{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
962 visninger | Oprettet:

Når i sælger hvalpe/hund {{forumTopicSubject}}

Hvad kigger i så efter ?
Ser mange der siger at de kun sælger til rigtige hjem og til den perfekte familie.

Men folk kan jo komme og sige så meget når det er ved at købe men er i sandheden ikke de giver sig ud for at være...

Så ja , hvd ser i efter-? og hvad er vigtig , og igen hvad skal der til før i ikke vil sælge hval/hund til den pågæledne person


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når i sælger hvalpe/hund
  • #2   19. nov 2011 Holtevejen H

    Forklare du dem hvorfor hvis du siger nej til dem ?


  • #4   19. nov 2011 Kunne jeg også godt tænke mig at vide?
    Ofte ved jeg opdrættere melder nej tak til unge mennesker.

    Dette er også i orden til tider, men hvordan vælger i de "rigtige" fra? Jeg var fx "kun" 19 da jeg fik benson, men han har også været mors baby siden - og han skal ingen steder.
    Kender også en af mine venner der ikke blev fravalgt af opdrætter, det har så efterfølgende vist sig at hunden kun var en genstand, så denne person skulle måske være valgt fra?


  • #6   19. nov 2011 Hvorfor er det så mange vælger ikke at sælge, hvis man ikke kan se nummeret ?

    Selvom man kan se nummeret, så er det jo ikke altid man kan finde oplysninger via det.

    Hvis jeg nu smséde til dig holtevej, og du skrev jeg skulle ringe og efterflg. ringede op med udeladt nummer, så ville jeg ikke kunne købe på den baggrund ?


  • #8   19. nov 2011 Mit nummer er jo ikke skjult, hvis jeg først sendte en sms....

    Hvorfor vil man ikke være sig selv bekendt, hvis man er udeladt af telefonbog og har hemmeligt nummer ?


  • #10   19. nov 2011 Holtevejen:
    Hmm, på grund af hemmeligt nummer?
    Altså tá fx mig: mit nummer er ikke hemmeligt, men du vil ikke kunne finde nogle oplysninger om det, samt min facebook er privat - jeg gider "mildt sagt" ikke folk der snager. Jeg sætter pris på at have et privat liv, så hvis folk vil vide ting om mig må for det afvide ved at snakke med mig.

    Samt jeg foretrækker også at stille spørgsmål over SMS eller mail, mere for at være sikker på en masse ting - som jeg ved jeg glemmer at spørger ol hvis jeg ringer.
    Men hvis det er de rigtige svar jeg får så ringer jeg.


  • #11   19. nov 2011 Så er det jo også "forkert" at skrive det med udeladt nummer smiley

    Går da ud fra at det er normalt man præsentere sig, når man ringer *G*


  • #12   19. nov 2011 Jeg kender en opdrætter som havde et yngre par med 2 børn på hvalpebesøg for at finde ud af om det var noget for dem. De 2 børn vader ind i huset med store mudrede støvler, stiler lige over i hvalpegården og begynder at slæbe rundt på hvalpene. Opdrætter beder dem sætte sig ned og kæle med hvalpene. Forældrene siger ingenting. Opdrætter har en skidt fornemmelse.

    Da parret er gået og opdrætter har tænkt lidt, beslutter hun at hun ikke vil sælge til dette par. Hvis de ikke kan se problemet i at ungerne vader ind med store mudrede støvler og slæber rundt på små hvalpe hos fremmede, hvordan vil det så ikke være derhjemme?

    Opdrætter beslutter at ringe til parret, men inden hun når det, ringer konen og spørger om de kan hente hvalpe et par dage før den er 8 uger, for den skal med i sommerhus!!

    Så fortæller opdrætter konen at hun faktisk ikke vil sælge til dem. Konen fatter ikke en meter, men opdrætter har det godt med beslutningen.

    Jeg tror at kemien betyder RIGTIG meget når man skal købe/sælge hvalpe/hunde.


  • #13   19. nov 2011 Rene: enig.
    Altså da jeg ringede på benson sagde jeg noget lignede;
    Hej det er Carina h..(undlader lige at skrive mit efternavn smiley ) jeg har set du har mops hvalpe og jeg ville høre om du havde flere tilbage?
    Hvorefter samtalen om mig samt hundene startede


  • #15   19. nov 2011 Mette: der er jeg slet ikke i tvivl om at opdrættere tog den rette beslutning.
    Kemien mellem opdrætter og køber skal være der.


Kommentér på:
Når i sælger hvalpe/hund

Annonce