2. så bor jeg her og har sku ligeså meget ret til at gå her med min hund, og for det 3. skulle du nok anskaffe dig en hund du kunne holde"

Så fik jeg ellers lige en sang om at man ikke kunne have lyserød snor til sin hund og at det var dyremishandling og have dækken på den !

og jeg lyver sku ikke når jeg siger han hev og flåede den stakkels rottweiler i pelsen og hvad han ellers kunne få fat i!

Ved godt nogle mennesker desværre er sådan men for S*TAN da det fik min lunte til at brænde af. og nu er jeg bare pisse træt af der var mørkt så jeg ikke kunne se ham ordenlig!

Hvad laver i ellers sådan en lørdag aften :)?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle mennesker skulle virkelig ikke..
  • #1   4. dec 2010 Stakkels hund:-((

    Jeg sidder og spiser...... Har kørt 960 kilo træbriketter på terrassen igennem sten og sne. Så har jeg været på et par ture med tøserne på marken. Fået vasket tøj. Ordnet badeværelse. Handlet. Hentet okseknogler og marvben.

    Og "resten af tiden" har jeg bare feset husleje af.........*GGGGGG*


  • #2   4. dec 2010 Minder om en mand jeg lige har mødt også med rottweiler.
    Da de så os, blev der ellers hevet og flået i den stakkels hund som han ikke rigtig kunne holde, den så dog ikke ud til at ville os noget ondt,
    Da de var kommet et stykke væk hævede han lige armen med snoren i og så fik den sådan en over ryggen med snoren så den sank helt sammen....jeg fik dælme også råbt nogle knap så pæne ting efter ham men han hørte mig ikke over trafikken.

    Tænker bare.....hvis de kan gøre den slags i fuld offentlighed, hvordan behandler de den så ikke bag hjemmets fire væggen.


  • #3   4. dec 2010 hvor sjovt.. kan se du også er fra nordjylland.. måske er det den samme.. hvor i nordjylland er du fra :)?

    men ja.. hvad gør de dog ikke ved den hjemme smiley stakkels hund!


  • #4   4. dec 2010 Mette - så har du da også haft nok at se til idag :D.. men så er der vidst heller ingen chance for du kommer til at fryse foreløbig smiley

  • #5   4. dec 2010 Jamen det er da også dyremishandling, for hunden går SÅ meget op i snorens farve... Og sørge for at ens hund ikke fryser... Omg, han er da en klaphat :b



  • #6   4. dec 2010 TrustNo1 - ja kunne ligesom godt mærke han kunne ville diskutere så rystede på hovedet og gik den anden vej... smiley

  • #7   4. dec 2010 Tsh! Ja, sådan nogle typer burde slet ikke have hund!
    Synes du gjorde det rigtige ( :

    ...Jeg er ved at vænne min lille Golden Retriever hvalp til mine 3 huskatte smiley


  • #8   4. dec 2010 Vi har haft hvalpekøber på besøg fra Norge. De kom med Oslo båden og var her halv elleve. Kl. 11 kom den næste familie og så på hvalpe. Det endte med at de var interesseret i en hanhvalp. Det er rart at have en i baghånden hvis en anden springer fra.

    Parret fra Norge kender jeg i forvejen, og de skal have en af pigerne. De sejlede hjem igen i eftermiddag kl. 17.

    Efterfølgende har jeg pakket til udstilling i morgen, hvor Beckie skal stille i hvalpeklassen for første gang, for nu er hun jo ikke baby mere. Det er en juleudstillng, så der er julefrokost bagefter. Indimellem skal der deles pokaler og rosetter ud til vinderne af de forskellige konkurrencer. Det er øv, at Bianca ikke skal med, for hun skal for 3. gang kåres som Årets tæve, så jeg skal aflevere pokalen for at få den med hjem igen. Men de små hvalpe kan hun jo ikke forlade og så ikke med det "yver" hun render rundt med.


  • #9   4. dec 2010 Gitte . uuuh.. det lyder spændende smiley

  • #10   4. dec 2010 Årh jeg HADE den type..!!
    Jah jeg har gået en stor bue uden om, for at undgå typen du der beskriver. Her ude bor en kangal som vi heldigvis sjældent møder, men det først halve år slap de den bare når de ikke kunne holde den. Min den lille er bange for fremmede hunde og især den, så jeg løber næsten den anden vej når jeg ser dem.

    Årh jellers har jeg har været på arbejde, ude og hente hestedækken for en veninde, og gået en god tur med hundene. Vi har lavet lidt hjernearbejde, så nu snorker de, mens jeg ser de unge mødre, kikker på julegave ønsker og planlægger desserten smiley


  • #11   4. dec 2010 Misja - plejer jeg også gøre for har ikke temperament til sådan noget.. men skulle jo ligesom ned på den sti smiley

  • #12   4. dec 2010 Ttræls med den slags mennesker. jeg var faret i hovedet på ham, jeg synes nemlig ikke, den slag skal forbigås i tavshed. Men sådan er jeg jo (rødhåret ;-)) Men ka dælme godt følge dig. Øv oplevelse

    Ligger på fifaen og ser Olsen Banden efter en veloverstået frokost med vennerne hjemme hos os. Tyson seføli i benenden (af og til helt oppe hos mor). Nyder godtnok at have friweekend fra job:-)


  • #13   4. dec 2010 Charlotte - synes nu heller ikke jeg bare lukkede øjnene og gik forbi smiley

  • #14   4. dec 2010 Jeg bor ude i Nibe, så nok ikke den samme, bare pudsigt alligevel, men heller ikke sikkert han er her fra byen.
    Men igen...idioter findes der mange af.


  • #15   5. dec 2010 la vær- okay hehe. Men ja. Der er fandme ingen der skal tale sådan til mig smiley

Kommentér på:
Nogle mennesker skulle virkelig ikke..

Annonce