654 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

STÅ SÅ OP ; blev der sagt !!!! STÅ SÅ OP ; blev der sagt !!!!

STÅ SÅ OP ,….. BLEV DER SAGT !!!!!

Klokken er kun lidt i 7 og morgen gryer stadig. Det er gråt og trist udenfor…..

Fru Nielsen sover den døves søvn og modsat andre ældre elsker hun at sove længe.

Donk donk lige i hoved på Fru Nielsen ….

Fru Nielsen vender sig om , gemmer sig under dynen og nægter at se dagens udfordringer i øjnene…

Donk donk donk lige i hoved på Fru Nielsen…..

Fru Nielsen løfter dynen , gnider sig i øjnene og prøver at fokusere på hvad det dog er der slå hende oveni hoved.

En stor mørkeblå plastictræsko str. 44 svinger fornøjet frem og tilbage foran hendes ansigt og bag denne kæmpe sko står lille Bertil og rusker med hele sin krop.
Fru Nielsen tager skoen fra ham , siger nej , vender sig atter ind til væggen , trækker dynen over sig og forsøger at finde den dejlige REM søvn igen

Donk donk donk ……

Nu ligger der 2 store plastictræsko oppe i hendes seng , hvoraf den ene atter bliver svunget hen forbi hendes hoved og ofte rammer Bertil præcis hendes ansigt imens den anden ligger på brystet af hende , klar til at blive brugt hvis hun atter skulle finde på at smide skoen på gulvet.

Endnu engang siger Fru Nielsen , Nej Bertil , smider skoen ned fra sengen og lægger sig til at sove , men Bertil tager bare den der ligger på brystet og begynder at slå Fru Nielsen med den INDEN hun atter smutter ind i noget REM søvn.

Fru Nielsen opgiver og står op og Bertil bliver glad.
Hvem fanden gider passer andre folks hunde , når man bliver vækket så brutalt om morgenen ??

PS. De sidste par dage har jeg lagt mærke til , at når hun kalder på ham siger hun ;

- kom hen til mor Bertil !!

Og atter andre gange sidder hun og fortæller ham, at han er mors dreng.

I går gjorde hun det så også , men tog sig i det da hun kom i tanke om , at jeg jo var der ?
Men jeg sagde til hende , at det varmede mit hjerte utroligt meget , at hun kaldte sig selv for mor overfor Bertil , da det bevidner , at hun har taget ham HELT ind i sit hjerte.

Ellers sker der ikke så meget for tiden på Bertil fronten , han trives og trænes og hans banetid bliver bedre og bedre for hver gang. Forhindringerne tager han roligt men sikkert og jeg melder ham til det første stævne i DGI d. 5 – 6 november som begynder hund til Agility.
Bertil bliver 18 mdr. d. 15 oktober og man skal som bekendt være 18 mdr. for at kunne deltage i stævnerne

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 6x gardinstangsbeholder 1.000 kr.
  • Skift af blandingsbatteri 1.000 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Kenwood røremaskine. Blender har sat sig fast 500 kr.
  • Reparation af skriveborde 800 kr.
  • Græsslåning 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  STÅ SÅ OP ; blev der sagt !!!!
Kommentér på:
STÅ SÅ OP ; blev der sagt !!!!

Annonce