5.753 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

rensning af stoppede tårekanaler rensning af stoppede tårekanaler

Er der nogen der kan fortælle mig hvilket prisleje sådan en rensning af stoppede tårekanaler ligger i?
Der er selvfølgelig forskel fra dyrlæge til dyrlæge, men hvis man nu kan sammenligne med fx. en tandrensning, så kan det måske give en ide af hvad jeg skal af med hos min egen når jeg ved hvad en tandrensning koster..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rensning af stoppede tårekanaler
  • #1   15. maj 2011 tror det koster omkring 12-1400 kr.. Men jeg ville få det gjort samtidig med anden narkose behandling. F. eks som tandrensning.

• #2   15. maj 2011 ja det var nok en god ide..
    jeg kan se er der er et produkt tholo sælger der hedder Jean Peau Eye Care, som skulle forebygge tilstoppede tårekanaler. Kan det mon være et alternativ til en behandling som kræver narkose?

• #3   15. maj 2011 Fie: det kender jeg ikke til, men jeg ville aldrig benytte det valg frem for en behandling af dyrlægen. Tilstoppede tårekanaler kan lige så vel være pga. de er for snævre og dette kan et "vidundermiddel" ikke hjælpe på.

• #4   15. maj 2011 Min jack russell er opereret for ingen/små tårekanaler og med et rigtig godt resultat. Jeg gav 1500 kr for det

• #5   15. maj 2011 Fie: Sådan ca. det samme som en tandrensning, hunden skal jo bedøves og så skal tårekanalerne renses. Men det afhænger jo af, om man ved med sikkerhed, at det "bare" er tilstoppede tårekanaler, eller om tårekanalerne måske mangler helt!
    Jeg spurgte selv hos et par dyrlæger pga mine maltesere, og jeg fik diverse forskellige priser, uden at de overhovedet havde kigget på hundene. Så nævnte jeg det for en gammel dyrlæge, som jeg kender, og han lavede en test med noget farve, som gik fint igennem fra øjet til næsen, og så mente han, at det nok ikke var så nødvendigt med en rensning af tårekanalerne, og han fik ret.
    Hvis jeg renser øjenomgivelserne med øjenrens fra Jean Peau et par gange om ugen, så har mine hvide hunde ikke nogen problemer.
    Det er ikke for at kloge mig, og jeg kender heller ikke din hund eller dens problemer med tårekanalerne, og derfor ved jeg heller ikke, hvad der er det rigtige for dig og din hund. Men jeg ville ikke lade min hund bedøve, med mindre det er helt nødvendigt.
    Prøv evt. med Jean Peau´s øjenrens, jeg synes den virker rigtig godt. Husk bare, at der ikke er noget der virker efter få dage, du skal regne med et par uger.

• #6   16. maj 2011 Lise-lotte:
    Det er nemlig også lige præcis det med narkose jeg gerne vil undgå, hvis det ikke er 100% nødvendigt.. Man ved jo aldrig..
    Det virker ikke til at hun selv er generet af det, hendes øjne løber bare ret meget, men hun klør ikke i det eller noget.
    Tror jeg vil prøve at starte med jean peau øjenrens i en måneds tid, og hvis det ikke er blevet bedre, må jeg tage det op med dyrlægen.

Og tak til jer alle for svar omkring hvad pengepungen må bøde smiley

Kommentér på:
rensning af stoppede tårekanaler

Annonce