1.100 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

prøvet ostevalle?? prøvet ostevalle??

Jeg har læst at ostevalle er godt for maven og fordøjelsen hos mennesker, men er der nogle af jer som har prøvet det på jeres hund??
Jeg er selv begyndt at lave ost og får derfor rent ostevalle tilbage.
Min gamle hund har haft lidt problemer med hård/tynd mave det sidste års tid (han har fået dyrlægebehandling for det) og derfor er jeg lidt usikker på at give ham det.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  prøvet ostevalle??
  • #1   23. jan 2011 Hej... ja ostevalle er super til fordøjelsen. Umidelbart ville jeg ikke være bange for at gi det til hunden... Det er jo rent natur produkt. Bare husk dag. anbef. dosis er beregnet til legmes vægt på 70 kg ( 2 ts ), så et par dråber skader nok ikke;)))

• #2   23. jan 2011 Ved det ærlig talt ikke men min Westie som praktisk talt ikke kunne tåle noget som helst elskede ost og det gav hende ingen problemer.

Derfor kunne jeg egentligt godt forestille mig det også er sundt for hunde.

• #3   24. jan 2011 Jeg prøver og så skal jeg nok skrive herind hvordan det går..

Jeg er ikke så meget for at skal fylde ham med medicin for enten hård eller tynd mave, det er jo næsten skruen uden ende og han er jo en gammel hund, som er meget modtaglig for alt hvad jeg giver ham af den slags.

• #4   26. jan 2011 Hejsa igen

Lige en opdatering på ostevallen..;-)

Asan (og Pusle) har nu fået ostevallen i deres mad i 2 dage og indtil vidre går det ok, Asan havde dog lidt tynd mave i går, men ikke nær så voldsomt som det plejer at være og allerede her til morgen var det normalt igen. (det plejer at vare i min. et par dage, når han får tynd mave)

Han drikker lidt mere end han plejer at gøre, men ikke så meget at det giver bekrymring.

Jeg skriver igen om et par dage

Hvis I har kommentar eller andet så skriv endelig!!

• #5   26. jan 2011 må jeg spørge om hvad godt det gør for mennesker ??

• #6   26. jan 2011 Aahh det skraekkelige stads proever min mor altid at faa haeldt i mig.. Ad iger jeg bare

• #7   27. jan 2011 Det skal være godt for fordøjelsen og deres tarmflora.

IsadoraGem: Jeg tror også at man skal være hund for at syntes at det er lækkert, jeg skal godt nok have rigtig ondt i maven, for at få det ned.
    Men mine hunde syntes, at det er guf guf...:-)

• #8   27. jan 2011 Kenneth og Gitte N: jeg drikker det ikke frivilligt om det saa galt mit liv smiley Men min kaere moder mener jeg skal have alt muligt tilskud, saa hun snyder mig ofte, og jeg naar at tage en ordentlig slurk inden jeg fatter jeg er blevet snydt smiley MEN har luret hende nu.. Heh

• #9   27. jan 2011 Hvor ond kan man være?? Hi hi hi Jeg skal heller ikke nyde noget og jeg tror at jeg vil blive meget uvenner med mine børn, hvis jeg gav det til dem..

Det er ikke særlig lækkert, men jeg håber at det hjælper lidt på min kære gamle hund, han er begyndt på gigtmedicin og da hans mave i forvejen er lidt følsom over for alting, må jeg prøve om han kan tåle det, når han også får valle.

• #10   27. jan 2011 Det kunna da vaere super hvis det havde en effect paa ham.. Jeg krydser fingre smiley

• #11   27. jan 2011 tusind tak!!!!

Kommentér på:
prøvet ostevalle??

Annonce