916 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Anja S
Anja S
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 36 Svar: 180

Det var ikke en del af planen Det var ikke en del af planen

Her i eftermiddags skulle vi lige en tur ud og have handlet, hunden blev hjemme (hun havde været med på arbejde hele dagen, så ikke fordi hun skulle være alene igen smiley

Da vi kommer hjem to timer senere, ligger der noget på gulvet. Får til min skræk set at det er ungernes nyindkøbte vitaminpiller jeg havde lagt på køkkenbordet.

Der lå 6 blisterpakninger - hund havde pakket 27 piller ud og spist 24 af dem.

Ringer straks til vagtdyrlægen der spørger om jeg har kontaktet egen dyrlæge, hvilket jeg ikke har da kl. var 17.40. Vi blev dog enige om jeg lige prøvede ham først (hvorfor ved jeg egentlig ikke ?)

Heldigvis var vores egen dyrlæge stadig at træffe, så får ham forklaret situationen, og heldigvis ingen fare på færde, han ville gerne give noget brækmiddel hvis det var, men han mente ikke det var nødvendigt

Mens jeg hænger i røret og venter på dyrlægen (sekretær konfererede lige med ham før han selv kom til telefonen) bliver jeg temmelig pinlig berørt da det jo ikke er mere end , 1-1½ mdr. siden hunden havde spist noget temmelig giftigt palmeværk og var ude og få modgift.

Nå, heldigvis endte det jo godt smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det var ikke en del af planen
  • #1   25. mar 2011 Ja, det må man sige.

Noget roderi og uopdragenhed at hun hopper op og stiller sig med forpotterne på køkkenbordet. Det må hun faktisk godt stoppe med ASAP

Kommentér på:
Det var ikke en del af planen

Annonce