760 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Flexi liner? Flexi liner?

Kan det virkelig passe at de kun fås op til 7 meter - til hund på 15 kg?
Og hvordan er jeres erfaringer mht holdbarhed? (Min hund trækker ikke)..

Tænker det kunne være smart når jeg cykler med min hund så jeg ikke behøver stoppe hver gang hun skal tisse..
Håber i kan hjælpe (:

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flexi liner?
  • #1   5. jul 2011 8 meter...

• #2   5. jul 2011 Jeg ville ikke turde cykle med flexlinen. Hunden kunne komme på den forkerte side af et træ eller et skilt eller lignende.

• #3   5. jul 2011 Den ene flexline jeg har har jeg haft i 8 år.. Hunden trak ind imellem, men gik ellers fint..
    Er brugt 1-3 timer dagligt.. Sådan ca.

Den anden er brugt i 5 år.

De fungerer upåklageligt i fjeder oprulleteknikken ( ved ikke hvad jeg skal kalde det) og er ikke slidt i snoren.

På den anden side kender jeg også nogen, hvor snoren bliver slidt og oprulleteknikken bliver for slap.... Efter måske 1 år

• #4   5. jul 2011 Rigtig mange tak for svar, havde håbet på 12 meter, men vi prøver med 8 så (:

Sarah Trebbien R: Min hun er meget rutineret i at løbe ved cyklen, men skulle der alligevel komme et træ eller noget i vejen er det jo nemlig smart med en flexi så linen bare ruller, og hunden ikke får et ryk...

• #5   5. jul 2011 Sofie -

Tja måske, du har nok en pointe smiley

Det er nok mere mig, der generelt ikke er så meget til flexliner smiley Synes ikke de giver ret meget kontrol smiley

• #6   5. jul 2011 Sarah Trebbien R:
    Kan sagtens forstå dig. Kan selv blive nervøs på andres vejne når de lader deres hund gå 5 meter foran dem tæt på trafikeret vej, hunden kunne jo i princippet komme til at gå ud foran en bil :s

• #7   5. jul 2011 Team Glarbo

Hvor har du købt dem henne?? Jeg har ledt efter Flexi liner længere end 8 m længe, troede ikke de fandtes smiley

• #8   7. jul 2011 Vil også meget gerne vide hvor du har købt dine liner?

Kommentér på:
Flexi liner?

Annonce