1.100 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
prøvet ostevalle?? prøvet ostevalle??
Jeg har læst at ostevalle er godt for maven og fordøjelsen hos mennesker, men er der nogle af jer som har prøvet det på jeres hund??
Jeg er selv begyndt at lave ost og får derfor rent ostevalle tilbage.
Min gamle hund har haft lidt problemer med hård/tynd mave det sidste års tid (han har fået dyrlægebehandling for det) og derfor er jeg lidt usikker på at give ham det.
0 synes godt om
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 95
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.036
Derfor kunne jeg egentligt godt forestille mig det også er sundt for hunde.
mar 2005
Følger: 2 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 12 Svar: 59
Jeg er ikke så meget for at skal fylde ham med medicin for enten hård eller tynd mave, det er jo næsten skruen uden ende og han er jo en gammel hund, som er meget modtaglig for alt hvad jeg giver ham af den slags.
mar 2005
Lige en opdatering på ostevallen..;-)
Asan (og Pusle) har nu fået ostevallen i deres mad i 2 dage og indtil vidre går det ok, Asan havde dog lidt tynd mave i går, men ikke nær så voldsomt som det plejer at være og allerede her til morgen var det normalt igen. (det plejer at vare i min. et par dage, når han får tynd mave)
Han drikker lidt mere end han plejer at gøre, men ikke så meget at det giver bekrymring.
Jeg skriver igen om et par dage
Hvis I har kommentar eller andet så skriv endelig!!
feb 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 15.253
feb 2010
Følger: 8 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 665
mar 2005
IsadoraGem: Jeg tror også at man skal være hund for at syntes at det er lækkert, jeg skal godt nok have rigtig ondt i maven, for at få det ned.
Men mine hunde syntes, at det er guf guf...:-)
feb 2010
mar 2005
Det er ikke særlig lækkert, men jeg håber at det hjælper lidt på min kære gamle hund, han er begyndt på gigtmedicin og da hans mave i forvejen er lidt følsom over for alting, må jeg prøve om han kan tåle det, når han også får valle.
feb 2010
mar 2005
prøvet ostevalle??